Nee sammie...ik bedoel het ook zo als vermoeden...absoluut niet als liegen oid...ik ken het gevoel heel erg...je gaat twijfelen aan jezelf en je bent bang voor nare dingen...ik begrijp je juist heel goed! Daarom staat er ook achter dat er niets mis hoeft te zijn meis...meer zo van: Maak je niet druk...het kan allemaal nog heel erg meevallen!
Zou jij niet raar gaan denken dan als je met je ongi heeel veel buikpijn heb, na je ongi de hele maand het gevoel heb ongi te worden dus zeurende pijn.. En buiten je ongi om nog bloedverlies hebben zonder aanleiding...
@ dessa, ik studeer personeel & arbeid en zit in mijn derde jaar nu. In mijn vierde jaar moet ik 10 maanden stage lopen en afstuderen. En dat is 40 pw. @ sammie, ik hoop dat je geen pco hebt! Heb het zelf en het geeft zoveel onzekerheid. Zo ervaar ik het dan. Afgelopen maand dus ook overtijd, allerlei zwangerschapssymptomen en uiteindelijk word je toch ongi. Je kan gewoon niet van je cyclus op aan (zonder med. dan in mijn geval) Ik hoop dat we binnenkort wat posi testers krijgen hier! Al die ongi berichten Balen he meiden!
Hoi, Mijn huisarts zei tegen mij toen ik groen licht kreeg. We rekenen 1 jaar ontpillen en 1 jaar zwanger worden. Dus dat is 2 jaar bij elkaar. Die gedachte houd ik altijd in m`n achterhoofd. Maar als ik niet dit jaar zwanger wordt ga ik denk toch in het nieuwe jaar kijken wat de huisarts kan doen. Ik ga er gewoon vanuit dat ik zwanger raak en hopelijk heel snel. Ik wil deze maand roze. Dan wordt het een verjaardagskado voor mezelf. Maar goed. Dat wilde ik even mededelen. Groetjes
@sammie88, Waar haal jij die beweegende plaatsjes vandaan? Bij je naam bedoel ik natuurlijk. Vind ze zo leuk om in mijn site te plaatsen. Heb er nu 2 van die bewegende plaatjes van winnie de poeh. Groetjes
http://www.animaatjes.nl/bewegende-plaatjes.htm Je zult niet alles vinden ik maak er ook een hoop zelf...
Ik kan die echt niet vinden, ik vind juist zo mooi hoe jij hem hebt. deze zijn allemaal zo anders. Snap je me. Moet denk nog beter zoeken of zo.
*doet een dansje* Mijn ongi is bijna over! Ik voel me echt raar, alles loopt op rolletjes, goeie baan, ben super gelukkig met mn ventje, die break begin dit jaar hadden we echt even nodig. Maar ik mis gewoon iets. Pfff hoop dat ik snel uit die dip ben, ben altijd t zonnetje overal. Vriendje heeft een afstandbediening gekocht van 50,-? Vond ik nogal gek, maar hij zei dat ie t vooral voor mij had gekocht. Enige waar ik aan kan denken is dat ik baal dat ik altijd op de laptop mn series moet kijken omdat mijn laptop niet verbonden is met de tv. Dus misschien dat ie een oplossing heeft om de series over te zetten op de tv? Ben benieuwd. Maar net even t banksaldo gecontroleerd en we zijn gewoon schuldvrij volgende salaris (ja alleen de dierenartskosten van mn paard nog maar daar heb ik een regeling voor getroffen) Dus.. vanaf volgende maand houden we een half salaris over, misschien dat we begin november eindelijk met de babykamer kunnen beginnen!
@ meisje, hoe bedoel je dat je iets mist, tussen jou en je vriend of bedoel je het geluk van een kindje? Maar weet je nu zeker dan dat het goed is, als je begin dit jaar nog een break hebt gehad?
@ Nen: Ik en mijn vriend hebben ook een tijd geleden een break gehad, we zijn er veel sterker en zekerder uitgekomen. Nu is er geen twijfel meer mogelijk dat we met elkaar verder willen. Liefs Debby
Mijn vriend en ik zijn 2x uit elkaar geweest, een jaar of 3 terug. Maar ik weet wel dat het even duurde voordat ik zeker wist dat het weer goed zat.
nee ik mis niets in de relatie Die is perfect, de enige momenten dat ik me echt 100% gelukkig voel is in mn eigen huisje en bij mn ventje. Ik zit gewoon in een dipje wegens de vmk, en mn werk bied me geen uitdaging meer voorlopig, meer automatisme, maar daar komt verandering in gelukkig. Maar wakker worden in de stortregen helpt niet echt. Tsja wanneer weet je iets zeker dan? Je hebt stellen die na 10 jaar uit elkaar gaan, na een maand kom je een ander tegen en die is de liefde van je leven. Wie zegt dat diegene mis zit? Wij zijn nooit echt uitelkaar geweest, konden we niet, maar door wat afstand te nemen hebben we wel de laatste strubbelingen weggewerkt. We weten wat we missen zonder elkaar en wat we moeten doen om dat te voorkomen. You don't know what you've got untill it's gone. Maar we zijn nog nooit zo gelukkig met elkaar geweest als t afgelopen jaar en dat is 't belangrijkste