@Eva: om 8.15 moet ik er al zijn Maar moet om 11.45 ook bij de internist zijn in hetzelfde ziekenhuis, dus ben pas laat weer thuis. Maar kom het meteen hier vertellen zodra ik er weer ben! Ik blijf nog steeds duimen voor je hoor, want geen bloed geeft moed
hebben ze daar waxinehoudertjes met vlinder? ga ik er morgen gelijk heen, wil nu wel maar moet zo werken.
Ik werd net gebeld door mn zusje. Of ik 22 november met haar kleine meid naar een sinterklaasviering wil gaan op werk, want zij kan niet. De kleine is dan 20 maandjes, dus net een leuke leeftijd ervoor. Ben helemaal happy en heb er nu al zin in Echt supergaaf Heb zelf daar al vaak zwarte piet gespeeld en vroeger als klein meisje (ja oma is ook klein geweest ) ook bij de sint op schoot gezeten. Vind t dus superspeciaal dat ik haar eerste keer daar mag meemaken
@dreamer hahaha ja idd.. super leuk ja! ik heb ook en keer zwarte piet gespeeld was niet echt een succes! ik werd door elk kind herkend..:S.. plus dat ik mijn vriendinnetje ook nog riep met haar nicknaam Cynt (klinkt als sint)... waarop een jongetje tegen mij zegt. maar zwarte piet, sinterklaas zit daar!..*oeps*..
Dreamer, Leuk! Zwarte piet speelde ik al toen ik 6 was en liep mee in optochten (mijn vader had een evenementen bedrijf). De laatste keer was toen ik 13 was... Heb ook nooit in Sinterklaas en Kerstman geloofd, wel altijd cadeaus gekregen...
Ik heb pijn in mn buik voor morgen Vind t doodeng! Ben zo bang dat er wat mis blijkt te zijn ofso. Heb net nog even met FF zitten stoeien en wat ik ook doe, hij geeft mn ei elke keer op dag 11 of helemaal niet. Ligt er net aan of ik de temp die ik een uur later dan normaal heb genomen discart of niet. Als ik naar mn andere dingen kijk (bmm en ovu testen en steekjes en slijm) kan het nog best kloppen dat mn ei op dag 11 is geweest ook Is al de 2e maand achter elkaar dat ik er dus pas een paar dagen later achterkom dat mn ei al is geweest en te laat begonnen ben met ovu testen Hoor hopelijk morgen of mn ei werkelijk al is geweest of niet. Pfff ik ga meedoen aan het beste idee van Nederland .. ga een lampje maken die op rood blijft als je niet vruchtbaar bent, oranje als je vruchtbaar bent en groen als je ei is geweest. Daarna wordt ie doorzichtig en springt ie op groen als je zwanger bent en op rood als je niet zwanger bent.
@dreamer Ik hoop dat het meevalt voor je.. Kan je je nog inschrijven, dan zou ik zeggen.. ga je gang..! hhaha..
Hoi allemaal, Zo hoe gaat het hier? Nog spannende berichtjes? Ik ga zo lekker pizza eten en straks om 7 uur werken boehoe,..heb er totaal geen zin in. @Dreamer: wat heb je morgen dan? @Matta: heb je al getest? of heb je t idee dat je ongi eraankomt?
@matta., ja wanneer ga je nu eens testen joh? @dreamer, het komt vast wel goed meid! Hou je taai hoor! Dikke knuf @anoniem, balen dat je moet werken, nou ja het kan maar weer achter de rug zijn straks joh! Heerlijk pizza, kan ik een hapje mee eten?
@Sterretje: Ja het is maar voor 2 uurtjes...maar toch bah ahhaha ik wil niet werken haha Ja die pizza is lekkerhoor..Casa di mama "schuift stukje pizza toe naar Sterretje"
@sterretje ik ga morgen testen.. mijn vliendje komt vanavond thuis en heb ook nog geen test gehaald. @anoniem11 Wanneer ga JIJ testen ..haha wij zijn even ver.... ik ga morgen testen, geen ongi gevoels tot nu toe! ik zie wel wat het morgen zegt.. miss ben ik morgen ook wel al ongesteld.. Of tijdens het zwemmen :s..
@ Matta; Ja ik zag het Spannend he Ik heb dinsdag voor de derde keer getest maar helemaal niks ..en ik heb dus eergister geklust en normaal geeft dat meestal wel een zetje om ongi te worden en breekt het door..maar ik heb helemaal niks haha Dus heb nog goede hoop, en ik dacht dat ik waarschijnlijk de 20ste mijn eisprong had gehad en dan had ik de 4e ongi moeten worden dus ben nik dan nu 6 daagjes overtijd. Maar ik wacht het nu echt af, volgende week pas weer testen En jij? ik vind het wel spannend hoor
@Gaby: hoe is het meid. hoe was het gesprek. toch niks naars op je werk hoop ik. hoop dat je vannacht beter slaapt. @sannehai: balen zeg. shit dokters...... hopen dat je ongi snel komt. en je moet toch een dokter hebben in de buurt voor het geval er noodgevallen zijn? bij ons wel namelijk. ik wilde ook een andere dokter maar zat niet hun regio! @eva: oh shit zeg. geen ongi ook nog? rot he die onzekerheid ben je nog niet bij de dokter geweest omdat je al langer dan een jaar bezig bent? @sammie: ik snap niks van die schema's maar uit je verhaal begrijp ik dat je ei nog zoek is. hoop dat hij snel komt. @rachel: zo je kinds lijken inderdaad op elkaar zeg op die foto's @agneta: ongi geworden nou ja wel zekerheid nu. Wanneer moet je nu weer naar de gyn? @dreamer: jeetje dan word je cyclus steeds korter @matta: dat leer je vanzelf allemaal joh als je zwanger bent. en anders vraag je ons maar raad. Met zijn allen weten we alles (alhoewel die hulplijn is niet meer gekomen he ), maar nog geen test in huis jeetje ren snel naar de winkel zou ik zeggen 8) @mac: hoe gaat het met je vriendin en haar vriend/man? en met jou hoe ben jij er onder?
oja en ik heb de 5e een heel iniemienie beetje bruin verloren ,,,,een druppie haha missschien innesteling? I hope so
@anoniem Ik vind het zelf ook wel spannen dhor.. ben ook wel zenuwachtig.. want stel je voor dat het echt zo is.. Dan ben ik natuurlijk harstikke blij, maar vind ik het zo gemeen omdat er hier zoveel lieve andere dames al zo lang bezig zijn.. en dan wordt ik door een ongelukje meteen zwanger..