Weet je hoe een kletskousen wij eigenlijk zijn .. We zitten nu al op pagina 101 .. in 2 weken! Doen we goed
Lynn, volgens mij heb jij pas heel laat je ei gehad en zit je idd nog zo'n 5 dagen voor je nod. Sammie: mijn tepels zijn ook donkerder geworden tijdens het ontpillen. En ik heb negatief getest.. Bleef lekker lang liggen omdat ik mijn temp moet weten of ik ongie wordt. Heb 2 maanden hiervoor getempt.. weet hoe mijn cyclus eruit ziet.. Als ik een lage temp heb wordt ik die dag nog ongie. Deze maand heb ik getest om te kijken of mijn ei al geweest was, denk dat dit gewoon een dagje hoog was en ook ik later mijn ei heb gehad. Hooguit 2 dagen later hoor.. Vanmorgen was mijn temp nog steeds lekker hoor 37.1. Wat mij ook opvalt is dat ik normaal ongeveer een week voor ik ongie wordt een opgezette buik heb.. Dit heb ik tot op heden nog niet.. Echt heel apart om rond deze tijd een platte onderbuik te hebben. en de klachten zijn er niet minder op geworden.. Ik kan in ieder geval met 95% zekerheid zeggen dat ik vandaag niet ongie ga worden
Ik hoop toch dat je een foto aan het maken bent van een positieve test en die in je album aan het zetten bent ... Vertelllllllllllllllllllll
@ Debora, Jammer.... maar geef het nog niet op, misschien zijn de HCG Hormonen nog niet helemaal op peil. Zolang je nog niet ong. word is het een goed teken!
uhm... even uitleggen.. rectaal? Ik temp op de manier dat je een thermometer in eerste instantie dient te gebruiken laat ik het zo maar zeggen..
rectaal is in je billen zo ik zit alweer op dag 17 pffff normaal mens heeft zijn ei al gehad ik wacht geduldig af
op zijn ouderwets is het ut best hihi meiden ik ben gelukkig en vrolijk wil nu nog me ei voor ik op vakantie gaat dan kan k lekker op vakantie testen zal wel grappig zijn
En mijn temp is standaard voor mij ei tussen de 36.5 en 36.9 en na mijn ei tussen de 37.0 en 37.3.... Zolang ik hier tussen blijf wordt ik gewoon niet ongie..
wwat een rust hier zeg... iedereen werken of iets vanavond weer voetbal vind nederland wel grappig altijd zelfs alysia loopt vandaag met een oranje hofddoekje op met Jong ornaje staat erop haha dacht laat ik ook eens leuk doen en vanmiddag even naar Breda toe en lekker het weekend me koffers rustig aan in pakken JoepieeJJJ en als ik dan terug kom is iedereen zwanger