ja dat is heel oneerlijk maar het is je wel gegund dan hoor mijn vriend zegt net dat we mee hadden moeten doen met de filevrije dag dan hadden we de hele dag in bed kunnen blijven liggen om te klussen. klinkt altijd zo lief als hij mee denkt...
nou zit niet zo lekker in mijn vel. ben moe. sinds gister van mijn ongi af en vandaag beetje gekke afscheiding. beetje gerommel in mijn buik. allemaal van die stomme dingen waar ik onzeker van word. en met jou..
ja echt afwachten he...ik ga voorlopig niet testen..ik had trouwens een test van Sensitest...maarvond het niks,,zo een klein schermje moest hem uit elkaar halen om ook maar iets te zien, maar ik ga ze ook niet in de winkel kopen hoor hahaha
@matta, oh spannend dus morgen voor jullie! Ben heel erg benieuwd zeg! Ziet er wel goed uit zo hoor voor jullie! Zou wel een mooi cadeautje zijn haha!
@bos: He wat vervelend voor je dat jeje zo voelt meis, je hebt altijd weleens van die dagen dat jeje niet zo lekker in je vel voelt en dat is nooit leuk \ Gelukkig dat je wel van je ongi af bent kan je lekker klussen haha
vind het zo raar want normaal na mijn ongi heb ik nergens last van maar nu lijkt het wel of mijn borsten strak in mijn bh zitten en afscheiding heb ik ook nooit na mijn ongi maar ja afwachten.... alles zal wel gewoon van slag zijn en anders zijn als anders....
wie weet komt er wel helemaal niets uit.. is toch altijd even afwachten... ben idd geval heel erg benieuwd..!
oh en over die puist nog maar niet te praten die op mijn kin zit en boven mijn neus net weer weg trekt. normaal heb ik die altijd net voor mijn ongi maar ja......
Ja je lichaam doet soms rare dingen met je he als je alsnog wel zwanger zou zijn dan merk je dan wel over 3/4weekjes, want ik was ook ongi geworden toen ik zwanger was en pas na 7 weken had ik btje misselijk heid en na 8 was mijn bh maat verdubbelt. Maarja laat het lekker zn beloop gaan, misschien doet je lichaam wel gewoon raar maar misschien ook niet
zou idd een super cadeautje wezen! ik treuzel veel te vaak met krabbelen.. wordt die van mij egplaats staan er weer 5 andere..haha.. nu klopt wat ik typ haast niet meer
oke dus het kan wel? was je erg en lang ongi toen. is het bij jou mis gegaan? sorry als je het al verteld hebt want dan ben ik het vergeten
ja puisten ja.....ik heb de bermuda driehoek op mn voorhoofd echt erg ...mn vriend moest er erg om lachen haha..maar ik niet.. @bos: Wie weet he wat er gebeurt he...misschien wel zwanger
@bos DIE PUISTEN ZIJN VRESELIJK smeer er lekker ouderwets nog steeds tandpasta op! geen idee of het werkt, maar meestal is hij dan minder rood! Dikke dikke puist van mij is net weg.. heb hem in de tijd dat ik ongi zou moeten worden 2x gehad..
ja bij 10 weken...maar je leest heel vaak dat sommige mensen gewoon ongi worden. ik was ook gewoon ongi..niet heel erg maar gewoon..ik heb net ook n verhaald gehoord over iemand die er pas bij 8 mnd achterkwam want die was gewoon ongesteld geworden.
ik hoop het zo.....zou ik dan toch nog moeten testen. dan ben ik wel van mijn onzekerheid af maar als het negatief is ben ik wel chagerijnig...
ja tandpasta werkt goed..of n lekker maskertje Dat verdienen wij dames wel Nou meiden ik ga, want ik moet me nog helemaal opfrissen (puisten wegwerken) voor me werk Spreek jullie misschien nog wel vanavond Doei doei X
haha ja dat doe ik ook wel eens tandpasta. maar hij staat al op springen en doet echt mega pijn nu. pffff.