J het wordt voor mij de 1e dus ik vind dit allemaal al zo speciaal. Dat je met een ovultaie-test je eitje kan opspeuren. Nooit over nagedacht. Zo apart allemaal. Ik denk dat ik helemaal gek wordt als ik 2 streepjes zie op een zwangerschaps-test. Ik ga gillen, janken, springen, bellen naar vriendinnen, alles te gelijk denk ik. Als ik zanger ben heb ik al tegen mannetje gezegt dat we dan gaan uit eten, in een restaurantje war hij nog nooit is geweest, maar ik vind het daar zo speciaal. Ik ken het namelijk wel. Ik heb gedult, en gedult is een schone zaak. Maar het liefst nog vandaag dan morgen zwanger zijn. Maar dat zullen alle meiden hier wel hebben.
Dank jullie voor het duimen... Ik ga slapen meiden ben zo vreselijk moe...lig de hele week al om 9 uur in me nest...slaap zacht voor straks..en een fijn weekend voor jullie allemaal!
hee dames joepiedepoepie wij hebben onze nieuwe auto naja nieuw, 2ehandsdan eh hahaha wel ff wennen met rijden hoor! hier nog steeds geen ongi....al op dag 46.....maarja we wachten maar af, ga vanaf nu gee ntestjes meer doen hor vink zonde van het geld. en wat iemand zei om er niet te veel mee bezig te zijn dat het dan beter gaat...ik denk ook wel dat dat zo is, maar toch wel ik het liefst elke dag even hier ee nberichtje posten, en ff vertelen over hoe en wat.... achja.. we zullen wel zien mooie echo natas! wil ook graag zo'n garnaaltje
Ik zal morgen even de nod's goed zetten. Ben nu even heel moe, dus dan gaat t vast verkeerd Natas, Dessa, wie wil me even inlichten about what's happend? Zie t nu als gast staan? Vertel vertel... Sorry dat ik niet persoonlijk reageer, heb alles gelezen maar echt te moe om wat te onthouden. Zit gewoon te shaken zo moe
Goedemorgen meiden, Het is vast nog erg rustig hier... Ik heb ik elk geval getest en volgens de test niet zwanger...we zien wel hoe het gaat lopen...herken bijna alles uit de vorige zwangerschap...zelfs me boobs doen weer reuze au (heb ik nooit tijdens ongi) maar ja..het kan ongi worden ik laat het jullie wel weten...ik ga zo lekker hardlopen...fijne dag vandaag allemaal.... Liefs Eva
Balen dat ie negatief was Eva! Hoe gaat het met afvallen? Aan je cyclus te zien wel goed he En met de voorbereidingen van de bruiloft? Geniet er van hoor meis! Ik ben nu bijna een jaar getrouwd en denk nog vaak terug aan de voorbereidingen en de trouwdag zelf, het was echt geweldig Zijn er nog andere testers vandaag? Hier al heeeeel vroeg wakker en dus een hele lage temp. Nog nooit zo laag gehad met deze Ik merk wel wat FF er van gaat maken later deze week
Hey Dreamer....ja is wel balen maar voel me heel erg zwanger dus ik zie het allemaal wel. Maandag test ik weer! Hele lage temp...is dat goed? Ik hoop dat je snel een posi test in handen hebt en dat het goed blijft zitten meis...fijn weekend gewenst!
Hoihoi allemaal omdat er zoveel berichtjes zijn kan ik niet alles terug lezen... maar begrijp ik het goed dat hier ook een nod-lijst is? Liefs van bootsy
goeiemorgen Mijn kaartje slaat ook op hol haha Ik ben echt heel erg moe maar nog de hele tijd op pad, zometeen een vriendin ophalen en naar haar paard en dan smiddags naar mijn paard, mn bijrijdster heeft pas om 8 uur wedstrijd, zie zo op om in t donker over de snelweg te gaan straks
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 NOD lijst September 24: Lala87 Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 04: Suus1987, 7e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Goedemorgen allemaal! Mooie echo Natasssie! Jammer dat ie negatief was Eva, maar wie weet als je je weer zo zwanger voelt Geen bloed geeft moed Moet je met de trailer rijden meisje? Succes iig vanavond, hopelijk rijd ze wat winstpuntjes met jouw paard Ik heb echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden niet leuk Temp blijft wel hoog, dus het zal vandaag nog niet gebeuren denk ik. Al voelt mijn buik wel vervelend
nee gelukkig geen trailer, ze rijdt aan de overkant. Ik duim voor je mandy dat je ongi niet doorbrekt
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 NOD lijst September 24: Lala87 Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 04: Suus1987, 7e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 27: Bootsy, 1e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan![/quote]
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier? Eva, Balen van je negatieve test... Verder nog testers? Hier nog steeds geen ei... Natassie, Kan je mij een pb sturen want snap er de ballen niet van...wat je bedoelt...