bedankt meiden! ik heb idd een site gevonden waar het goed uitgelegd staat maar pff krijg de kriebels al als ik het allemaal lees! maar goed ik wacht eerst maandag maar eens ff af en dn weet ik meer
@mac, Sterkte meid, ik weet hoe jij je nu voelt. Heb het vorig jaar ook meegemaakt met het nichtje van m`n man. Ze was 7 maand zwanger en voelde opeens de kleine niet meer. Het is in de buik al overleden en heeft het dus nog enkele dagen voordat het geboren werd gedragen. Heel heel zwaar is dat en niet te bevatten. Het meisje heet Iris. Ze is 3 dagen voor onze trouwdag begraven dus dat was heel maar dan ook heel dubbel. Ze is gelukkig weer zwanger en nu van een jongetje en ze is januari uitgerekend, dus alles gaat tot nu toe heel goed en staat onder goede en strenge begeleiding. Nu heb ik ook nog heel leuk nieuws. Mijn vriendin heeft vandaag 20 weken echo gehad en ja het wordt een meisje. Helemaal toppie ik ben zo blij voor haar. Ze zit hier ook op de site, ze heet enna hier. Helemaal goed ik ben zo happy voor haar. Voor de rest heb ik niet echt goed terug gelezen. Zijn er al zwangere meiden of testers die binnenkort testen? Ik heb heel veel afscheiding en is een beetje wit romig, beetje vies zooite maar goed. Misschien hoort dat wel.
hey meiden, wie van jullie voelt zijn ei ook altijd? ik weet namelijk echt bijna zeker dat ik hem de laatste dagen gevoeld heb, buikpuin maar wel anders dan ongi buikpijn.... over dat ei: geen idee wanneer het gaat groeien.. op google kan ik het ook niet vinden
dan wachten we nog op onze hulplijn die het wel weet......... wachten........wachten..........wachten...........
pfff.. wat word er veel gepraat zeg.. ik kan het niet meer bij houden.. is wel erg veel.. Haha.. wil alleen even tegen iedereen zeggen.. succes met klussen, testen en overtijd zijn
nee.. dat is ook niet te doen.. Ik kan het ook niet bijhouden om elke keer alles te lezen.. zeker als ik een paar dagen niet geweest ben
haha gaby leuk zeg jullie ook eindelijk voor een kleine nou hopen dat het snel rak is zal wl leuk zijn niet veel verschil met jayden dan kunnen e vriendjes worden of een leuk stel als het een meisje word haha @ryanne we hebben het van de week verteld
het nathasja, we zijn al 6 maanden bezig dus hoop dat het gauw een keer lukt.. jij gefeliciteerd trouwens
@ gaby okee dat is minder gebruik je ovutesen of iets of niet? @agneta heey meis alles gaat goed en met jou ? @knarboor nou mijn moeder wist het al, die leef altijd erg met me mee. Me vader gelijk in zijn msnnaam ik word weer opa dus was blij en schoonfamilie aghh.... hou me mond daar wel over die vinden het maar niks maar hebben lekker pech
als wij een dochtertje krijgen word dat een stelletje met jayden.. en een jongetje met lindsey leeftijdsverschil is tegenwoordig geen probleem meer
Natassie, super dat je moeder zo blij is! Die schoonfam., trekt vast wel bij! suus1987, ben ook echt wel blij dat ik zwanger ben hoor! Vind het alleen wel jammer dat ik het nog niet aan anderen kan laten zien, heb de buikbanden al in de kast liggen. (vond het een beetje rare reactie) Nog eve over dat PCOS. Ik heb het ook. Ik ben 1 van de gelukkige, die met clomid meteen zwanger was. Helaas kan het soms ook langer duren zoals bij een aantal anderen hier bij dit topic. De gyn. kan dit vaststellen d.m.v. een echo en bloedonderzoek. Er horen verschillede symptomen bij zoals overbeharing, acne, overgewicht en natuurlijk de onregelmatige eisprong of geen eisprong enz. Ik ben wel iets te zwaar, maar verder heb ik van de andere dingen geen last.