@Dreamer: Kijk eens naar Marokko, daar zijn wij vorige maand geweest. Echt een heel leuk land @Wendy: Gewoon klussen voor de 'leukigheid' moet je ook blijven doen hoor, niet alleen voor een beebje Nog 1,5 uur en dan zit mijn werkdag er weer op! Morgen maar een half dagje En dan zijn de 6 dagen alweer bijna voorbij
Nou nee hoor, ik ga echt niet naar t buitenland en al zou ik wel naar t buitenland gaan was een warn land al helemaal geen optie Ik kan helemaal niet tegen warmte, dus ben allang blij dat het weer herfst is Maar ik zie t alweer, alles is me veel te duur. Het huisje waar we normaal heen gaan was een half jaar geleden al verhuurd, dus dat ging niet door helaas. Tis al een mega dure maand namelijk aangezien we de tuin gedeeltelijk gaan opknappen, dus kan geen 1000 euro uitgeven aan een tussendoor vakantie. Ach ja, anders gaan we maar 2 nachtjes in een hotel ofso, wil gewoon weg! En mn ei is al geweest voor de vakantie, dus een vakantiebeeb zal t niet worden gok ik Sam, je mag van mij mee hoor
Dreamer: In de Ardennen heb je leuke huisjes! Daar gaan wij ook regelmatig heen Vooral Durbuy is een erg leuk plaatsje, google maar eens. Mijn schoonouders hebben daar een huisje
Oma blijft in een straal van een half uur van huis Ben veel te wagenziek om verder weg te gaan helaas, dus geen Ardennen Anders ben ik al minimaal 2 dagen van de vakantie kwijt aan ziek zijn en dat is zonde met maar een week vakantie Iemand nog ideetjes voor eten van vanavond? Niets te moeilijks, want ik haat koken En geen vleesgerechten, want dat lust ik niet Haha wat ben ik een lastige als ik zo mn stukje lees zeg
Ovenschoten van aardappel anders, maar daar moet wel gehakt bij.. mss kun je dat weglaten of vervangen door iets anders?! Simpel is het iig wel
Ik ga vanavond Andijvie stampot eten... Even iets anders... Mijn vriend en ik zijn uitgenodigd door kennissen van ons..omdat hun kleine 1 is geworden... Nou is mijn vraag zou ik hierheen gaan en waarom... nou om het volgende: Ze waren niet op mijn vriend zijn verjaardag geweest en hebben niks laten horen want ze waren volgens hun zeggen het vergeten... Nou zijn we daarna wel bij de verjaardagen van hun beide geweest en ieders 25 euro van ons gehad. Nu waren ze mijn verjaardag ook ineens vergeten en ook niks laten horen. Nu is hun kleine jarig en sturen ze jullie komen toch wel... Dan heb ik echt iets van nou nee! Als je echte vrienden bent vergeet je geen verjaardag.. toch?
Op die manier zou ik er ook geen zin in hebben hoor Sam! Het moet wel van 2 kanten komen en dat is duidelijk niet het geval. @Mandy (toch?) zal ik het nog lastiger maken? Ik heb geen oven En geen magnetron, dus een magnetronmaaltijd lukt ook niet Ik ga morgen al een stampot eten (hutspot, 3 oktober he) dus dat zal ik vandaag maar niet doen dan aangezien mn man er niet van houdt. Hmz .. tis wel spruiten weer he met al die regen? Misschien krijg ik m wel zo ver om gewoon aardappelen te eten Vind het na al die jaren nog steeds een gedoe om een maaltijd te bedenken voor ons beiden
En dan moet ik er nog bij zeggen... Dat we ze beiden keren met onze verjaardag 1 week van te voren heb gebeld en uitgenodigd... En voor mijn verjaardag zeiden ze zelfs nog we komen wel... Ik heb toen de hele dag zitten wachten en na een paar dagen niks gehoord belde ik ze op... "We waren het vergeten..." Maar ook niet zeggen zullen we dan een andere keer komen ofzo... Ik ben van plan om een sms te sturen maar weet iemand wat ik hierin zou moeten zetten?
ik weet niet sammie.. Buiten mijn schoonmoeder vergeet iedereen elk jaar mijn verjaardag daar, terwijl mijn verjaardag tussen die van mn vriend en zn tante valt. Maar ik ga nog steeds braaf naar elke verjaardag.. Ligt een beetje aan hoe belangrijk die relatie is. Die kleine kan er niets aan doen dus ik zou zeggen, ga naarndie verjaardag, als de ouders jarig zijn, lekker thuis blijven
Ik ben het met meisje eens, zo'n kleintje kan er niets aan doen! En spreek ze er gewoon even op aan, zeg dat je het niet leuk vind op deze manier. Wie weet wat ze te vertellen hebben Niet op de verjaardag van die kleine doen hé
oh wat haat ik het om dit te zeggen. het word elke maand moeilijker........ wil iemand mij op rood zetten.......