Ik laat mn moeder de ramen zemen zo eens in de zoveel tijd. Ik haat spinnen, dus mij zie je de ramen echt niet doen hoor En zo vreemd, glazenwassers zijn altijd mannen Terwijl het thuis een vrouwenwerkje is
Ik doe het ook zelf thuis... de ramen wassen. Maar meiden ik doe de pc uit, ben moe en ga lekker op de bank hangen.. Morgen nog een verjaardag... Welterusten! xxx
truste sammie bij ons in de buurt loopt altijd een vrouwelijke glazenwasser..... leerdam ligt vlak bij gorinchem....
haha oke. vind er ook niet over nagedacht bij de bouw van het huis. zorg gewoon dat de ramen naar binnen open kunnen dan kan ik ze gewoon zemen maar nu gaan ze naar buiten open en moet ik een mega ladder hebben voor die stomme ramen. en die heb ik niet haha
Ja tuurlijk. Naar binnen openend kost je ruimte binnen, want je kan er niks neerzetten Enne .. waarom neem je geen telescoop steel Kan je zo tot 3 verdiepingen schoon maken zonder ladder.
ja maar ben bang dat je daar niet zoveel kracht mee kan zetten en dan krijg ik strepen of valt dat mee. op zolder heb ik dakramen dus die kan ik wel handig schoonmaken.
oke dan zal ik het toch eens op mijn boodschappenlijstje zetten. vind het wel fijn om ze te zemen als ik het wil en dan hoef ik niet te wachten tot er iemand langs komt. daar heb ik geen geduld voor. als het moet moet het altijd nu bij mij.... (ben niet met alles zo lastig hoor)
Vervelend is dat he Ik heb het gevoel dat het zondagavond 11 uur is ofso Het is zo vroeg donker weer. En de zondag komt omdat we gisteren de hele dag samen op pad zijn geweest, dan verschuift je weekend een dag
oh ja dat gevoel ken ik. dan is gelijk je hele ritme van slag he en ben ik ook altijd de dagen kwijt als het niet gaat zoals anders. ik heb ook elke avond het idee dat het al heel laat is en vaak kijk ik dan op de klok en is het pas acht uur ofzo. en dan word de klok ook nog eens verzet binnenkort dan word het nog erger. dan ga je in het donker weg en kom je in het donker thuis
1 voordeel aan de winter vind ik dat het wel weer gezellig is in huis met de kaarsjes aan. verder heb ik liever gewoon lang licht en zomer..