Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Hey natassie....skattie!

@ Kristel...heb een overduidelijke posi ovutest gehad...dus kan niet missen d8 ik zo..maar ja...we zien het allemaal wel!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik ben ook weer thuis van een actieve werkdag..( 9 baby's op de groep).. :confused:

* voor iedereen die een knuffel nodig heeft---->hier is die...KNUFFEL!

3. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    nou moet nog terug lezen hoor maar wilde ik toch nog een test wagen (hoezo ongeduldig en nieuwschierig) moet ik op mijn werk al hardstikke plassen en thuis al helemaal stop ik de test verkeerd in de houder (digitale van cb) dus doe ik hem wel goed geeft hij foutmelding aan en moet ik 30 minuten wachten tot die foutmelding weg is. shit zeg ik moet echt nodig......

nu ff lezen....

4. gaby1986

nou half uurtje ophouden dan..:)

5. gaby1986

hoe doe je eigenlijk een plaateje onder je naam?

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Bos, dan plas je toch even in een bekertje :)
    Je plas hoeft niet warm te zijn hoor ;)
    Ik ga duimen voor je :D

@Gaby: bij profiel.

7. gaby1986

juh hij doet ut..

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Oh meiden...wat een gezeur en gezeik...

Sorry hoor...mannen...bleh!

Hebben jullie ook zo'n zeikerd die vind dat jullie MOETEN sporten?
    Echt verschrikkelijk...en maar zeiken en zeuren...je MOET gaan hardlopen ed...pffff
    Zelf zit ie op zijn reet en doet haast nooit wat en ik moet gaan lopen...wat een klootzak man...bah!

Ik ben verdorie al 3 weken helemaal niet fit...moe al 2 weken en gatverdarrie....stomme sukkel is het...
    Ik was zo goed bezig...ging 2 keer per week ongeveer hardlopen en bennu 3 weken niet geweest....pffffffffff

Ben ik nou raar of...?

9. gaby1986

evamariah.. je moet toch zelf weten wanneer je gaat sporten... als jij je niet goed voelt.. ga je toch niet...!

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Even snel een berichtje van mij,

In eerste instantie dikke knuffel voor Dreamer!

Heb verder niks bijgelezen kwam alleen maar van dreamer lezen hoe het bij de gyn was.

Ja ik ga morgen naar Ahoy, kom jij ook?

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    nou niet zo verrassende uitslag maar niet zwanger. maar goed twijfels zijn nu wel weg

@eva: jeetje zeg kun je niet tegen hem zeggen dat hij zelf maar eens moet gaan sporten. ik sport nooit en nee hij zegt ook zeker niet dat ik moet gaan sporten. moet hij ook zeker niet gaan proberen.....

@gaby: leuk he babygroep :)

jeetje bekertje plassen had ik nog niet bij nagedacht maar ja hoeft nu niet meer. wel goed idee voor volgende keer...

@dreamer: dikke knuffel meid

12. gaby1986

bos: het leuke is .. is dat het geen baby groep was.. want we hadden er ook nog een van 1 jaar.. een van 2 jaar en 2 van 3 jaar..

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    oh verticaal? maar je mag toch niet zoveel baby's op een verticale groep

14. gaby1986

geen idee blijkbaar wel.. klopte vandaag ook niet helemaal geloof ik.. volgens mij hadden ze er een derde leidster bij moeten zetten.. maar ja.. we hadden wel een stagaire..

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    maar een stagaire mag je niet meerekenen he officieel. die is boventallig. nou jij bent wel toe aan het weekend dan....

blij dat ik er maar 8 had...

16. gaby1986

nee die was ook niet meegerekend...maar ja..in de tijd dat zei 1 baby omkleed schone luier en naar bed.. had ik er 2 omgekleed schone luier in bed.. en eentje uit bed aangekleed en weer op de groep.. haha.. en dan is de stagaire 33 jaar..:S

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    haha ja soms heb je ze erbij zitten. onze stagiaire klets meer dan dat ze werkt. word er zo moe van af en toe. gelukkig komt ze 3 dagen waarvan ik ze er maar 2 zie. pfff......

ben weer weg..... kom later op de avond misschien wel ff terug...

18. gaby1986

okeej tot straks.. ben ook ff weg ff douchen.. kom straks weer terug!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hallo.. ben ik weer.. lekker gewerkt vandaag.. hadden op de BSO en stonden met zijn 3en.. een collega, een stagiere en ik.. dat was dus lekker rustig.. zullen we wel weer gezeur krijgen dat er iemand naar huis had moeten gaan maar dat is dan jammer.. ik wil ook genoeg uren werken :)

@dreamer: hele dikke knuffel en heel veel sterkte.. Ik hoop voor je dat die dokter geen gelijk krijgt en jij toch een mooi kindje krijgt binnenkort :D

@ gaby: volgens mij heb ik je verslaafd gemaakt of niet? zit je alweer op dit forum :p zei toch dat het gezellig was..

Ben zo weer weg.. ga zo boodschapjes doen en dan komen me ouders op visite want mijn ventje moet zaalvoetballen..

20. gaby1986

zo ik ben er weer.. en ja suus.. het is gezellig hier!:p

Share This Page