Hoi, Ik ben zo blij zo blij. We hebben vandaag toevallig geklust en ik ben zo blij. Kijk naar mijn ovulatie-testen, mijn eitje komt er echt aan deze dagen, ik ben zo blij. Het voelt zo goed ik ben zo blij. Eindelijk bewijst dat ik een eitje krijg. Joepie de poepie. Im happy girl Groetjes Wendy
@bos wat balen zeg dat je ongi bent geworden, je had er toch nog best op gerekend zeker da tje zwanger zou zijn... Valt niet mee soms dan he! Echt balen! Dikke knuf hoor! @wendy, wat goed dat je ovu testen dikker worden zeg, bijna je ei dus, lekker aan de klus dan dus! Hier zo'n vreselijk buikpijn... Word er niet goed van Gister ook nog geen posi ovu test, dus mijn ei laat toch nog ff op zich wachten! Hopelijk wel een goede eisprong deze maand, en niet zo'n rare als vorige maand! Nou ik ga ff bijlezen verder!
had er stiekem wel een beetje op gerekend maar vooral gehoopt. het valt altijd weer tegen dan he.... maar goed heb vandaag gehuild, gelachen en boos gedaan en moet nu proberen weer positief te worden.... heb vanavond nog verjaardag van mijn ma dus moet ff opvrolijken. ben alleen bang dat ik straks weer ga huilen als mijn vriend binnen komt omdat mijn tranen nog voor in mijn ogen staan. hopen dat jou ei snel komt...
Wat vervelend Bos.. Hopelijk hebben ze wel goed gependeld en is het in november echt raak! Wat fijn Wendy, nu klussen maar! Ik had toenstraks buikpijn, denk dat het toch mijn darmen waren. Verder voel ik echt helemaal niks raars! Misschien is dat wel een teken, want voorgaande rondes voelde ik vanalles...
@bos, Jemig sorry had niet gezien dat je ongi bent geworden. Ik juist zo happy. Ik wens je toch weer veel succes met deze ronde.
@bos ik heb dat ook hoor Als ik denk dat het weer gaat, maar tot mijn man er is en dan barst de huilbui vaak toch weer los Lekker ff alles aan hem kwijt kunnen toch meis, daarna kun je het misschienw at beter los laten en toch vanavond een gezellige avond bij je moeder hebben dan! @mandy, spannend zeg, nog maar 6 daagjes, aftellen!
hey mama ja he zo'n weekend is ideaal. ik weet niet of ik ga testen morgen misschien zaterdag als ik nog niet ongi ben.
@wendy: geeft niet meid. je mag blij zijn toch. heb net even lekker geknuffeld met vriendlief en ja de tranen stonden al te dringen dus die zijn er ook gelijk uitgekomen. hij baalt ook enorm.
Hey dames, Bos, Dikke knuffel meid! Sammie, ik heb geen verstand van die dingen, sorry.. Wendy, jeeeeeeeeeej we doen de eidans \/ \/ \/ \/ \/ Sterretje, balen dat je ei op zich laat wachten zeg! Agneta, lekker gewerkt? De rest, als ik iemand gemist heb sorry. Hier lekker gewerkt vandaag. Net gegeten en nu een rustig avondje.. Het begint hier net te onweren..
Nou, dan ga ik nu voor jou duimen Agneta Ik ga even eten en daarna op visite bij mijn nichtje. Die heeft een kleintje van net 1 jaar, zo'n heerlijk kind
hee bos echt dikke knuf knuf! hier vandaag maar weer testje gedaan de 3e al ( aghh te erg) maarja zat wel elke x ee nweek tussen....tussen de laatste 2 dan. maar je raad het al... dik negatief. had eigenlijk ook niets anders verwachte maarja toch hoop je stiekem... ben nu echt al 2 weken overtijd.. vind het echt lang duren maarja... we zullen zien. als het niet snel gaat beginnen ga ik maar es langs de dokter wie weet kan hij dr wat mee. @wendy lekker aan de klus klus klus! hahah en ik duim ook mee voor agneet! groetjesss