goedemorgen dames, fijn sammie dat je toch je ei gehad hebt fijn weekend ik heb ook heerlijk geslapen, genoeg te doen vandaag dus denk niet veel meer online te zijn vandaag, morgen w.s. ook niet de begrafenis, en zondag lekker relaxen met mn man. nu ff wat dingen regelen voor mn vriendin hier nog geen ongi als ik vandaag niet ongi wordt heb ik hoop. we zullen zien xxx
mac spannend nog geen ongi! zondag tesen toch? ik wens je alvast heel veel sterkte met de begrafenis. *knuf*
dank je. die sterkte hebben we hard nodig en idd zondag testen als ik niet ongi ben, al wil ik nu al wel hoor, maar mn man zei uit zichzelf zondag, dus dan doen we het dan pas. nu eerst nog maar NIET ongi worden
Pfff wat een dag zeg... Bij de gyn kregen we eerst een assistent die allemaal vragen ging stellen. Moest ik ook van mn graves en mn andere ziekte zeggen. Toen ging die assistent met de gyn praten en overleggen en dan zou die terugkomen. Kwam de gyn bij ons zitten en ging nog wat vragen stellen over mn graves en die andere ziekte. Voor mn andere ziekte wordt info gevraagd over de erfelijkheid (dacht dat ze dat 12 jaar geleden al hadden gedaan .. maar nog een keer kan geen kwaad natuurlijk) En toen zei ze dat ze me nu niet wilde helpen totdat mn medicijnen goed ingesteld waren Ik kan nu toch niet zwanger blijven volgens haar Of ik het daarmee eens ben vroeg ze. Sja, wat moet je dan? Ze wil me toch niet helpen, dus kan moeilijk nee zeggen he. Heb nog wel gevraagd of ze dan mn man zn zaad wil laten onderzoeken, want als hij geen zaad heeft hoeven er ook geen andere onderzoeken te komen. Nou oke, dat mocht dan nog wel. Komende donderdag mag ie het inleveren. Ook ging ze nog wat vragen over psygische toestand enzo. Vroeg ze of ze mn oude behandelaars mocht benaderen voor info over mij. Heb nee gezegd! Had net zitten uitleggen dat het altijd botste tussen instellingen en mij Dus ging ze zeggen, ja maar nu blijft het je achtervolgen, want dan gaat iedereen er naar vragen, anders kunnen ze het gewoon lezen en vragen ze niks. Prima toch, heb liever dat ze van mij horen hoe ik ben en wat ik heb dan van iemand die mij niet kent. Bleef ze maar doorzeuren, hallo, nee is nee toch zeker! Zegt ze gewoon: het is GOED dat dit gebeurd. Dat ik nu dus alles maar even op een rijtje kan gaan zetten. Ik had der wel tussen der ogen kunnen rammen echt waar. Zoiets zeg je toch gewoon niet! Eerst vrolijk zeggen dat we voorlopig nog geen hulp krijgen en geen kids kunnen krijgen door mn ziekte en dan zeggen dat het goed is Ik zat nog keihard mn best te doen om mn tranen in te houden van wat ze had gezegd en dan mn woede er nog overheen. Jemig wat een trut zeg. Nu belt ze me over 6 weken om te vragen wat mn cyclus doet, want die moest eerst maar eens goed zijn. Wat is er niet goed aan dan, gemiddeld 28 dagen En ik heb nog wat bloed moeten laten prikken samen met mn man voor fertiliteit. Wat dat inhoud weet ik niet, maar t zal allemaal wel. Ik weet niet wanneer we de uitslag van zn zaad krijgen/kunnen opvragen, ook de bloedtesten uitslagen weet ik niet wanneer ik daar uitslag van krijg of waar ik het zou moeten navragen Ik voel me echt rot door hoe alles gegaan is en wat voor gevoel ze me gegeven heeft Bij de internist was het enige wat er gezegd werd: uit de bloedtesten is nog eens extra gebleken dat je Graves hebt. Je medicijnen zijn nog niet goed aangeslagen. Over 3 weken moet je weer bloed prikken en over 4 weken bel ik je. Daar heb ik dus een paar uur op zitten wachten
Ohhh meis wat verschrikkelijk! Vooral hoe makkelijk ze zeggen dat je voorlopig geen kindjes kunt houden. bah bah bah! Nee natuurlijk ben je het er niet mee eens! maar wat moet je dan... je kan niet anders dan afwachten en luisteren naar de artsen zij zullen het per slot van rekening toch het beste weten... Heel veel sterkte lieverd! Hele dikke knuffel en liefs Debby
Dank je lieverd! *knuff terug* Ze zei ook nog dat we zonder hulp geen kinderen kunnen krijgen. Mn man zegt dat ze dat helemaal niet heeft mogen zeggen. Want er zijn verder nog geen testen gedaan (buiten de bloedtesten om dan, maar die zijn pas ná het gesprek gedaan) Dus dan kan ze dat toch helemaal niet zeggen? Dat ik door mn graves geen zwangerschap kan voldragen kan ik nog inkomen. Maar als dat goed is door de meds kan ik toch wel gewoon zwanger raken? Of is er iets waarop zij baseert dat het ons zonder hulp niet kan lukken? Bij mij is alles een beetje langs me heen gegaan nadat ze had gezegd dat ze ons niet wil helpen voorlopig. Heb dus verder niet doorgevraagd over alles. Was zo beduusd ervan.
@ dreamer....meis wat een kl*te zooi zeg...echt heel erg naar hoe dat mens jou en je man heeft behandeld! Hoe sta je dr nu zelf dan in...ga je wel verder met proberen...of durf je het nu ook niet meer omdat ze dat heeft gezegd allemaal? Hoop echt dat je haar over en poosje kan laten zien...kijk enik kan het lekker WEL houden! Echt een kl*te streek om zoiets te zeggen....! Doe rustig aan en probeer dit even met je mannetje te verwerken meis... @ mac...heel veel sterkte vandaag!
Volgens mij mocht ze dat indd niet zeggen. Ik weet eigenlijk niets van Graves af... maar hoop voor je dat alles snel weer in orde komt! En indd zoals Eva ook al zegt... Laat ze een poepie ruiken. Laat je niet zomaar uit het veld slaan! Nog veel meer dikke knuffels (ik kan ze namelijk ook wel even gebruiken) van mij
Ik weet het echt nog even niet. Ik denk dat we wel gewoon ervoor blijven gaan. De medicijnen zouden in 6 weken kunnen aanslaan, dus misschien zijn ze volgende ronde al genoeg aangeslagen om het vruchtje niet af te stoten. Denk niet dat ik het kan om een kans over te slaan. Maar misschien denk ik daar dan wel heel anders over. Deze ronde heb ik mn ei volgens FF al gehad, dus die keuze kan ik niet meer maken. Al het gevoel dat je ongi gaat worden Eva? Of echt zwangerschapskwaaltjes? Lastig zo die onzekerheid zeg!
Hoi all, @dreamer Ik ben dan niet 2 dagen overtijd maar 7.. Ben uitgegaan van 32.. want bij 28 was ik 9 dagen overtijd.. dat zou neer komen op 37 dagen..dan moet ik er nu dus 5 van aftrekken en dan ben ik 7 dagen overtijd.. maar wel weer 7 dagen..! of heb ik dat dan fout? Het zal dan net zoals je zegt, mijn ei niet rond mijn geschuurde condoom zitten.. stel je voor dat ik morgen ongi zou worden, hoelang zou ik dan in moeten vullen bij cycles duur.. Gatver die vage cyclessen ook altijd.. Die kut dikke puist is er ook alweer...grrr.. dan zal het er wel zo aankomen! Hgoe gaat het verder met iedereen? Sammie veel plezier bij de autoshow!
sjezus dreamer, wat een rotwijf zeg... gatver.. Vind het sowieso harstikke belachelijk, hoe je tegenwoordig behandelt wordt in een ziekenhuis.. Is het nou zo moeilijk om je even in te leven en nadenken hoe je antwoorden moet brenen... Vindt het echt heel rot voor je en dan loop ik nog eens te zeuren of dat ik me gister even rotvoelde! HELE DIKKE KNUF voor jou en je mannetje!
Sam ga je naar de Ahoy? Mn man gaat er ook heen morgen. @Matta: je moet altijd uitgaan van je langste cyclus. Vanaf dan ga je pas overtijd als je daaroverheen gaat. 28 is niet jouw cyclus, dus daar moet je ook niet vanuit gaan. Als jouw langste cyclus 37 is, dan ben je met 39 pas overtijd (als je dan ongi wordt is je cyclus 38 dagen, dus vandaar) Maar het kan zeker ontpillen zijn hoor. Er zijn er best veel die steeds langere cyclussen krijgen. Vraag me niet waarom, maar het gebeurd! *rent naar Debsel en knuffelt der plat* Dikke knuff voor jou dus meis! Whats up?
Dank je wel Matta. Ze behandelen je in een ziekenhuis volgens mij altijd als een nummertje en niet als een mens met gevoel. En ze vergeten bij ons altijd spontaan dingen te vertellen lijkt het wel Vorige keer wat de ziekte van graves is en nu alles wat betreft het zaadonderzoek Heb het bij de receptioniste nog maar even nagevraagd, want had het in de boekjes al wel gelezen. Maar zelfs de receptioniste vond het stom dat er niks gezegd was. En nog erger: bij het bloedprikken droeg dat mens géén handschoenen en maakte ze niet eens mn arm schoon! Dus zo hoppatee die naald mn arm in Deed nog zeer ook! Enne .. je zeurt niet als je je rot voelt hoor. Als jij je op dat moment zo voelt is dat toch rot voor jou, dan mag je daar prima over klagen. Het 1 is niet erger dan het ander lijkt me. Knuff!
Over zeuren gesproken... hier komt het hoor: Mijn vriend heeft bijna alleen maar vriendinnen, sommige daarvan ken ik niet. Ben een beetje wantrouwend. Ik heb zoiets als een vrouw iets wilt kan ze het krijgen. Gister een woordenwisseling over gehad met mijn mannetje. En hij gaf aan dat ik ze geen kans af bla bla bla... Ik vertrouw hem volkomen maar vind het geloof ik erg moeilijk om zijn aandacht te moeten delen met andere. (Met een kindje is dat anders hoor) Nu ben ik al de hele dag misselijk en probeer alles wat er gisteren gezegd is een plek te geven, maar het lukt op de een of andere manier niet. Eigenlijk stelt het dus niets voor... maar voel me er erg rot onder. Wil niet overkomen als de jaloerse vriendin die haar vriend verbied om met meiden om te gaan. Dat zal ik ook nooit doen. Maar ik blijf er mee in mijn koppie zitten. Liefs Sorry voor alle spelfouten
Dat is niet niks hoor Debby. Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is voor je. Hoelang ga je nu met je vriend? Mijn man had ook 1 goede vriendin. Ik vertrouwde haar voor geen cm en later bleek dat ik daar alle reden toe had ook. Volg dus een beetje je gevoel over wie wel en wie niet te vertrouwen is. Ik denk dat wij vrouwen daar best een prima radar voor hebben! Enne .. tis wel degelijk een onderdeel van je borderline he Geen excuus, maar wel een oorzaak dus. Maak het jezelf dus niet te moeilijk door je mega schuldig te voelen dat je je zo voelt. Laat je gevoel er wezen en praat er goed over met je vriend. Ken je de dames allemaal dan? Of is het meer hij en zij alleen? Mn pb staat open hoor als je t niet via t forum wil doen
Thanx lieverd... de tranen staan gewoon in mijn ogen! Begrip is zoiets moois... Thanx! We gaan nu bijna 2 1/2 jaar met elkaar. Ik weet ook wel dat het goed zit... maar dit onderwerp is wel een terugkerend issue. Sommige meiden vertrouw ik redelijk, andere absoluut niet. Mijn gevoel daarover heeft me bijna nooit in de steek gelaten. Maarja.. Dat kan ik Daan natuurlijk niet wijs maken. Voor hem betekend het niets meer dan vriendschap en daar moet ik me bij neerleggen. Een goede meetstaaf vind ik ook als ze mij er gewoon bij betrekken is er niets aan de hand, als ze niet willen afspreken op het moment dat ik er bij ben is het foute boel... en potverdorie op de housewarming een half jaar geleden zeiden ze stuk voor stuk af! Whahaha Daarbij komt ook nog eens dat ze een stuk jonger zijn kwa geest. Het gaat over jongens, zuipen en uit gaan... Dat interesseerd mij echt niet meer. Get a life denk ik dan... We hebben dus als ik ze al zou ontmoeten geen gesprekstof. Wordt gezellig! Hele dikke knuffel
@dreamer blegh.. bij mij prikken ze altijd raak.. Omdat je mijn aders niet kan zien! Ik krijg dan altijd van die Crackhoer blauwe plekker.. vreselijk.. @debby86 Ik kan je gevoel helemaal voorstellen.. Toen ik net met mijn vriendje ging, kende ik al zijn vrienden en vriendinnen niet.. dus wij waren een keer uit en toen stonden 2 van die meiden tegen hem op te repen... (mijn mond viel open van verbazing.) Ik was zoooo kwaaadd...en dat heeft hij geweten ook.. niemand schuurt met mijn man.. alleen ik! wij hebben daar nu goed overgepraat, want ik heb dus heel veel mannelijke vrienden.. waarvan hij de helft nog niet eens gezien heeft, na 4 jaar..veel heeft hij gelukkig wel gezien en (gelukkig) kan hij het met de meeste wel goed vinden!
Bij mij heeft mn gevoel omtrent wijven (want dat zin ze ..) me nog nooit bedrogen. Je kan je vriend vertrouwen, maar die wijven he... Ken het maar al te goed hoor meis! Ik zou verder niet weten wat je eraan kan doen. Mn man heeft verder geen vriendinnen meer, dus heb het gevoel ook niet meer. Maar nooit opkroppen, dan ontploft de boel alleen maar. Enne herkenning en begrip, sja, dat heb je met bordie oma's he Weet er helaas alles van dus
@ debby...lastige situatie meis...en toch ook ik denk dat je je intuitie moet volgen en je ogen moet open houden... Ik ben zwaar bedonderd door mijn ex waar ik 4 jaar mee samen was...en dat doet echt pijn...toch had ik al 3 jaar dat gevoel dat er iets niet klopte en dat bleek waar te zijn...houd je ogen wel open meis...ik snap je wantrouwen want vrouwen kunne gemene wezens zijn! @ dreamer...ik heb wel zwangerschaps kwaaltjes...grotere borsten...grote donkere tepels...misselijk...vergeet dingetjes...erg snel huilen of blij...soms heel snel boos om nix...afscheiding wittig en dikkig....heb ik nooit :s...en ook trekkerig gevoel onderin me buik...ook al 2,5 weken gevoelig in me liezen ed...erg vreemd allemaal...kan ook helemaal onpasselijk worden van bepaalde geuren! Maar ja...we zien het allemaal wel.... kan je het allemaal al een beetje bevatten hoe het gesprek is verlopen en ook een plaatsje geven..! Niet blijven tobben erover en desnoods een 2nd opinion vragen! Als ik nog niet zwanger ben ik jan ga ik ook naar een andere gyn...sommige zijn echte hufters namelijk! @ de rest...how's life?