hee dames eerst ff berichtje sturen, dan ga ik ff bijlezen ik zag net wat oud bloed (denk ik) en had ook wel wat buikpijnen vandaag dus denk echt dat mn ongi gaat doorzetten. ik hoop het! xxx
hier staat die op 23 dagen over tijd.. en als je hem nu helemaal weg haalt en opnieuw erin zet.. of heb je dat al gedaan?
@gaby, ja mn banner doet het nu ineens weer wahah achja, zal wel goed zijn ik werk op verticale groep, maar met zo veel baby's dat mag helemaal niet joh! wij mogen maar 2 baby's per persoon, en dan geen stagiere. dus wij zitten aan max 4 baby's als je nog andere kinderen op de groep hebt. er is ook een baby groep en die heeft volges mij max 8 baby's op 2 leidsters, maar dat zijn alleen maar baby's. @dreamer, wat een k*tzakken daarzo bij jou dokter/ziekenhuis! die zou je echt wat aan willen doen! @kristel, echt supper fijn dat je nu eindelijk begonnen ben met je b12 injecties! en iedereen die ongi is geworden, of nega heeft getest echt Mega balen! nog ff vraagje, ik was van plan deze maand te gaan beginnen met tempen, moet ik dan nu al beginnen, nu ik dus w.s. een beetje oud bloed had of moet ik wachten tot het echte heldere rode bloed om te beginnen met tempen? of maakt dat niet echt uit? wel is dat echte rode bloed dan toch dag 1 van je cyclus..? ik was trouwens afgelopen week servies weeste schilderen echt super leuk joh, had ik hem vandaag gekregen op mn werk, ( mn buurvrouw waar ik mee was servies schilderen had hem ff langs gebracht) ben ik hem vergeten! grrr acja, pfoe lang berichtje xxx
volgens mij mogen wij 3 baby's per persoon.. en dan nog grote kinderen erbij tot 12 kinderen totaal.. en dan een derde leidster erbij...
@Eva: ehm .. hier ben ik degene die lekker op der luie reet zit terwijl manlief gaat sporten Heb m wel aangespoord, maar hij wilde zelf ook graag. Maar ik ga ook zwemmen tegenwoordig, dus doe wel een klein beetje Maar ik zou als ik jou was eens wat tegengas geven meis. Niet over je laten commanderen hoor! Je bent geen hondje. Laat m zelf maar met mn kont van de bank afkomen en meerennen, anders mondje dicht! @kdv leidsters: ik ben ook stagaire geweest op de babygroep Was mij te eentonig, dus ben er niet mee verder gegaan (eigenlijk omdat ik 3 jaar te jong was om bbl te gaan doen en achteraf pas bedacht dat het niet mijn werk was, maar komt op hetzelfde neer En nee heb de school niet afgemaakt ) Wel grappig dat zowat de helft hier op een kdv of aanverwant iets werkt! @Sanne: fijn dat je ongi doorbreekt meis! Je kan morgenochtend beginnen met tempen. En als je het bij FF gaat invullen schrijf je de temp vanaf de dag dat jij vind dat je ongi bent geworden. @Sammie: nee ik ga niet mee, ze gaan met de trein. Niks voor mij dus Veel plezier @All: tnx voor de knuffs! Det me echt goed
wij mogen 12 kids totaal met 2 leidsters waarvan er 4 baby's mogen zijn volges mij. @dreamer ja ik hoop ook echt dat mijn ongi doorbreekt! kan ik hopelijk ook es voor het echie gaan mee doen! haha maar bij ff kan je geen oud bloed aangeven toch? en ja mn bannertje doet het weer wacht nog ff tot mn echte ongi doorbeekt dan verander ik um weer, zou niet weten wat voor cyclus ik weer zou moeten nemen...:S
Hey meiden, Wat een gezellige boel hier! Bij mij thuis is alles wel weer goed hoor....ik ben ontzettend boos geworden en toen hield ie zijn kop dicht eindelijk! haha Ik kon jullie allemaal niet volgen...ben er ook eerlijk gezegd te moe voor...ik ga zo lekker in bed liggen met een mooi muziekje op...man lief=soms is ff kijken bij een vriend die tennist... Ik spreek jullie wel weer....alvast fijn weekend met jullie mannetjes! liefs uut Zwolle
bij ons mogen er 3 of 4 baby's (weet niet precies) op een verticale groep en negen baby's op een babygroep..
Ben blij dattie weer lief is Eva! Bij ons op de babygroep was het 4 babies per leidster. Maar het kwam wel eens voor dat er 13 zaten met 2 leidsters. Heel lastig als iedereen tegelijk ziek is.
Haha.. bij ons is dat gelukkig niet zo ingewikkeld.. bij ons is het gewoon 10 kinderen per leidster.. Alleen heb ik een collega die regelmatig met 2 kinderen iets gaat doen en dan sta ik vaak alleen met 18 kinderen van 5 tot 8 jaar Er gebeuren bij ons wel vaker dingen die niet mogen
goedemorgen allemaal! suus: komt ervan als je in dezelfde organisatie werkt he! haha ben bijna iedere ochtend de eerste hier.. haha..tja kan toch niet echt meer uitslapen ...
Hoi allemaal...weer nega testen...ik gamaandag HA bellen om te vragen om een bloed test en onderzoek oid...dit vind ik namelijk heel erg raar! Misschien blokkeert iets mijn ongesteldheid ofzo? Ik ga weer...lekker relaxed ochtendje! xxx