Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ryanne,

Nu alweer een ei?
    Dat is snel!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey hoe groot moet je ei zijn dan voordat hij `rijp` is. sorry heb er geen verstand van :oops: ik dacht altijd dat je ei pas ging "groeien" zodra je ongi over was? niet dus zeker?

3. Ik wist het ook niet bos. Ik zag een heleboel kleine eitjes en die iets grotere. Vanaf 20 mm kunnen ze springen dus het is ook nog een klein ei maar er zat er wel een :D

4. en het groet +/- 2 mm per dag dus heb nog ff te gaan.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maar groeit het vanaf het moment dat je ongi word dan. dacht altijd pas als je ongi over was?

6. ik zou het niet durven zeggen, heb er ook weinig vestand van... Iemand anders?

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha we willen een hulplijn inzetten. wie weet er antwoord op deze vraag! 8)

wanneer gaat je eitje groeien
    *vanaf het moment dat je ongi word
    *vanaf het moment dat de ongi over is
    *of geen van beide en wat is het dan wel :(

8. Hebben we al een beller? ;)

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee.....ik wacht in spanning.....

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Als Ryanne al een ei heb kies ik voor antwoord..........

*vanaf het moment dat je ongi word

Mag ik nog een hulplijn voor de zekerheid in schakelen?

Hulplijn... kan je mij helpen?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha ja dat mag hoor.
    hulplijn zoekt nog een hulplijn. haha gaat lekker he..

heeft iemand ervaring met kleding verven in de wasmachine. heb hem wel aangezet maar ben er totaal niet gerust op....

ben zo bang dat ik mijn wasmachine verpest....

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    uhm ik ga voor antwoord A volgens mij vanaf je ongi wordt omdat je vanag dag drie van je ongi aan de clomid moet.

13. Is er dan geen hulplijn die deze hulplijnen kan helpen?

Ik heb dat ook eens gedaan bos maar dat kan geen kwaad. Na een keer wassen is de verf helemaal uit de machine. Mocht je er niet gerust op zijn kun je altijd nog de machine eens laten draaien zonder wasgoed

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ ryanne

kan je me een beetje uitleggen wat PCO is?

heb echo gehad maar was niks te zien in baarmoeder eileidere en stokken alles schoon maar kan een gyn het alleen met inwendige echo zien of niet?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks dat stelt me gerust. er staat in de gebruiksaanwijzing dat je je wasmachine nog maals moet laten draaien met bleekmiddel dus dat zal ik doen als hij klaar is. stond alleen ook in dat je moet wassen zonder voorwas maar dat kan niet bij mijn wasmachine. :( raar.... ik moet nog 1 uur en 16 minuten geduld hebben volgens het scherm van de wasmachine 8)

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bos: Zozo, goed bezig geweest vandaag. Ik was niet zo heel productief op mijn werk :)

En verf in de wasmachine.. nee nog nooit geprobeerd ;).

Ik heb nog steeds ongi buikpijn, hoofdpijn, heeeel moe. Maar nog geen bloed :D! Ga wel 3x zo vaak naar de wc als normaal om even te kijken :)

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    knarboor ik heb ook pco. pco is volgens mij dat je een teveel aan mannelijke hormoon hebt en dus geen regelmatige cyclus en soms wat meer haatgroei e.d. teminste dat zegt mijn gyn.

18. Normaal komen na de menstruatie bij de vrouw in de eierstokken enkele follikels of eiblaasjes tot ontwikkeling, waarvan er meestal maar één verder groeit en tot eisprong of ovulatie komt. Bij vrouwen die aan PCOS leiden worden in de eierstok meerdere kleine follikels gevormd. Deze kunnen maar moeilijk tot groei en ovulatie komen. Dit wordt veroorzaakt door een verstoring in de natuurlijke hormoonbalans. De onderontwikkelde vochtblaasjes die zo ontstaan, worden cysten genoemd. Naar schatting heeft 4 tot 6% van de vrouwen last van PCOS en daarmee is dit de meest voorkomende hormonale afwijking bij vrouwen. PCOS is geen ziekte maar een syndroom. Dit houdt in dat er meerdere symptomen aan verbonden zijn die niet allemaal tot uiting hoeven te komen bij elke vrouw. Het beeld van dit syndroom is dus bij elke vrouw anders.

als je op google pcos intypt komt er een hele uitleg.
    Kunt het alleen zien met inwendige echo. Zijn allemaal minieitjes die een klein btje groeien waardoor de hersenen denken dta er 1 ei is. Vandaar dat je ovu testen dan ook positief zijn.

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    uhh geen haatgroei maar haargroei

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066