@sammie vervelend zeg nog geen ei, misschien dan toch gemist? of geen ei deze maand? hopelijk wordt je snel ongi en kun je met nieuwe ronde beginnen, anders wordt je cyclus ook zo lang of niet? (niet verkeerd bedoeld)
even snel een bericht van mij: heb niet terug gelezen maar zag ik mijn oogopslag geen zwangere erbij toch? zo wel sorry dat ik het gemist heb en gefeliciteerd voor alle ongi meiden: knuffel @sammie: extra dikke knuffel meid. hier nog steeds overtijd
Hallo allemaal! Hoe si het er mee hier? Hoop gekletst weer zie ik! @miesje, balen dat je ongi bent gewordne meis, had nog zo gedacht dat je zwanger zou zijn zeg! @dreamer, fijn dat je je weer wat beter voelt meis! Dacht al he wie si dat nu toch weer, maar toen had je je plaatje veranderd haha Niet te vaak doen hoor, dan weet ik niet meer wie je bent hihi @kristel, echt saai ja je temp kaartje hihi, heb ik ook wel eens hoor zo'n paar dagen achter elkaar dezelfde temp Is dit normaal je gewone temp, of zakt hij nog Bij mij is tie als ik ongi word, rond de 36,4 vind de jouwe zo hoog! @ryanne, spannend vrijdag testen, ik ga voor je duimen, de eerste pendel hier moet uit gaan komen hoor! @suhe, mooie echo zeg! Super, enne nog gewoon lekker mee komen kletsten hoor, je hoort er gewoon bij he! @natassie, gezellig je hier weer te zien! Wanmneer heb je je volgende echo? Zo hier vandaag weer hard gewerkt ben blij dat de dag om is zeg2 Heb ontzettend last van mij (.)(.) dus denk dat mijn ei er nu echt aan zit te komen Jippie!
@sterretje: flink aan de klus jij vanavond. Hier ook wat last van mijn borsten. gisteravond echt buikpijn toen ik op bed lag. lage buikpijn alleen als ik op mijn rug lag had ik geen last.
mijn vriend belde net en vraagt als eerste of ik nog niet ongi geworden ben en roept heel hard joehoe als ik antwoord dat ik nog niet ongi ben. daar maakt mijn hart even een sprongetje van..
Wow bos dat is zeker geweldig om te horen! Super,w at leif van je ventje hihi Wanneer ben je weer van plan om te gaan testen dan? Hier gaan we zeker aan de klus vanavond! Ben benieuwd, of mijn ovu test ook positief aangeeeft vandaag, heb het idee dat mijn borsten uit elkaar springen, dus lijkt mij echt het punt van ei, spannend dus1
ik ga zondag weer testen. ben benieuwd durf het bijna niet meer te hopen..... mocht ik ongi worden hoop ik dat ik thuis ben dan kan ik even heel hard janken. sorry...
ik duim met je mee bos. Net de hele stad doorgelopen op zoek naar een thermometer met 2 cijfers. Mijn temp is best hoog, 36.98 maar ik begin morgenochtend officieel met tempen. vriendje weet er ook van.
@miesje waar heb je de test gevonden? Ik heb zelf op internet gekeken, maar kan er nergens een vinden! @bos, ik duim heel hard voor je hoor meis! Hoop zo dat je zwanger bent zeg!
is dat hoog? de mijne was vorige week (eind van de dag) 37,5 dat is dan zeker erg hoog? dacht dat ik best normaal zat eigenlijk... weet dat het niet echt een ideale tijd is om te testen maar was benieuwd naar wat mijn temp was.
@Bos: Wat lief van je vriend! @Sterretje: Veel plezier vanavond, laat hem raak schieten Wilde net naar mijn paard gaan en daarna pas eten, maar er stond 9 km file richting stal, stilstaand Dus ben maar omgedraaid! *niet op de snelweg hoor Ben bang dat het deze maand weer niet raak is, ik voel echt hélemaal niks! Ben alleen moe en chagrijnig door het minder roken..
Mijn temp is savonds na mn ei ook zo hoog, dus is niks raars aan. Ik had mijn thermometer bij de dio drogist vandaan voor 5 euro ofso. Op internet heb je ze wel, bbt meters zijn dat. Moet je even in het temp onderdeel zoeken, daar staat wel een link. Sterretje: have fun tonight
oh mama juist als je denkt dat het niet raak is is het vaak raak he. hoe vaak lees je wel niet dat dat ze het juist deze maand niet verwacht hadden. blijf moet houden en niet te veel roken he. echt het is moeilijk maar stoppen is de moeite waard he.
yja dio drogisten hebben we hier niet helaas... Ook nog niet gezien in de stad, ehb express nog gekeken gister! Had elke keer op dig. temp met 2 decimalen of 0,01 gezocht, maar kon niets vinden, oh ja 1 trouwens, maar dat koste me bijna 30 euro, das me toch iets te gortig! Nu ga ik eens op de bbt meters zoeken, thnx!
vorige maand had ik zelfs mn ei niet gevoeld en toen was t wel raak Dus alles kan Ik heb mijn thermometer van de da drogist. Nee 36.98 is niet hoog maar ik temp als ik niet lekker ben wel vaker en dan is t gemiddeld 36.4 dus vandaar dat ik bijna 37 hoog vind
mama ik heb ook zon voor gevoel juist doordat ik wel van alles voel veel krampjes enz. En ook me nega test van vandaag maar we zullen zien we blijven duimen En anders volgende ronde meer succes
gewoon bij de da? Welk merk heb je dan? Die hebben we hier namelijk ook gewoon wel ergnes in de buurt, dan kan ik daar ff gaan kijken!