Ohh wat leuk joh! Ben benieuwd hoe ze worden... Ik was al aan het kijken naar je kaartje, heb er maar weinig verstand van. Of eigenlijk geen! hihihi Een vrouwenlichaam blijft raar. Liefs Debby
Weet het echt niet... Normaal krijg ik 's avonds buikpijn en ben ik de ochtend daarna ongesteld. Nu heb ik al vanaf zondag steeds ongi buikpijn, maar geen bloed te zien! Sprak mijn nichtje net en die had hetzelfde en toen was ze zwanger! Verder heb ik nergens last van. Weet ook niet of ik deze keer een cyclus van 26 of 29 aan moest houden. Maarja, ik hoop op het beste
Nog één vraagje en dan ga ik verder werken hoeveel uur mag je niet plassen voor het testen? Kan niet wachten tot morgenochtend hoor
@Eva: hoe staat t nu met jou dan? Nog getest? Weet je zeker wanneer je je eitje hebt gehad? Mn man is nu aan het werk, maar ga vanaaf zeker wel even flink knuffelen. @Sam: zou wel raar zijn als je ongi wordt zeg. Maar dan weet je wel waar je aan toe bent en mag je naar de gyn toch? @Mandy: spannend! Mn ovu test was vandaag trouwens ietsjes donkerder dan gisteren, maar nog wel negatief. Mn temp is ook weer gewoon, dus is mn ei zeker niet geweest. Ben benieuwd wanneer die dan komt! Niet eerder dan vorige ronde zo te zien, dus geen mega korte cyclus nu. Kristel: ik duim voor een bevrucht eitje voor je! En voor mezelf ook natuurlijk
@Mandy: je urine moet zo geconcentreerd mogelijk zijn. Dus zolang mogelijk niet drinken en niet plassen.
@kristel heel veel succes meis bij de internist! Enne ik duim alvast voor je eitje hoor! @dreamer, gaat tie weer een beetje? Lekker uitgehuilt? Soms doet dat je echt goed he! @mama, wat spannend zeg! Ik had de eerste keer dat ik zwanger was ook vanaf een week voor dat ik ongi moest worden al buikpijn, dus het kan een teken van een zwangerschap zijn hoor! Ben erg benieuwd naar je test vanavond!
Meiden, Volgens mij is dat lichte bloedverlies die ik heb gehad en buikpijn van mijn ei... Verlies nu heeeel veel eggwhite... en dan kan ik precies vandaag niet klussen...
Je hebt gisteren geklust Sam, dus zit echt wel goed meis! Geen zorgen maken, je hebt nog genoeg zaadjes in je zitten. Enne .. willen ze niet zien wat je hart in aktie doet? @Sterretje: ik kan niet lekker huilen in mn eentje. Dus tis elke keer een paar traantjes en dan weer over. Zooo irritant. Heb liever ff een flinke huilbui en dan klaar! Ach ja, vanaaf maar even bij mn mannetje uithuilen. Ik heb nu 2 weken geleden een boek besteld via bol.com en nog altijd niks gehad Baal der echt van, want had m toch al snel verwacht. Net maar even gemaild hoe of wat ik nu moet doen, want het is een 2e hands boek via een particulier. Maar nu heb ik niks meer te lezen! Dus ga me vanaaf maar even lid maken van de bieb. Wel iets goedkoper dan elke keer nieuwe boeken kopen Maar wil alsnog mn bestelde boek hebben!
Nou het si wat met die boeken, Ik had 25 sept ook een boek besteld, en nu ook dus al bijna 2 weken geleden, en ook nog steeds niets ontvangen Vandaag ook niets gekregen helaas Was vanmorgen in de stad, dus daar maar ff een boekje mee genomen Erg dure hobby ja, steeds boeken kopen...
Meiden ik zat dit eens te kijken... http://tienermoeders.hyves.nl/ En dan de poll hoe oud waren jullie toen julie zwanger werden? Er staan meiden tussen van 12/13 en 14 jaar!
nee ik ga pas baby spullen kopen als ik zwanger ben en weet wat het word. dat is leuker.. kun je ook dinge kopen die bij meisje of jongen passen .. toch of zeg ik nu iets raars..haha
nee ik ook niet.. en als ik die nu al koop weet ik toch dat ik ze niet aan ga doen tegen die tijd.. als ik zwanger ben vertel ik ook gewoon iedereen wat het word.. als je dan een kadootje krijgt ofzo kunnen ze tenminste iets echt leuks kopen.. haha.. en geen neutrale dingen...
@ dreamer,...ik heb een zwaar positieve ovutest gehad op 16 en 17 sept. en daarna 3 dagen heel licht dus zeker weten dat ie is gesprongen. Ik ben dus echt nu 5 dagen overtijd en voel heel sterk dat er iets aan de hand is in me lichaam....we merken vanzelf wel wat er aan de hand is. En knuffelen met man lief is altijd goed he! Hoe is het verder hier...?