mac gefeliciteerd! Vind het wel jammer hoor, die zwangeren die in de maanden ervoor lekker meeposten, vervolgens een positieve test krijgen en verdwijnen.. zal wel aan mij liggen Hey hoe zit t met de meeting?
ja denk inderdaad dat ik toch maar even ga bellen naar de ha morgen. het is ook niet echt een ongi te noemen. het is meer een klein beetje bruinverlies. een inlegkruisje is al genoeg voor die paar drupjes. nog geen helder bloed gezien de afgelopen dagen. wel last van lage rugpijn. maar de gebruikelijke hoofdpijn is er niet. dus wie weet...... grtz suus
groot gelijk suus. en je kan beter voor niks gaan of bellen dan dat je te lang wacht. wendy hoe is het met jou? al zenuwachtig voor het testen? wat zegt je gevoel?
Ik ben niet echt zenuwachtig of zo. Ik zeg ja en zeg ook nee. Ik weet het dus echt niet. Ik hoop het wel en heb al plannen hoe ik het dan ga vertellen als het positief is. Ben namelijk 27 Oktober jarig en zeg het dan. Dus ik hoop ja en ik denk ja en nee. Borsten zijn wat gevoelig, heb wat ongipijntjes (zo noem ik ze maar), soms wat hoofdpijntjes, niet misselijk. Lekker duidelijk. Hoe is het hier?
ja ben nu 2 weken overtijd maar heb all paar keer getest maar echt negatief Als ik het anders bereken en ik ga er vanuit dat ik 20 september mijn eisprong heb gehad (ik voelde m) ben ik nu 1 week overtijd. Dus het is afwachten..
ik heb in de tijd dat ik overtijd ben veel steekjes in mn baarmoeder en op de dag dat ik volgens mijn andere berekening ongi moest worden (de 4e) had ik 1 druppie bruinverlies.. Nu alleen witverlies en ik bens soms licht duizelig...en erg kranky pankie hahaha Maar voor de rest niet echt
ik slikte niet de pil maar was net een jaar aan de nuvaring..en die bevat heel weinig hormonen en werkt eigenlijk alleen plaatselijk..dus denk niet dat het daaraan kan liggen..ben ook n keer gestopt met de pil en toen slikte ik m al 6 jaar ofzo en toen had ik gelijk een goede cyclus terug..,.altijd stipt dus vind het nu ook btje raar
hee meiden, was ikweer even. @anoniem spanneddd! heb hier echt als een malle het huis opgeruimd/schoongemaakt haha Heerlijk heerlijk. ga nog ff verder, groetjesss
Ben weer thuis, pff wat een reis! Dessa, dikke knuffel! Hier geeft FF een ei aan.. zal het dan toch eindelijk..:smile:
@Sammie Owh wat heerlijk.. dat FF een ei aangeeft! Dat zou toch harstikke mooi wezen! Hoe was het in ahoy? @Mac super zeg.. Gefeliciteeerdd..!spannend ! Hoe was het gsiter?Mooi begrafenis? (is dat een stomme vraag?) @Dessa Sterkte en ik hoop dat je snel zwanger mag wezen! Hier nog geen ongi te bekenen.. Ben net terug van mijn ouders en heb lekker getraind..! Hoe gaat het verder met iedereen?
zo wat is het rustig hier...kwam ff om bij te lezen.. maar dat is helemaal niet nodig.. voel me niet helemaal lekker.. maar weet niet of dat door het eten komt.. of mn ei die volgens mij banner vandaag is
dank je matta.. t rommeld een beetje in mijn buik.. zal wel aan het eten liggen haha.. heb namelijk nog nooit mijn ei gevoelt.. dus weet ook neit precies hoe dat moet voelen..