hoi hoi @sammie wat shit voor je zeg! @suhe wat een mooie echo. ik vraag me af wanneer ik zal gaan testen.......................
toch proberen. geloof me je word er niet altijd blij van als je voor je NOD test. de kans dat hij negatief is is erg groot terwijl je misschien wel zwanger bent he....
ja je kan al testen natuurlijk Kijk maar bij foto's van testen topic sommige testen al positief. Bij de juni mama's zelfs 1 die al 5 dagen daarvoor positief testte *ben ook helemáál niet nieuwsgierig hoor *
ja weet ik maar weet je ik heb dus eigenlijk geen echte duidelijke nod omdat ik geen gewone menstruatie heb die wordt bij mij opgewekt door de provera dus ik weet niet echt wanneer je normaal kan testen
maar je weet toch wanneer je ei is geweest? Of was jij dat niet bij wie dat in de gaten gehouden werd?
dan kun je daar een gemiddelde van 14 bij optellen denk ik, en een paar dagen ervoor heb je al kans op een posi test. Maar als je zeker wil zijn kun je beter even wachten tot t weekend. Had jij nou zo'n goed ei?
OPK = je ovu test. De andere heb je niets mee te maken. Dat zijn weer andere aparaatjes die aanwijzen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Je kan wel je bmm stand invullen. Moet je even kijken waar je dat kan invullen, weet t zo even uit mn hoofd niet. (als je het niet kan vinden kan ik wel even voor je kijken)
Agneet: gewoon morgen testen En anders moet je toch echt wachten tot maandag! Want dan pas weet je zeker dat je over de 2 weken zit.
heb vandaag een ovu test gehaald, gebruikt vandaag om te zien of ik echt nog geen ei in de buurt had (vanwege mijn probleem vanonder...) @dreamer: hoe gaat het nu met je? @meisje: balen zeg, dacht echt dat je deze keer zwanger was.