mijn baas zit de hele tijd: wanneer ga je nou testen? hij zei ik ben zo zenuwachtig en benieuwd laat staan wat jij bent, zei ie. wel lief.
ik heb al 3 dagen ongie gevoel steken in me buik geen trek meer in me eten. Hopelijk blijft het echt weg Ik haat deze dagen
hee meiden, zo te lezen nog geen posi testers helaas. Ik gun het jullie allemaal! @ meisje, wat balen dat je ongi bent geworden! @ sammie, wat een vervelend bericht vanuit het ziekenhuis! Ik hoop voor je op het beste en dat je niet je kinderwens hoeft uit te stellen. Wat lijkt me dat moeilijk voor je! @ all, ik las over de 'verwarde cyclus maand', nou dat is deze inderdaad! Wat zijn er veel die hun ei niet kunnen vinden of die dik overtijd zijn.. Ik had vandaag weer migraine. Die hormonen maken mijn hele lichaam op hol. Hoop dat ik me morgen wel weer goed voel, want ik ben er nu wel klaar mee! Het belemmert me zo om te studeren. Ik ga nu ff tv kijken met mn mannie. Die vindt namelijk dat ik veel te veel bezig ben met het forum (hij snapt gewoon niet dat het hier heel gezellig is ) Fijne avond ladies! xxx
even tussendoor, mijn vriend gaat bij me weg. Nee niet echt hoor maar die spoort niet helemaal. Ik was in een knuf bui dus hij lag bij me, de katten zijn vet aanhankelijk dus zegt ie, ze wilde vast dat ze een echte vrouw was. Nou zeg ik, mooi niet, je blijft bij mij toch? Nee zegt ie. Huh? Ja ik denk dat ik over 12,5 jaar bij je wegga. Oh hoezo dan? Tsja zegt ie, ik wil graag 4 vrouwen en 4 kinderen, bij ieder eentje. Echte moslim Ooohw nou lekker dan, maar t eerste kindje is bij mij toch? Ja dat zeker. Maffe vent. Als ik geen kindje met m wilde mocht ie niet eens bij me liggen
ik weet niet wat ik denk omdat ik het zo hoop ga je allemaal dingen in je hoofd halen ik weet het echt niet
Ja inderdaad, heel vervelend, je voelt ook echt van alles,. @ Meisje: ik las dat e ongi was geworden,,, ik dacht echt dat jij wel zwanger was...al die kenmerken jammerhoor..maarja nieuwe rond he nieuwe kansen
nou ik heb gister ochtend een test gedaan..maar die was hartstikke negatief ... Maar wat ik dus denk is dat ik i.p.v. de 15e de 20ste mijn eisprong heb gehad, ik had die avond erge steek bij mn baarmoeder en verloor ook die week erna bruin (jak). Dus als ik daar van uitga nu dan moet ik 4 oktober ongi worden en anders ga ik daarna pas testen Heb nog geen ongi gevoel..alleen mijn baarmoeder voelt wel hard heel vaag.. maar ik zie t wel
ja lastig he. ik heb ook nog geen gevoel van ongi maar ik heb nooit echt last alleen op de dag dat ik echt ongi wordt heb ik altijd steken en krampen. maar nu voel ik nog helemaal niets. alleen gevoelige tepels
Ja ik focus me niet echt op de kenmerken van zwangerschap, omdat ik al n keer zwanger ben geweest en toen had ik pas ongeveer bij 7 weken heel gevoelige borsten etc..pas bij 8 weken begon ik ben naar de wc te rennen. daarvoor vanaf week 6 ofzo constant matig misselijk...dus daar focus ik me echt niet op hahhaha ga ik alleen maar dingen in mijn hoofd halen
nee das mis gegaan bij 10 weken.. Maar als ik nu zwanger wordt zet ik me echt schrap haha.. heb me nog nooit zo beroerd gevoeld in mn hele leven was de hele dag misselijk..kon alleen maar croissantjes eten.. Maar ikk wist het ook pas dus bij 8 weken, want was wel ongi geworden. En omdat ik het ook n iet wist had ik ook in een van die weken behoorlijk gedronken etc...dus schrok er wel van. daarna ben ik nog aan de Nuvaring gegaan want ik had iets van wil toch wel even wachte...(was 20) als het goed wa gegaan was het hartsikke mooi geweest, maar toen het fout ging zeiden we toch van....even wachten nog