hihihi thanks Wendy... Dat ga ik ook maar eens proberen inderdaad. Hopelijk werkt het... ook al werkt het niet bij hem durft ie zeker niet meer te weigeren. Of... hij moet in slaap vallen tijdens de massage. Whahaha Gister ben ik een dagje thuis gebleven van mijn werk, kreeg ik een sms van een collega dat er werd gezegd dat ik zwangerschapsverschijnselen had... En ik heb nog niet eens op mijn werk verteld dat we bezig zijn! Wat een roddelfabriek zeg Ik heb terug gesmst dat ze meer weten dan mij. Liefs Debby
Goedemorgen, Hier nog steeds geen ei... Heb trouwens iets opgezocht, je kan gewoon ongesteld worden zonder eisprong. Dan ontstaan er lege follikel en die stoten het baarmoederslijmvlies af. Aangezien ik iedere keer steken ed in mijn buik voel heb ik het idee dat ik PCO heb. Maandag maar langs de huisarts voor een doorverwijzing...
Debby, Verder gaat het wel goed. En hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met de rest van de meiden? Nog testers?
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 NOD lijst September 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 26: Bos, 7e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 04: Suus1987, 7e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 30: DesSa, 18e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Met mij gaat t wel oke... buiten de extreme vermoeidheid om. hihihi Zit in mijn vruchtbare dagen, maar mijn mannetje is te moe om te klussen... Grrrr... Vanavond maar al mijn verleidingskunsten uit de kast trekken. hihihi Liefs Debby
Ik had toch echt een bericht getypt en nu is t weg Nou ja het ging om het volgende: degene die ongi zijn geworden kunnen hun nieuwe nod doorgeven, hier of via pb. Wijzigingen kunnen ook doorgegeven worden natuurlijk!
Goeiemorgen, Ik ben sinds gisteren nieuw hier en het is nog wat zoeken en ondervinden waar ik alles terugvind. Ik ben 24 jaar en gestopt sedert juni met pil. 2 maanden cyclus gehad van 33 dagen en geen gezien sedert 16 augustus
Dat komt waarschijnlijk nog door het ontpillen... Ik hoop dat je weer snel je cyclus terug hebt. Welkom hier! Liefs Debby
Ja ik weet wie er ongi zijn, maar ze zullen ongewtijfeld vandaag de nieuwe nod's doorgeven. En oma is lui Dus zo hoef ik de namen niet opnieuw te typen Welkom Thomie
nee ik heb helemaal geen gevoel van ongi. dat is het rare. maar ik heb ook helemaal geen ander gevoel. dus ik weet niet
Ja al bloedtest gedaan vorige week donderdag en negatief. Ondertussen nog altijd niets. Wel groeiende borsten, maar geen . Vandaag dag 47. Toch al een heel eindje overtijd hé nu
Eva, Hoe bedoel je online? Op msn of op Zw site... Want ik heb haar msn niet maar ze was gister hier wel op zw site...