ja ik bedoelde jou maar ik vind t zo raar klinken om te zeggen, hey mama.. vandaar dat ik zeg hey meis Is misschien toch wel wat verwarrend. Als er wordt gezegd meisje weet ik precies wie bedoeld wordt
Heb net de brief van het ziekenhuis binnen volgende week dinsdag om 09.15 plakkers plaatsen en kastje mee woensag 11.40 kastje inleveren en echo er achteraan...
Als je je verveeld Sammie, je bent bij mij ook welkom om te poetsen Ik moet tot 5 uur werken en om 7 uur weer ergens zijn. Dus dat wordt niet poetsen vandaag, morgen kom ik er ook niet aan toe
Ik hoef niet te poetsen van vriendje Zo alleen ff de afwas doen en vanavond als t goed is chinees dus dan alleen bestek maar van poetsen komt t sowieso niet want t hee weekend ben ik weg, zaterdag heeft mn paard wedstrijd en zondg een stalgenooit, aangezien dr moeder er niet is moet ik groomen
Voor diegene die het interessant vinden of nieuwsgierig zijn, ik heb mijn ECG in mijn album gezet. Ook een kleine fragment waar je duidelijk de Sinustachycardie tussen v4 en v5 kan zien...
Hoi, Ik heb niet echt terug gelezen. Ik had gisteren weer een ietsje pietsje duidelijker 2e streepje. Mannetje wilde al meteen klussen. Heb gezegt dat het streepje donkerder moet worden. Maar vandaag hebben we toch maar geklust. Vind het erg spannend. Ik hoop dat de test straks duidelijker wordt. Als ik cyclus 31 aanhoud zou het eitje zaterdag komen, en dan klopt misschien de ovulatie-testen allemaal wel. Spannend.
Sam ik snap nooit iets van zulke dingen, maar zie bij de bovenste wel dat ie ineens naar boven gaat ipv naar beneden. Of is dat juist weer normaal? @Wendy: je hebt het zaad nu iig een keer ververst en dat is heel goed! Goed je testen in de gaten houden
ik zie 2 haperingen bij je ecg, bij v4 is ie duidelijk, bij v5 is t minimaal en een versnelling van je hartslag/Of heb ik dan weer teveel er gekeken
Ben nu van alles aan het doen, opruimen stofzuigen en achter de pc berichten typen.... Ohja had gister van al het fruit die ik nog had (peren, appels en sinaasappels) in de blender gedaan en er sap van gemaakt... Kwam totaal 2 liter uit... pff ben druk aan het drinken...
ik ben bami soep aan t maken en heb one three hill binnen gehaald, ben benieuwd. Tot nu toe hebben ze goede muziek en leuke mannen, beloofd wat Ow is ER nog ergens goed voor sammie