@dreamer...ik zou als ik jou was sowieso vragen of ie je ei kan traceren....is voor jou een zekerheid en dan weet hij of haar ook hoe het bij je zit! Hoop dat je wat wijzer wordt vand ie lui meis! @ natas...dank je wel lieve schat...ga vanaaf weer janken...doe je mee...kussssssss
ja dat kan ik me ook niet voorstellen hoor, meiden die er pas na 7 maanden achter komen of als ze aan het bevallen zijn pas erachter komen dat ze zwanger zijn. bizar. @eva, ook nog niet ongi, hopelijk blijft ie uit en ben je toch zwanger ondanks nega test, er zijn vrouwen die pas later posi testen, hopelijk jij dan ook
@ eva meis janken we samen is goed meis! heb er wel zin in.... dikke knuffel ! alysia is nu wakker maar dacht even lezen @matta bij alysia heb ik tot de 35 weken helemaal geen kwalen gehad
!@#$ Arts van Cardiologie ,krijg net een brief dat ik niet eerder kan dan 27 oktober! Terwijl ik een afspraak had staan op 15 oktober! Ik had gebeld en volgens mijn status is het niet nodig om eerder te komen, nou dikke vinger! Ze gaat 1 week weg onverwachts Ik ga maandag naar de huisarts om mijn verwijzing op te halen voor gyn. En ga zelf wel mijn medicatie afbouwen!
@sammie snap dat het erg vervelend is dat je zo lang moet wachten maar op eigen houtje medicatie afbouwen lijkt mij niet slim. pas je wel op meis, want strax ben je alleen maar verder van huis. probeer anders gyn zelf te bellen om afspraak te vervroegen. xxx
@Eva: ja ga het idd wel vragen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen toch! *dikke knuff meis* @Samsam: waarvoor moest je naar de arts meis? Goed dat je naar de gyn gaat, hopelijk kan die zien waarom je geen ei hebt gekregen deze keer. *knuff meis* @Mac: sterkte he meis. Geef je nog iets mee voor in de kist? Ik heb een pooh knuffel en kaart met zelfgeschreven gedicht in de kist gedaan bij mn neefje. Kist ging bijna niet dicht erdoor
@sammie, bedoelde juist ook je hartmedicatie. met zelf afbouwen niet echt slim. haalde gyn door elkaar omdat je die brief op ging halen.
@dreamer, dat willen de ouders niet, ze houden het allemaal erg summier. wel een grafstuk maar ook zonder lint, geen dienst enzo. gewoon erg besloten en erg simpel. en als dat hun wens is respecteer ik dat zeker. dus vandaar. hier thuis komt wel een mooi plekje voor haar met foto kaarsje en kaartje. ben op zoek naar een houderstje voor waxinelichtje waar een vlinder opstaat, misschien iemand ideeen?
Dreamer, Cardiologie had ik volgende week 15 okt een afspraak bij, voor de uitslagen van hart onderzoeken, en ineens word die verzet! Ik zeg en mijn medicatie dan die stopt volgende week. Zegt die secretaresse moet je maar naar de huisarts voor een vervolg recept.. Als ze weten wat ik heb waarom gebruik ik dan medicijnen die er niet voor bestemd zijn...
Als dat hun wens is moet je die idd respecteren ja. Ik mocht het als enige, naast de ouders en oma dan, doen. Ik heb hier ook nog altijd een hoekje voor mn neefje. Met 2 foto's en 2 engelbeeldjes en een waxine lichtje met engeltje. Ik heb mijn beeldjes bij blokker vandaan, de houder van marktplaats en mn eigen beeldje bij www.troostgeschenk.nl vandaan. Misschien heb je daar nog wat aan. Staan ook hele mooi beeldjes voor de ouders op.
Oke het ging dus om die afspraak. Stom dan he dat ze het zo ineens verzetten! Ik moest ook ineens een dikke week langer medicijnen slikken dan was afgesproken. Bij mij heeft de apotheker naar het ziekenhuis gebeld en de arts op laten piepen om uit te zoeken hoe of wat er nu moest gebeuren. Misschien kan bij jou de huisarts even navraag doen of je moet stoppen, doorslikken of wat dan ook? Beter niet zomaar stoppen met zulke medicijnen hoor meis, lijkt me best gevaarlijk.
@ dreamer...hoop dat je snel antwoord krijgt...ik kom morgen wel ff checken hoe het met je gaat ed...hoelaat moet je? @ sammie...balen meis..ik zou er ff achteraan bellen naar die arts die je had...want dit is echt niet netjes! @mac...sterkte meis... @ all... hoest met de rest?