Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag dames

lekker weertje he,
    net trug uit mn werk.
    en wil eigenlijk perse de hond uitlaten op de hei, maar heb geen zin, ben te moe, maarja hij moet er wel uit.
    moet mezelf nog ff oppeppen.

2. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Ik heb nog niks gekocht, maar kijk wel stiekem haha
    Vooral die kleertjes bij de Zara zijn zoo leukk..moet mezelf echt bedwingen.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

wij kopen hier nog niks, vindt dat echt veel te vroeg, doen we pas als we zwanger zijn, stel dat het allemaal zo lang duurt en niet wil enzo, en des te leuker als we wel zwanger zijn,

dus wij kopen nog niks, oja nog een reden, moeten we het gaan verstoppen voor anderen, omdat die nog van niks mogen weten, en dan kun je het niet eens ergens neerleggen dat je ervan kan genieten.

maar ieder moet doen waar ie zich goed bij voelt.

xxx

4. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    het weer is hier echt verschikkelijk..nu is het eindelijk een beetje droog haha

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb ook nog helemaal niks gekocht.
    Het lijkt me veel te pijnlijk als het niet mag lukken en je wel tegen die spullen aankijkt.
    En ook hier zouden we het moeten verstoppen.
    Dus zodra we zwanger zijn en een goeie echo hebben gehad .. dan ga ik los :)

Ik ben nu al bijna 9 maanden gestopt met roken :D
    Ben er heel onverwachts mee gestopt en cold turkey.
    Had het beloofd omdat mn moeder heel ziek was en de volgende dag ben ik meteen gestopt.
    Van 40 peuken per dag naar niks!
    En heb het er niet echt moeilijk mee gehad.
    Mn man is ook gestopt, 2 maanden later met veel moeite.
    Hij heeft het nog elke dag moeilijk ermee.

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ mama: Ik heb wel al wat kleertjes gekocht.. (en een ooievaar)

@ dreamer: Denk je echt dat ik nu pas mijn eisprong heb dan ja.. dat zou wel heel laat zijn.. het langste wat mijn cyclus een keer heeft geduurt is 31 dagen.. ik heb ook 1 tot 1,5 week terug een beetje bloed verlopen.. heel klein beetje heel lichtroze.. Dacht dat ik toen een eisprong had of innestelling..
    Gaat je temperatuur niet omhoog als je zwanger bent?

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

grrrr heb totaal geen zin maar ga toch maar wandelen op de hei, dan mag ik van mezelf daarna lekker warm douchen en een lekker bakje koffie

tot laterzzzz

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Suus: Volgens mij gaat je temp niet omhoog als je zwanger bent, maar daalt hij gewoon niet na je ei.

@Dreamer: Wat knap dat je zomaar bent gestopt! Kreeg jij ook zo'n vreselijke honger? Ik wil niet dik worden hoor :)

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

oja heb weer gevoelige boobs en enorm veel puisten......

een teken?............?

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Duim... duim.... duim....duim... voor Mac

11. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Ook aan het duimen voor Mac

12. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    nou meiden

ik ga ervandoor
    even wat eten :)

xxx

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

hihi dan moeten jullie lang duimen, alhoewel, mijn cyclus 2 dagen korter zou kunnen zijn, want ga nu van 30 uit,
    of nog korter want heb vrij snel doorzichtig draderig slijm gehad.

afwachten dus.

maar ga nu echt.

tot zo

xxx

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee meiden,

ik zit weer thuis. Ben ziek naar huis gegaan zo erg zijn de krampen. Ik zat helemaal te trillen, werd helemaal rood en die pijn. ARRRGGHHH verschrikkelijk! Alsof iemand een mes in me ronddraait en maar niet stopt. Ik kan me niet herinneren dat ik eerder zoveel pijn heb gehad tijdens mijn ongi. Ook vet misselijk enzo. Dus nu zit ik op de bank met een kruik op mijn buik en een emmer voor mijn neus (voor het geval dat...)

@ anoniem, ik zou lekker niks zeggen over het konijntje en afwachten of ze je wat komen vragen! Wat vreselijk dat ze zo'n lief beestje gewoon buiten in de kou en regen laten en het niet door hebben!

@ dreamer, ik had idd vorige week ook een test die posi leek, maar ik denk dat dat toch een indrooglijntje is geweest, want ik keek ernaar toen het eigenlijk niet meer kon. Het vakje bleef namelijk eerst roze en toen dat weg was getrokken bleef er een licht streepje achter. Maar dat was al een behoorlijk tijdje later, dus dat was denk ik echt een indrooglijntje. Maar die posi test van zondag kan dat zeker niet zijn geweest, want dat keek ik binnen de tijd af en mijn vriend zag het ook..

xxx

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nou Mac, ik duim net zolang tot de blaren erop staan :)

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nen, klinkt wel een beetje als de krampen die ik ook heb.
    Heb je ze ook om de zoveel tijd en niet elke minuut?
    Ik heb ook heerlijk een kruik voor mn buik hoor, dat verzacht de pijn ietsjes.

*geeft Nen een hele dikke knuff*
    Kom maar naast me zitten hoor meis.

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik weet niet precies hoe vaak ze komen, want ik heb continu pijn. Ik heb ook 1000mg paracetamol genomen en nu gaan eindelijk de scherpe randjes er een beetje af. Het was zonder pijnstilling haast niet te houden. Ik verlies ook ontzettend veel bloed.
    Hoe gaat het nu met jou qua pijn? Nog steeds erg veel krampen? Ik las volgens mij een stukje terug dat je het nog een paar dagen aan zou kijken..

liefs en *knuf*

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja heb af en toe nog krampen (gisteravond weer heel veel) en nog een heel gevoelige buik.
    Ben nu ook misselijk maar dat kan ook komen door teveel marsepein ;)
    Ik kijk het idd nog een paar dagen aan en als het dan niet over is ga ik alsnog naar de dokter.

Lekker blijven liggen met een kruik hoor meis!

19. meisjes wat vervelend. Hoop dat jullie je snel beter voelen.

Ik zou het konijntje ook houden zolang ze er niets van merken.

Wij hadden toen ik zwanger was samen een pakje uitgezocht wat de beeb aan zou krijgen bij de geboorte. Ook had ik me opgegeven voor de blije doos. Was deze uiteraard niet gaan afhalen maar hebben ze dat ding toch laten bezorgen. Was ik niet zo blij mee op dat moment maar oke. Nu heb ik alle babyspulletjes in die doos gestopt en op zolder gezet.

Is het bij jullie ook zo'n vies koud weer

20. oma wat goed dat jullie gestopt zijn!

Deel Deze Pagina