Lachen joh, 2 van die Winnie-freaks! Ben benieuwd.... Lynn, hoe ist met jou? Helemaal happy? Hoe voel je je?
leuk zeg meiden een echt thema helemaal winny the pooh verslaafde hihi en al die spullen al leuk toch om naar toe te leven
Ey Sammie, de eerste tijd hoef jij geen inkopen te doen! Jeetje, wat een kast vol! Nu voel ik me in ieder geval niet raar meer dat k af en toe alvast een pakje koop!
Leuk sammie. Lijkt mij kast wel, maar ik heb nog niet zo heel veel. Ik heb ook al veel en dan ook allemaal winnie de pooh. Zullen we gek zijn.....
Dit is nog niet alles... er zijn nog meer nieuwe nike en poema schoentjes maar die zitten nog in een doos... Heb 40 rompers in alle maten... 100 paar sokjes in alle maten. 23 paar schoentjes in verschillende maten.. 18 jassen.. Badcapes enz.. 90% is nieuw 10% 2de hands... 1 la onderin de kast staat er nog niet op... Daar zitten winter en zomer jasjes in verschillende maten. Van alles heb ik 40% meisjes en 40% jongens en 20% onzijdig..
Mijn mannetje vind het ook leuk. En wij gaan ook de reclame bladen af en de winkels. Er leuk sammie, ik zeg er niets van. We zijn gewoon alle2 prettig gestoord. Helemaal niets mis mee. Mannetje wilde al de kamermeubel kopen. Nou wat zeg je me daar van. Echt leuk.
Ik probeer alles unisex te kopen en dat is in de kleur bruin/zand zeg maar. Heb ook echte roze en blauwe dingen.
Ja mijn vriend vind winnie de pooh ook leuk :smile:... Ik ga in de meubels winnie de pooh branden... zelf...