hoi hoi @ suus gefeliciteerd! @ dreamer spannend morgen! ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent maar alles komt vast goed! maar wel errug vroeg! file! @ matta wat super spannend! ik zou echt niet kunnen slapen! ik heb de gyn gebeld en moet maandag komen had liever eerder gehad maar alles was vol dus maandag en dan krijg ik weer een echo en als het goed is weer een clomid kuur. hoop dat ie nu weer aanslaat.
@ gaby clomid is een hormoon geloof ik die slik je van de 3e dag tot de 7e dag van je cyclus en dan gaan je eitjes of eigenlijk eiblaasjes rijpen(groeien)
nee ik heb pcos. dat houd in dat ik geen eisprong heb doordat de eitjes niet groeien. dus ik wordt anders ook niet ongi
Hoi, Zijn er al meer zwangere meiden in de club? Ik zit te wachten. Ik heb sinds gisteren wat buikpijntjes, beetje stekende pijntjes onderin de buik. Borsten doen ook stekend af en toe pijn. Mannetje zei dat ik wat sjachie was, dus nu maar hopen dat een goed teken is. Alles goed hier met iedereen. Ik ben er niet zo veel meer en lees ook eigenlijk niet terug. Ik wens iedereen veel succes. Groetjes
heey wendy ja er is een zwangere bij. uhm mama. hoe is het verder met je? ik hoop echt voor je dat het goede tekenen zijn!
ik ga house kijken op de tv.. dus tot morgen .. slaap lekker allemaal....en veel plezier in bed..hahahahaha... x