Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha matta ;) racisten in de familie ik kan het ;)
    maar ze kijken maar ;)
    zullen we gaan ruilen met zijn allen dan schoonfamilie erger dan wat ik nu heb kan niet ;)

@ sterretje ga zo douchen ;) eerst nu gtst dan alysia in de pauze naar bed :) en dan antm en dan douchen ;)

ben zo veranderlijk ik ;)

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0

hhaha is goed ik betaal nog bij ook ;) en kom ze brengen DEAL :)

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    nou meiden ik ben er weer vandoor, lekkerop de bank gtst kijken en daarna private practise en de co assistent!

allemaal een fijne avond iig!

xx

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0

ja ik hou niet zo van die neutale dingen :oops: kindje op zich is al een grote verassing met hoe het eruit zal zien enz :)

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    fijne avond sterretje :) en ik duim voor je!

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    10 jaar tante niet gezien dat is lang zeg.. waarom zo lang niet als ik vragen mag :oops:

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nou nou dame, je hebt het wel over de ouders van je vriend en de opa en oma van je kind. Ik kan die van mij af en toe ook wel achter het behang plakken, omdat ze erg graag hun mening willen geven, altijd.... Maar ik kan over het algemeen goed met ze.

Agneta, bij mij was de eerste tet ook negatief! Wanneer heb je voor het laatst getest?Ik testte positief op dag 30, en dat was een heeel licht streepje.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Natassie, waar ga je voor bijbetalen? Ik hoef niet nog zo'n stelletje ellendelingen hoor :)

Wilde de mijne juist met de jouwe mee verkopen haha

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mijn schoonvader is gewoon ziek in zijn hoofd!
    toen we hem 3 weken gelede vertelde dat we bezig zijn en dat ik pcos heb en dus alles heb uitgelegd wat het inhoud raad j enooit wat hij zei!............hij zegt dat mijn er een fout in mijn familie zit en dat de genen dus niet goed zijn en dat we daarom niet spontaan kinderen krijgen en dat we eigenlijk geen kinderen moeten krijgen want IK heb slechte genen! jaaaaa het moet niet gekker worden! mongool! hij zegt ook over mijn zwager dat zijn familie niet goed is met de genen omdat daar 2 roodharige kindjes geboren zijn. hij noemt dat het zwakke mens! idioot!

hij vind dat ik niet voor niets pcos heb. hij zegt je bent dan gewoon NIET geschikt als moeder! gekker heb ik het nog nooit gehoord. wie is er hier nou idioot! vertel het me.

zo ben ff blij dat ik het kwijt ben. sorry voor mijn taal en geklaag

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ohw nou oders van me vriend zijn het helaas zeker ;) als je weet wat die mensen allemaal al gezegd hebben over me en weet ik veel wat. dan zal je nog respect voor me hebbend at ik er toch netjes altijd heen gaat en dan heel lief en beleefd ben! het liefst had ik gen contact meer met ze en gelukkig denkt me vriend er ook zo over..

ohw matta staat stom beschreven ik bedoel betaal voor onze 4 schoonouders toe ;) wie ze wil hebben

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Suhe: Dan heb jij het maar getroffen! Ik doe vriendelijk tegen ze, omdat ze idd de ouders van mijn vriend zijn. Het is ook alleen door mij dat we daar nog komen, mijn vriend wil het liever helemaal afkappen. Maar dat gaat me te ver... Maar respect heb ik niet voor ze, jij waarschijnlijk ook niet als je hoort hoe ze mijn vriend behandeld hebben... :(

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    heee we zitten op pagina 1000!

13. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ok ok, agneta, je mag wel klagen, wat vindt jouw vriend hiervan?

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Agneta, meen je niet, dat gaat wel héél ver :|

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ach die weet het. we hebben ook wel eens een hele tijd geen contact meer met hem gehad maar dan proberen we het elke keer weer. en ik moet zeggen dat het eigenlijk de laatste tijden heel goed gaat allen wat hij nou heeft gezegd over pcos klopt echt niet. hij heeft me echt gekwetst. en mijn vriend ook.

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja agneta raar zulke mensen

hier zal k ok eens dingen zetten wat me schonouders gelult hebben:

* ik heb me vriend belazerd door zwanger te worden van hem om hem bij me te houden.
    * door mij is me vriend van zijn geloof af
    * ik ben een lui persoon want werk niet
    * we hebben geen geld voor een 2e klein
    * felicitatie krijg ik pas als het kind LEVEND is geboren :S
    * ik ben een slechte persoon omdat ik niet geloof
    * ik ben lelijk
    * wij gaan zeker weten scheiden omdat mijn en zijn ouders ook zijn gescheiden
    * zijn ouders moederen over ons alsof we pubers zijn
    *bemoeien zicht STEEDS met opvoeden ( niet doen mijn kind mijn regels)

en nog meer?.... kan zo een hele waslijst maken

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja zijn vader heeft een hele rare redenatie is ook voor hitler enzo echt bizar!

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mama1987
    als je uitgaat van de normale 28dagen, dan had ik een cycles van 37 dagen. maar ben daar niet van uitgegaan deze keer. dan zit ik dus nu op dag 36 en is morgen mijn NOD..

waarom hij zijn tante nu pas weer ziet..
    Er schijnt in het verleden (10 jaar geleden) wat gespeeld te hebben, tussen DE oma, en 1 van de zussen van mijn schoonmoeder. ( het gezin bestaat uit 4 meiden, waarvan 1 een 2ling) eingelijk zullen we er nooit achterkomen, wat er is gebeurd..
    dus daar kan ik je verder niet zoveel over vertellen!

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    :confused: bizar tegenwoordig sommige mensen

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    echt erg natas. wat belachelijk. hoe kunnen mensen zo zijn he!

Deel Deze Pagina