hoop het ook Heb ook wel wat symptoontjes.. vanmorgen kotsmisselijk en zit helemaal onder de puistjes op mijn gezicht.. maarja.. dat geeft geen zekerheid
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Hier gaat het wel redelijk, volgens mij nog steeds geen ei hoewel ik een stijging had maar deze niet boven de coverline komt denk ik niet dat het mijn ei is...
hoi meiden, Paar dagen net hier geweest, druk weekend gehad. Vrijdag lekker vrij gehad dus lang weekend. Maar nu helaas weer aan het werk. Zaterdag ongie geworden helaas. Was natuurlijk wel te verwachten en ben blij dat het vanzelf is gekomen maar is wel balen. Nu dus op dag 3 en vanmiddag om 14.00 naar Zhuis voor echo. Hopelijk vandaag met Clomid 100 beginnen. Mag dus weer op de NOD lijst. Denk op 4 nov. Hoe is het hier? Sammie je ei nog niet gevonden?
jeetje zeg weer heel wat afgeklets. ga ff teruglezen dacht gister dat mijn ongi weer weg was. de hele dag geen bloed verloren en gisteravond ineens weer helderrood bloed. waar dat nou weer vandaan kwam zo ineens.
Ryanne, Dikke knuffel voor jou! Maar ben wel blij voor je dat het toch vanzelf is gekomen...! Nee hier volgens mij nog steeds geen ei... Bos, Zeker raar...
hee meiden, Zo te zien nog geen roze hier helaas! Hoe gaat het verder met jullie? Met mij wel goed. Heb een beetje een rare cyclus gehad deze keer, want het duurde maar 4 dagen en normaal tussen de 7 en 9. Maar ik ben daar al lang blij mee, want die lange ongiweken kwamen me ook de strot wel uit. Gaat iemand iets bijzonders doen deze week? xx
Goedemorgen allemaal! Ik weet niet zeker of ik mijn ei echt al heb gehad... Was begonnen met ovutesten, maar steeds maar hele lichte streepjes. Ook het klussen was niet meer leuk, meer een verplichting. Dus de ovutesten maar snel in de kast gegooid. En gewoon geklust wanneer we zin hadden... Over het algemeen klussen of oefenen we toch om de dag dus... kan niet missen. Liefs Debby En een vriendin van mij zei gisteren Hoe langer we oefenen des te mooier kindje je krijgt... whahahaha En ze weet niet eens dat we al bezig zijn.
dag lieve mensen moet even een berichtje kwijt, het ff van me afschrijven kreeg net een telefoontje van mijn vriendin. zij had een sms gekregen van andere vrienden van ons die aan het bevallen waren. moeder maakt het goed maar de kleine heeft het niet gered. zwaar klote dus. vorige week had ze al verminderd leven, maar was alles verder wel goed. gister werd ze ingeleid en nu dit bericht. hopelijk mogen we ze snel opzoeken en weten we snel meer, want geen idee hoe het nu allemaal gelopen is? natuurlijke bevalling, keizersnee, oorzaak enz.... wil er graag heen. sorry maar moest dit ff kwijt, ben erg verdrietig maar dat snappen jullie wel, zijn onze beste vrienden met een kleine van 2. grrrr........ waarom nou.......
Ohhh jeetje wat erg zeg Mac... Hoe ver was ze? Was het kindje al voldragen? Ik heb er helemaal kippenvel van... Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte gewenst, ook voor jou! Liefs Debby
oh mac, kippenvel, wat verschirkkelijk zeg. heb er geen woorden voor. zoiets verschrikkelijks gun je niemand. hopen dat je er voor hun kunt zijn....
kan het nog steeds niet beseffen, hopelijk mogen we zo naar ze toe. wil ze graag zien, spreken en meer horen. opeens denk ik, het kamertje, kaartje en wat dan ook, alles staat klaar en blijft staan.............
vreselijk gewoon zo'n verlies. het ergste wat een ouder kan overkomen is het verliezen van een kind......
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 NOD lijst Oktober 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 04: Suus1987, 7e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Ohh wat een vreselijke situatie... indd, als je verder denkt aan het kamertje, kaartje etc etc... Wat moet het verschrikkelijk voor ze zijn. Heel veel sterkte! Liefs Debby
hoi lieve dames, alweer te lang geleden dat ik hier gelezen heb dus teruglezen daar is ff geen beginnen aan... weet dus ook niet precies wat er met Mac aan de hand is, maar wat het ook is veel sterkte meid! Ik hebn denk ik mijn eisprong gehad 2 dagen geleden en nu voel ik van alles in mijn buik. Daarvoor nog geklust en ik vraag me echt af of het nu al raak is? heb pijn in mijn onderrug, en in mijn buik voel ik van alles. Waaah kan ook gewoon het ontpillen zijn hoor, maar vind het nu toch ook echt wel spannend nog niemand meer in het roze, jammer hoor, maar we komen er wel!
ik zie net dat ik hem volgens mijn banner vandaag heb, maar ja dat is ook op een cyclusschatting gebaseerd, maar goed we wachten af!