@meisje87 Dat is idd heel belangrijk, dat je weet wat j mist als het er niet meer is.. Het ging een paar maanden geleden ook niet zo heel goed tussen mij en mijn lover.. het was echt drama.. wij miste de comminucatie in onze relatie.. Ik wou gewoon wat meer waardering voor de dingen die ik deed..(schoonmaken etc. dat deed hij niet) Ben blij dat het nu ook weer beter is.. Hij wou stoppen met roken, daar sta ik natuurolijk achter.. (dacht eindelijk ..YES). maar hij is nu weer begonnen.. hij is niet te genieten.. liep gewoon op mijn tenen...blegh zeg.. dus ik heb sigaretten voor hem gekocht.. zo van ga maar weer roken, want hier worden we ook niet gelukkig van! Hoe gaat het verder met iedereen.. loop zo'n 150 pagina's achter..:s..!
Even bijlezen @Debby: Vanavond maar AL je charmes in de strijd gooien dan . Ik mag me dus gelukkig prijzen met een vriend die àltijd zin heeft. @Dreamer: Moeilijke beslissing hoor Ik zou het toch proberen denk ik, als er een kans is dat het wel gewoon goed gaat! Welkom Thomie! Dat ontpillen kan lang duren, een vriendin van mij werd pas na 60 dagen ongesteld Lekker druk weekendje Sammie! Ik heb net ruim 2 uur opgeruimd en schoongemaakt, het is weer lekker aan kant nu. Alleen mijn vriend moet dalijk de kattenbak nog schoonmaken . Vanavond gaan we mijn nieuwe schoonzusje uit Frankrijk ontmoeten, die is dit weekend in NL. Morgen overdag ga ik grote boodschappen doen en naar mijn paard. s Avonds gaan we wat met mijn schoonbroertje en schoonzusje doen. En zondag lekker helemaal NIKS! 1 jaar ontpillen en 1 jaar zwanger worden. Zoveel geduld heb ik niet hoor Wendy Fijn dat alles nu zo goed loopt meisje! Probeer er gewoon lekker van te genieten Ik hoop dat de zorgen hier binnenkort ook over zijn mijn vader en zijn compagnon gaan uit elkaar en ze stoppen dus met een goedlopend bedrijf. Ouders hebben het huis nu te koop staan, erg onzeker allemaal Mijn vader stelde vandaag voor om een groot huis + hal te kopen en dat huis te splitsen voor mijn vriend en mij en mijn ouders. En dan kunnen wij af en toe bijspringen in het bedrijf en mijn ouders oppassen als ik ga werken en een kleine heb. Dat zien we eigenlijk wel zitten Maar dan moeten zij eerst hen huis verkopen, erg slechte tijd nu. Ons appartement zullen we wel snel kwijt zijn gok ik.
meiden jullie gaan me echt te snel hoor. @bos: balen zeg van je ongi, en dat is nog zacht uitgedrukt... heb vandaag 2 zwangeren collega's van me verteld dat ik ben gestopt met de pil en het enige advies dat ze me gaven was: relax en laat het gebeuren, niet teveel willen timen en plannen en dan gaat het al een stuk beter. Denk dat ik dat advies maar ga volgen en heb alle zwangerboeken en dingen even weggedaan. Relaxen lijkt me ook belangrijk want stress schijnt echt een killer te zijn
@Nicole, ik zie het bij mn broer ook hoor.. die proberen al 3 jaar, zijn beide in het ziekenhuis "goedgekeurd", maar die zijn er zo verschrikkelijk erg mee bezig.. gewoon teveel.
Dat probeer ik ook steeds Nicole, maar valt niet altijd mee . Bij de kleinste dingetjes denk ik: hoe zou dat zijn als ik een kindje zou hebben? Of dingen die ver vooruit gepland moeten worden, zou ik dan zwanger zijn? Achja, zolang het geen obsessie wordt
Dit heb ik vannacht geschreven om 3 uur. Hoi, Ik heb een vraagje. Zou dat dan toch m`n eitje kunnen zijn. Ik heb weer getest en die daar zie je bijna het 2e streepje al niet meer. Ik zal even foto plaatsten van de test van vandaag. Groetjes
Ik kan je niet helpen helaas, ik gebruik geen ov. testen... Volgens mijn vriend zou ik gewoon een cyclus van 26 dagen hebben deze keer en kon ik nu al testen. Dus zeuren, zeuren, hij naar de kruidvat, ik geplast. Geeft dat ding 'ongeldig' aan Nu heb ik dus m'n urine al weggegooid en zit vriendlief helemaal teleurgesteld op de bank...
Hey meis, je zou denken dat je lh hoogte punt gister is geweest...doe morgen nog ff een test dan weet je het zeker! Welk merk testen gebruik je? greetzzz eva
elk lichaam is verschillen mijn schoonzusje slikte de pil stopt er mee en ronde 2 zwanger. Ik merk dat ik er alleen erg mee bezig ben als ik in me wacht week zit voor de rest ben ik wel relaxed eronder. Alleen deze 4 dagen duren nog zo lang
@lala: mijn cyclus was de eesrte zes maanden gewoon 28 dagen sinds ik van de pil af ben, maar mijn cyclus is nu van slag sinds 3 maanden @thomie: welkom hier. hopen dat het snel raak is voor jullie. @dreamer: mijn nieuwe NOD is 30 oktober denk ik.... als mijn cyclus weer normaal is maar hou het maar op de 30ste dus als je mij op de lijst wil zetten graag. thanks @agneta: ga jij morgen testen? wij zijn ook een half jaar uit elkaar geweest maar dat is al weer 5 en een half jaar terug omdat ik het niet meer zag zitten. denk dat het ook wel komt omdat we nog jong waren maar we zijn weer samen en het is alleen maar beter geworden en laat hem nu nooit meer gaan! @nicole: makkelijk gezegd van je collega's. wou dat ik het kon relaxt en denken het komt wel. lukt het jou wel ... hoe is het verder met jullie?
goedenavond meiden, naar omstandigeheden ben ik hier weer alles is opgelost verder zeg ik er dus niks meer over en wie wil weten hoe en wat PBen dan. @ wendy op dag 16 vind ik je test positeif ik heb ook altijd een korte LH piek en dus ook nog nooit een echte positieve test gehad dus als die morgen weer lichter is dan is het zeker je ei, was van mij trouwens ook van babyboomshop @bos klote ongi geworden hopelijk nu wel raak @ de rest weet het niet meer.. wie me echo fotos wil zien staan in me album
Ik kan niet goed wijs uit de echo. Ligt dat aan mij of zie ik het gewoon niet goed. Meestal zie je toch al wel een baby-tje? Sorry ben maar een leak hoor.
haha weny nee bij de 7 weken zie je echt nog niiks pas rond de 10 weken zie je een kindje. Het is nu nog maar een garnaal zal maar zeggen geen vorm niks. Dat word pas rond de 10e week allemaal gedaan en bij de 12 weken moet je er een kindje in zien.
meis ik hoop dat het snel raak is voor je! is echt een wonder en heel mooi... en ga je zeker snel mee maken wonder momenten die echos allemaal hoe snel iets in je buik groei,... nog gekker dat het in je buik past en nog gekker dat het eruit kan/moet alles heel mooi let maar op