goedemiddag! Mannetje komt bijna thuis en nog geen ongi tezien.. begint wel al te rommelen.. vanavond lekker zwemmen.. Ben lichtelijk wel een beetje zenuwachtig.. want stel je voor! hoe gaat het verder met iedereeen? Balen voor de mensen die ongi zijn geworden! op naar de volgende ronde! @anoniem heb jij trouwens al eens getest? want jij bent net zo overdatum als ik!
matta spannend! Nu maar hopen dat je niet ongi wordt in t zwembad Balen voor de ongi-dames.. shit he Mijn temp wordt steeds lager? http://www.fertilityfriend.com/home/mei ... i=3075120&
Meisje, Misschien een aankomende ei? Meiden die ongi zijn geworden, Als jullie je nieuwe Nod weten zouden jullie dit willen doorgeven om de lijst Up to Date te houden
heey, nou valt mee ben alleen zo onwijs erg moe en soms misselijk en rugpijn verder valt het mee 11 dagen overtijd woowww spannend wanneer ging je teste?
Eva en Agneta: dikke knuff meiden! Wanneer moet je nou naar de gyn Agneta? Zaterdag? @Sam: ik lees tegenwoordig veel tegenstrijdige dingen. De 1 zegt dat je bmm laag moet zitten bij vruchtbare dagen, de ander hoog. Bij mij was het vorige rondes ook hoog is vruchtbaar, maar volgens mij nu andersom. Dus het kan veranderen blijkbaar! Misschien bij jou dus ook deze ronde? Wel balen dat je nog geen ei gehad hebt meis *knuff* Ik snapperdesnap echt werkelijk helemaal niks meer van mn lichaam! Als ik morgen dezelfde temp heb als vandaag zet ie mn ei op dag 11! Het moet toch niet gekker worden! Ik ben op dag 10 begonnen met ovu testen, dacht dat t toch wel vroeg genoeg was. Blijkbaar niet dus, want ze worden alleen maar lichter Maar als mn ei werkelijk op dag 11 is geweest, dan zou ik dus een 23 daagse cyclus hebben Lijkt me niet heel goed toch? Nou ja, kan alleen maar afwachten wat mn temp verder gaat doen he. Of morgen aan de gyn vragen of ie wil kijken of ik mn ei al wel heb gehad of niet!
Dreamer, Heb je een kaartje? Moet zeker niet gekker worden! Maar ook met een korte cyclus kan je zwanger raken
@natassie Morgen of vanavond.. Mijn vriendje komt vanavond thuis.! @meisje87 nee, idd dat hoop ik ook niet...haha.. zou wat wezen hoor.!
dat verschilt echt per persoon per cyclus hoor. Wat op internet staat is een gemiddelde zeg maar. Nee matta je word gewoon helemaal niet ongi, nog beter toch Als ik uitga van een 26-daagse cyclus zou ik nu inderdaad mn vruchtbare periode krijgen. Gezien de afscheiding klopt dit. Maar dat had ik vorige maand ook en toch was ik ruim anderhalve week overtijd. Dus ik snap er niets meer van..
stel je voor dat ik wel zwanger ben.. Vind het eigenlijk ook wel heel erg eng. ik moet nog zooo veee leren..!
haha matta dat komt allemaal goed let maar op je heb een forum kan je alles vragen, de VK legt alles uit komt allemaal goed ik duim voor je... hebbie verder geen test gedaan dan? wan 11dagen overtijd wooww
nee, helemaal niks, omdat ik de laatste keer dat ik ongi was, ook al 9 dagen overtijd was.. en wie weet is dat nu ook weer zo.. en is mijn cycles gewoon langer geworden.. dat kan natuurlijk ook nog..!
nee ga morgen niet testen, ik wil op zn vroegst pas zondag testen, als ik nog niet ongi ben. was dat sowieso al van plan om dat dan pas te doen, maar nu helemaal ivm het overlijden van de baby van mn vriendin, want zaterdag is begrafenis. nog ff afwachten dus.
@all ben een klein beetje zenuwachtig..:s..!.. Als je zwanger bent, heb je dan altijd last van kwaaltjes?
nee je hoeft niet altijd last te hebben van kwaaltjes er zijn vrouwen die pas veel later erachter komen dat ze zwanger zijn, omdat ze niks gemerkt hebben.
jemig, vandaar dat sommige meiden/vrouwen er na 7 maanden pas achterkomen dat ze zwanger zijn! Ik maar denken dat je altijd wel ergens last van zou kunnen hebben!