Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Misschien een stomme vraag hoor, maar waarom hebben jullienog contact met hen? Je haalt er nies uit, alleen frustraties, is het dan niet beter om het af te kappen?

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja echt he.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja joh en het erge is nog steeds ik ben nog steeds netjes en beleefd ...

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    suhe ja we hebben wel eens geen contact gehad met hem. maar ja het is toch zijn vader. en dan lijkt het weer goed te gaan maar dan toch weer niet. dan komt ie weer met dit soort dingen.
    heeft hij dan geen idee wat het met mensen doet wat hij zegt?

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ suhe waarom ? vraag ik mezelf ook wel eens af. Laat ik het doen voor me vriend. OOk zal denk die vaak hetzelfde en ze wonen toch in hetzelfde dorp dus zal ze altijd tegen komen op verjaardagen alles. Dus ik ben de wijze maar, en hou de eer aan mezelf. Hoe gefrustreerd het inderdaad is.... ben ik toch niet zo slecht ;)

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Matta: Dat is idd wel lang! Hopelijk wordt je morgen niet ongesteld en test je positief, dan maakt het niet meer uit hoelang je cyclus was :D

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja dat ben ik ook nog steeds. ik be eigenlijk ook een beetje bang voor hem. is misschien heel raar maar ik weet niet

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ agneta den maar zo die mensen sporen niet helemaal ;)

alsyai haar opa zegt tegen haar toen ze ging huilen en hem zeg van ohh ja ik en die enge opa die je NOOIT ziet dus jank maar hoor :s nou toen werd ik boos en ben weg gegaan naar huis

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ahhh wat een eikel.
    maar ik vind je wel heel sterk hoor dat je de eer zo goed kan houden

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje zeg. :confused: zijn er ook nog meiden met leuke schoonouders?
    de mijne vallen nog best mee als ik die van jullie hoor.

ik snap er niks van. mijn ongi is (bijna) over en heb nog steeds last van mijn borsten. heb ik normaal alleen voor mijn onig maar NOOIT erna. herkent iemand dit?

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    @suhe hoeveel dagen was je overtijd? in principe?

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik probeer het gewoon oppervlakkig te houden met mijn schoonouders. We komen daar ongeveer eens in de 6 weken en ik probeer alleen maar te praten over het weer enzo ;). En dan gaat het wel!

Ze hebben nu gelukkig wel door dat ze echt wel moeten veranderen, ze willen wel hen kleinkinderen zien opgroeien :rolleyes: dat zijn de letterlijke woorden! Over het kwijtraken van hun zoon wordt niet gepraat.

Maar ze zijn niet zo extreem als die van Agneta en Natassie. Tsjee :eek:

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja ik klaag daarom altijd maar bij me eigen moeder erover. Heb ook al totaal geen zin in de kerst en me vriend zijn verjaardag vieren we expres niet. Doen we lekker met ons eigen gezin.

Altijd als ik daar ben geweest ben ik ook gewoon zo moe van het opletten wat k zeg en netjes e beleefd zijn en maar stom lachen om hun domme geintjes bah.

maar jij ook behoorlijk wt zeg met die rare flapdrol zeg.. pfff

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Mennn die man is idd gestoord..! hij kan wel trouwen met mijn lover zijn oma..!
    Ze had al een keer gevochten in het bejaardentehuis en de dochters zijn op het matje geroepen door de zorginstelling..
    Ze jaagt iedereen weg en iedereen is onbeschoft en ze komen allemaal binnenvallen en willen dingen stelen... echt raar.. wil later niet zo worden!

Ik kom elke keer weer huilend bij de oma weg..:S.. want ze doet niet alleen mij pijn, maar ook de rest van de familie..
    Als zij zou overlijden, zou ik niet huilen om haar, maar om de rest van de familie.. want eigenlijk si het heel erg zielig voor haar..
    Zo denk ik elke keer weer, als ik er met volle moet heen ga...

Jemig we moeten een hyves gaan oprichten voor stomme schoonouders en opa's en oma's..!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bos: Geen ervaring mee, heb eigenlijk nooit last van mijn borsten! Alleen de eerste maand met het ontpillen. Misschien ben je stiekem toch zwanger :D

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    gtst pauze dus ff klein boef en ondeugnie hier op bed leggen :)

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Mijn schoonouders zijn wel lief.. alleen ze (mijn schoonmoeder) behandelt ons nog al kleine kinderen, verder zijn het echt schatjes.. vooral mijn schoonvader..:D..

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje....als ik jullie verhalen lees heb ik eigenlijk hele lieve schoonouder...... :pale: nou word het wel een beetje te gek wat ik nu zeg....

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    natas dat herken ik !

als ik bij hem ben dan moet ik echt opletten wat ik zeg hoe ik kijk en praat wanneer ik naar de wc ga alles!

hij wil ook perse dat als hij dood is leon en ik in zijn huis gaan wonen maar dat wil ik niet!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh dat denk jij ook al.... ik begin ook te twijfelen nu. sinds het stoppen met de pil heb ik last van mijn borsten maar nooit na mijn ongi.....
    oh ik word gek van mezelf. alsof ongi nog niet genoeg bewijs is van niet zwanger zijn ga ik toch twijeflen zucht............

Deel Deze Pagina