hallo wij zijn nu ook zwanger van onze eerste bij ons is het ook via een andere weg gegaan dan de normale de tweede icsi behandeling is aangeslagen k ben nu ls het goed is bijna 7 weken liefs ons en succes voor de rest
@mama Van harte gefeliciteerd! super zeg.. Ik was geduldig af, ben ik niet ongesteld aan de eind van de week dan ga ik wel een testje wagen! miss is mijn cycles ook wel helemaal inde war! je weet het niet.. Ga zo lekker zwemmen met me vriendinnetje. die gezellig bij mij slaapt om dat liefje weer weg is!
@ mama GEFELICITEERD! Geniet ervan..je hoeft je niet schuldig te voelen het is je echt super gegunt! @ dreamer...bij sommige pcos-ers kun je vals positief krijgen...maar ik heb dat nog nooit gehad...werd altijd 14 dagen na de test ongeveer ongesteld...of dus ook 1x zwanger...ben benieuwd of het nu weer zo is! Hoe is het verder met jou...beetje bijgekomen van de schrik? @ Kristel...meissie wat balen zeg...ik hoop echt dat die B12 injecties je gaan helpen en ook je kindjes vast houden....bij B12 tekort komt het vaak voor dus probeer goede hoop te h ouden meis...ik duim voor je! xxx eva ps hoe is het met de rest...?
@mama gefeliciteerd wowie echt super gaaf voor je man! @kristel, echt balen dat je nu weer weg bent gestuurd daar en dat je weer nix weet! @all ik ga ff lekker met mn mannetje tv kijken groetjsss
Mandy gefeliciteerd meis! @Nieuwe jonge mamma via icsi: ook super gefeliciteerd @Kristel: maar kunnen de klachten niet allemaal door de b12 tekort komen dan? Je hoeft toch niet perse meerdere ziektes te hebben? Of zit ik nu heel verkeerd te denken? En om je een opkikkertje te geven: ik heb de afgelopen 2 maanden al 2 dames gezien die meteen zwanger zijn geraakt en gebleven sinds ze zijn begonnen met de injecties! Dusse, dit gaat ook jouw maand worden @Eva: ohhhh dan ga jij donderdag dus ook posi testen Ben al wel bekomen van de schrik, maar mn hele lichaam doet nog pijn, dus zal er nog wel even aan herinnert worden Ben blij dat ik niet de enige ben die stikjaloers is Het was het eerste bericht wat ik las en het was echt boemmm... Maar wij gaan ook volgen hoor dames!
hier ook stiekem jaloers op de zwangere kom nog even spieken hier voordat ik ga douchen en mijn bed in ga. net wezen zwemmen met mijn vriendin. was gezellig maar wel lam nu van dat water en niks meer gewend joh. sporten doe ik nooit dus ja dan is de conditie ook niks he. vriendin had wel weer wat te klagen over het zwanger zijn maar heb even eerlijk gezegd hoe ik erover denk. niet altijd leuk weet het maar wel eerlijk. (ze heeft last van buik en ze is bijna 12 weken en heeft last van haar pukkels) heb gezegd: nou loop jij er dan bij als je acht maanden bent en dat ik jaloers was op haar pukkels. ben toch niet te hard geweest he voor haar nou ja ze wilde na afloop nog wat bij me drinken dus zal wel niet sorry dat ik het zo over mezelf heb hoor...... heb voor het zwemmen even snel bijgelezen maar ook weer de helft vergeten omdat mijn vriendin plots voor de deur stond sorry.
@mama: heel erg gefeliciteerd mama.. Gelukkig weer iemand zwanger.. Hopen dat er nog veel volgen en ik er daar ook 1 van ben.. @rachel: van mij mag jij ook wel hier kletsen hoor.. kan je tips geven Geef lindsey en Jayden maar een dikke knuffel van mij.. @gaby: jij bent opeens wel erg veel op de site.. en mij het niet eens even laten weten schandalig haha.. @all: denk da ik in het weekend pas weer ga testen.. ben zo teleurgesteld als de test negatief is.. maar nog steeds niet ongesteld dus ook geen zekerheid
Allereerst bedankt voor al jullie felicitaties, super! En sorry, wilde niemand zich rot laten voelen *knuffel voor jullie* @Mac: Hier je Mc Chicken, vangen! Net aan mijn ouders en schoonouders verteld. Mijn ouders reageerden super bij mijn schoonouders liep het helemaal mis. Ik heb half kotsend, huilend in de bosjes gestaan. Was echt een groot drama, mijn schoonvader ging zo tekeer. Mijn gelukkige, blije gevoel is opeens helemaal weg
Gelukkig dat je ouders goed reageerde. Erg spijtig dat je schoonouders zo reageerde meid. Houd je hoofd koel en denk aan jezelf nu. Geniet van dit gegeven en jullie moeten samen verder en hebben deze keuze gemaakt. Jij wordt MAMA en daar mag je trots op zijn. Groetjes
@ mama: niks van je schoonouders aantrekken hoor. die draaien vanzelf wel weer bij. Ik ben geloof ik gisteravond weer ongesteld geworden. Ga vanmiddag als ik wat meer tijd heb en het heel zeker weet mijn banner wel veranderen.. baal er echt zo erg van Had echt gehoopt dat het deze maand raak was.. Nu is me cyclus weer een dag langer :S Liefs suus
hey suus we lopen nu redelijk gelijk op...worden we gewoon volgende maand samen zwanger okeej.. afgesproken! hihi...is ook wel gezellig.. iedereen een fijne dag vandaag!
Hoi allemaal, @ agneta...wanneer ga jij testen? WE zijn allebei 6 dgn overtijd nu...hihi! Hoe voel jij je by the way? @ others...welkom nieuwe en hallo... @ mama...trek je nix aan van je schoonoouders...het is waarschijnlijk de eerste schok en ze moeten misschien ff wennen aan het idee...maar dan zullen ze super blij zijn...geniet van je positivetest en van je leuke reactie van je ouders.... liefs eef
Mama1987 Gefeliciteerd joh! Balen dat je schoonouders zo negatief reageerden. Ik hoop dat ze snel bij trekken. Ik ben ook bang dat mijn schoonouders het er absoluut niet mee eens zullen zijn. Maar ja... het gaat om ons. Om jou en je vriend! Geniet ervan meis! Liefs Debby