morgen all, Jeetje oma, is dit de ouderdom Ben wee rop kantoor en wordt een drukke dag vandaag. Klets niet teveel anders moet ik dat allemaal bijlezen
Goedemorgen.... hoe is het hier met jullie allemaal.... Agneta...ik zou me niet zoveel zorgen maken nog...het kan zijn dat je ei later is gesprongen dan jij denkt of dat je gewoon later hcg aanmaakt...wacht nog even een paar dagen en bel anders maandag de ha of gyn op! 5 dagen is niet iets heel geks hoor! Tenzij je bekend bent met gekke en enge dingen ofzo als je overtijd bent...dan zou ik wel ff bellen. @ dreamer...wat een nare ervaring meis...ik zou idd ff goed ook de bijsluiter doorlezen en ff vragen/terug denken met je man over of je vreemd ademde...! Misschien een super lage bloedsuiker spiegel...weinig gegeten ed...kan er ook mee te maken hebben! Rustig aan doen ik elk geval...you will never know! @ the others...hier nog geen ongi.. xxx eva
Goede morgen allemaa! @eva had je wel al getest dan meis? Of wil je afwachten deze keer? @agneta, balen van je nega test zeg! Ik zou als ik jou was toch wel ff de gyn bellen en even overleggen hoor! Juist omdat je zeker weet wanener je eisprong is geweest,lijkt het me raar om dan overtijd te zijn, want dat hoort dan toch niet? Alleen als je zwanger bent juist toch! Ik zoun ff bellen, kijken wat de gyn zegt, even overleggen, wie weet kunnen ze wat voor je betekenen, mag ej ff een bloedtest laten doen of wat dan ook Succes meis! @dreamer, wat een rare ervaring zeg! Kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn! Hopelijk was het iets eenmaligs! Je moet ook niet zo wild doen in bed he Hoe si het met je temp afgelopen eigenlijk? Heb je daadwerkelijk zo vroeg je ei gehad asl je dacht? HIer zo lekker ff met me zus weg, en met me neefje kroelen! Morgen ook mee naar de echo, ben zo benieuwd hoe het is om een kloppend hartje te zien!
ik heb het ook gehad.....wel een eisprong maar niet zwanger...kwam door een onschuldige cyste...heb provera gekregen..om ongi te worden en de volgende maand was ik zwanger
Goedemorgen meiden, ik heb me vreselijke verslapen vanmorgen, werd pas wakker toen ik eigenlijk al op m'n werk moest zijn. Maar ach... niemand is boos pfffff gelukkig maar! Gisteravond kon ik niet in slaap komen, had een drukkend gevoel op mijn buik, heel raar gevoel. Hoe gaat het met jullie? Liefs Debby
Hey lynn...kwist helemaal niet dat je cyste had gehad...ben ik dat vergeten of heb je het niet verteld? :s sorry als ik het ben vergete hoor! Hoe is het verder meis?
hee dames ik zit maar eens op dag 50...en nog geen ongi en w.s. ook niet zwanger.. bah bah bah. heb maar es ff naar de ha gebeld.. kdurfde bijna niet te zeggen aan de telefoon waarvoor ik kwam wahahhaha vond het gewoon beetje spannend. maar goed heb dus een afspraak voor donderdag ochtend, ben ik wel blij mee weet ik eindelijk wat meer....hopelijk dan. @lynn dat provera kreeg je dat zomaar dan of omdat je die cyste had? of omdat je gewoon niet ongesteld werd? want dan is je ongesteldheid toch eigenlijk opgewekt en dan is het toch ook niet natuurlijk, maar je hebt dan dus wel een eisprong daarna gekregen... haha zit ff vanalles te bedenken wat ik misschien ook nog ga krijgen dan haha. @agneta meid ik duim voor je, en het kan echt nog steeds, wat ik al meer las sommige testen pas bij 8 weken positief! Groetjesss
ja dan wek je je ongi op...maar daardoor is de cyste ook weggegaan en de maand heb ik ook gewoon weer een ei gehad want daar ben ik zwanger van geraakt...
weet ik niet meer maar heb toen ook hele erge buikpijn gehad...en toen moest ik naar mijn eigen gyn...en die zei dat er een cyste zat te vervelen... en nu gaat het ff wat minder...heb last van rugpijn...heb net de dokter al gebeld...en die beld vanmiddag terug...als ik plat op bed lig en ik maak een holle rug dan verga ik van de pijn....het zit net boven mijn rechterbil en trek door naar mijn benen...heb een vervelende nacht gehad
Tipje: Op bed gaan liggen en dan je bekken kantelen zodat je rug recht ligt... Ik hoop dat dit het liggen wat makkelijker maakt!
even snel vanuit t werk, lees vanavond wel bij. Ik blijf heel erg misselijk, gaat maar niet over. Maar niet zwanger. Wanneer word t tijd om aan de bel te trekken?
okeej heb je dan ook tips hoe ik het beste van lopen? maar ik zie dat jij al bijna tegen het einde aan gaat lopen...hoe is ie verlopen jou zwangerschap want jou hebben we hier al lang niet meer gezien 8)
Niet lopen Blijven zitten of liggen Rechtstaan en dan je buik een beetje intrekken (Denk aan een te krappe broek) dit kan je ook het beste doen met dingen optillen ( wel door je knieen natuurlijk als je bukt) Alweer 34 weekjes Tijd gaat echt enorm snel.. Met mij gaat het verder wel goed.. Af en toe krijgt mijn rug en bekken het zwaar te voorduren.. Lopen of nou mijn vriend noemt het waggelen Word steeds zwaarder ... En nu heb ik de laatste 2 dagen last van krampen.. Lang leven de oefen weeen .. en nu heb ik heerlijk verlof!
Daarnet mogen bellen naar de gyn voor mijn bloeduitslag. Helaas, niet zwanger. Ik ben toch wat teleurgesteld hoor.
oe lekker hoor nov mama... ik heb net de dokter aan de tel gehad....ik moet eerst mijn urine inleveren want het kan ook een urine infectie zijn...blijkbaar...en als het dat niet is moet ik naar de fisio....hij had het over van alles en nog wat kon zijn...maar dat de fisio daar beter naar kon kijken....dus weet nu nog niet wat het is...dadelijk maar ff potjes halen bij het kruitvat en morgen maar ff urine inleveren..