hallo allemaal Morgen hopelijk weer wat meer tijd om mee te kletsen hoor Dan weer lekker 2 daagjes vrij gelukkig! Heb nu ff niet zo geod terug gelezen, sorry! @ryanne, zie dat je toch ongi bent geworden meis, balen zeg! Ook de pendels gaan nu niet uitkomen @natassie, leuk je weer eens te zien hier, zie je zo weinig! Wat eluk dat je fam het zo leuk vind dat je weer zwanger bent zeg! Van je vader is helemaal toppie hihi Van je schoonfam gewoon niets aan trekken hoor meis! @suhe, hoe is het met je verder? Al weer 11 weken zie ik, wat gaat het dan toch hard he als je eenmaal zwanger bent! Hier zeker te weten gister mijn ei gehad, dus het aftellen is begonnen Nu we het daar toch over hebben, ff me banner veranderen nog
ik heb alleen helemaal geen eisprong maar geen overbeharing en acne enzo. ik ben nu wel iets te zwaar maar dat komt ook door de hormonen. (zei de gyn)
Zo banner staat weer goed @agneta, alleen maar fijn toch dat je geen overbehring hebt erdoor, dat lijkt me helemaal vreselijk Over die extra kilo's moet je je maar niet te druk maken, straks als je zwanger bent, word je ook wat dikker, daarna gewoon in een keer alles er af toch Wanner ga je eigenlijk testen, zie dat je al een aantal dagen overtijd bent? Heb je dat wel vaker?
Dat is precies wat ik ook had Agneta. Heb jij al onderzoeken gehad? Ja gaat allemaal best hard. Zijn nu al druk aan het kijken voor een kinerwagen wat we willen als babykamer, erg leuk allemaal! Sterretje, de komende weken zullen voor jou waarschijnlijk voorbij kruipen! Veel succes!
sterretje het mag nu wel eens tijd worden zeg voor jou. Jij blijft altijd z relax vind ik zo knap van je. Ik duim voor je gelukkig de aftel dagen nu weer begonnen en hopelijk gaan ze snel En schoomfamilie zal nooit bijtrekken maar maakt niet uit ze staan in de lounge trouwens GRATIS AF TE HALEN @suhe hoe is het met jou ? willen jullie weten wat het word of nit? en il je thuis of ziekenhuis en borst of fles als ik teveel vraag zeggen hoor
ik ben zeker ook blij dat ik geen overbeharing heb enzo. ik heb al een paar keer getest donderdag en gister maar allebei negatief. ik ga morgenochtend denk ik nog een keer testen en als die dan weer nega is ga ik de gyn bellen. ik weet niet of ik het vaker heb want ik heb tot voorheen nooit een echt cyclus gehad mijn ongi is opgewekt met provera daarna clomid. toen ik nog aan de pil was werd ik wel gewoon ongi maar dat komt door de pil dan is je ongi namaak zal maar zeggen.
Goedenavond Dames, Jullie hebben me helemaal niet verteld dat mijn NOD maatje Celinaaa ook zwanger is! en ik maar vragen.. foei dames ..hahaha.. Hoe gaat het met iedereen, hier nog steeds geen ongi te zien... vorige keer was ik ook 9 dagen overtijd..en werd toen ongi, dus miss heb ik wel weer zo'n mega lange cycles.. en heb ik gewoon zo'n vverrotte lange cycles...!blegh.. Morgen weer naar die stomme rot school en woensdag poezie festival organiseren voor de wijk.. dat wordt heel erg gaaf.. Mac wat een vreselijk verhaal.. vreselijk, kan er ook nog wel bij...blegh.. plus dat me mannetje ook weer weg is en lekker in een luxe hotel zit, waar sarah conner ook altijd eet..:S.. ben toe aan vakantie.. nog 2 weken volhouden..:S..
@agneta, dus volop spanning nog voor jou, ga voor ej duimen hoor meis! En anders lekker naar de gyn bellen, die kan vast wel wat voor je doen! @suhe, ja voor mij kruipt de tijd weer voorbij de aankomende anderhalve week haha Waarschijnlijk tot dat ik weer zwanger ben @natassie, hihi vind het wel een goede, hopelijk worden ze snel afgehaald haha Zo relaxed ben ik neit hoor! Je moet me tegen het eidne van de maand eens horen, dan ben ik niet te houden Sosm word ik echt bijna gek hoor, zeker nu de uitgerekende data van mijn eerste zwangerschap er bijna aan zit te komen, een en al stress! Wil zo graag eind nov zwanger zijn! Gelukkig weer aan het aftellen, dat scheelt alweer ene hoop ei stress haha Vrijdag naar de gyn, dus dat is ook wel een geruststellend idee
dames ik gaat weer even douchen heb auwie rug dus lekkere warme straal en dan gtst kijken dan ANTM en tussendoor hier komen kijken XXx meiden allemaal
haha mijn schoonvader moet echt geruimd worden en als ze toch bezig zijn kan mijn schoonmoeder er eigenlijk ook wel bij
Matta, gewoon over een paar daagjes weer testen! Wie weet... Agneta heb je wel een eisprong gehad? dat kon je toch zien op de cho? Dan weet je ook wanneer je ongeveer ongi moet worden of wanneer je kunt testen, anders moet je toch gewoon weer een afspraak maken met de gyn om weer opnieuw te beginnen? Natassie, we willen weten wat het wordt, maar dat duurt nog wel even...Ziekenhuis bevallen, alles bij de hand en geen rotzooi thuis, borstvoeding proberen, Nog meer? en jij?
Ga ook zo lekker gtat kijken hoor natassie, heerlijk altijd! Geniet maar lekker van je douche, hoop dat het wat oplucht!
Ik heb nog een schoon-oma in de aanbieding! Sorry hoor maar die ouwe tor is te erg.. en een rasist..:S...ze is echt heel gemeen.. maar dcoor haar gemeen heid heeft ze soms ook wel eens hele domme opmerkinge, zoals: Het zijn die turken die in December de hele dag aan het karbiet schieten zijn..( sorry!).. Ik moest zooo lachen..maar in Friesland doen de mensen die in boerderijen wonen dat..
haa ben ik weer vriend wil samen douchen dus even wchten tot alysia op bed ligt @ suhe ik wil graag thuis bevallen moet wel beneden maar is niet erg. En ga ondanks dat het zo zeer deed en slecht ging bij alysia toch weer borstvoeding geven en willen ook zeker weten wat het word weer @agenta zo te horen ook van die supr schoonouders dus
ja ik heb een eisprong gehad als het goed is rond de 20ste. de gyn kon zien dat mijn eiblaasje toen bijna 20mm was en dat hij dit weekend zou springen en dat is nu ruim 2 weken geleden dus eigenlijk zou ik afgelopen weekend ongi moeten worden maar dat wordt ik niet en ik test nega dus ik weet het ff niet.
Lijkt me echt heerlijk om voor de kleine te shoppen, Suhe! Natassie, misschien gaat de verkoop beter per 4 stuks. Dan lever ik die andere 2 wel Ze bemoeien zich al met een eventueel kleinkind terwijl ze niet eens weten dat we bezig zijn Zie er echt nu al tegenop dat ze zich dalijk overal mee gaan bemoeien en willen oppassen enzo. Dat gebeurd niet hoor wil mijn vriend gelukkig ook niet! Matta, hoelang was je cyclus de vorige keer dan? Ik lig lekker onder een dekentje op de bank, de buikpijn is gelukkig wel zo goed als weg!
ze heeft echt iets tegen mij, die oma..oude stempel of niet.. ze heeft geen fatsoen! Mijn lover gaat zijn tante na 10 jaar weer zien..! Ben heel benieuwd..!