@all lekkere gtst kijken! Ik wacht geduldig af, vanavond nog even bellen met me liefje en hem vetellen dat ik al zoveel overtijd ben.. morgen komt hij gelukkig weer thuis. Ik heb in Drachten gewoond..:d ligt vlak bij Gorredijk, heb daar nog gewerkt.. Ikkan ook fries.. een indo die fries praat ..mijn vader kan vloeiend fries praten....hij is indisch.! Succes met rijden.. geniet van de omgeving....haha..
@mac Nee nog niet getest... ga ik of donderdag of vrijdag doen.. hangt ervanaf wat me liefje zegt! hij zit voor zijn werk in Duitsland!
@matta fijn dat ie snel weer thuis is, hoe lang is ie weg geweest knap hoor dat je nog niet getest hebt. je bent vast zwanger. duim duim
@mac Nou hij is maar 3 nachten weggeweest, maar hij gaat elke week 3 nachten weg, dan gaat hij maandagochtend weg en dan komt hij donderdagavond thuis.... Het is niet echt leuk.. maar goed het hoort erbij.. liever dit, dan dat hij offshore moet.! Ik weet het niet.. het is maar afwachten..! Ben wel heel erg benieuwd hoor..ben ook wel een beetje zenuwachtig!
ja idd.. maar de pendel zegt dat je in oktober zwanger zou moeten wezen! hahaha.... dus ik duim ook voor jou!
vreselijk wachten. maar lieve dames, lekker slapen, ik zet de laptop uit! Vroeg naar bed.... fijn werkdag morgen en we spreken elkaar vast nog wel!
ja maar heb ook 2 andere pendels dus afwachten en meer kunnen we niet doen ik ga nu lekker tv kijken en slapen truste xxx
goedemorgen allemaal... iedereen lekker geslapen? ikke niet! voor de 3de keer al bijna de hele nacht wakker gelegen maar ja heb vandaag gesprek op mijn werk dus hoop maar dat het daar aan ligt..?! fijne dag allemaal
goedemorgen dames hier heerlijk geslapen. drukken dag vandaag eerst vergaderingen en vanavond werken. ook wel lekker een beetje afleiding. hier nog geen ongi gezien. krampen blijven wel maar zijn anders? beetje strak gevoel onder in mn buik. maar ja grrr loop me zelf weer gek te maken. fijne dag allen @gaby succes met je gesprek
Goedemorgen allemaal! Hoe gaat het met jullie? Met mij wel oke... niets bijzonders... Nog 1 1/2 week afwachten... als mijn cyclus netjes verloopt. Ben erg benieuwd. Liefs Debby
Goedemorgen allemaal! @Matta: Spannend zeg! Zal voor je duimen @Mac: Ga je morgen testen? Duim heel hard voor je! Die andere ongi krampen dan normaal had ik ook, ofja heb ik nog steeds. Hopelijk betekend het bij jou hetzelfde als bij mij 7 nov heb ik trouwens de eerste afspraak bij de vk en gelijk een echo! Duurt nog zo lang...