wat ik heb begrepen is, dat het voelt als steken in je lies! ik voel die van mij ook niet altijd.. soms wel.. geloof dat je het ook kan voelen aan je baarmoeder, maar hoe dat preceis zit weet ik niet!
Agneta en Matta, Het was super leuk! Veel herrie.. :smile:.. Edwin heeft speakers gekregen voor zijn auto van zijn broertje (mijn zwager). Mijn zwager heeft 2 sportstoelen en xenon gekocht. Er waren veel extreme uitgebouwde auto's. Ik kwam met het boodschappen vrijdag nog een oud klasgenootje tegen, nou je raad het wel.. ze had een onwijze toeter....
sammie dat is nooit leuk he als je dat tegenkomt. klinkt misschien egoistisch maar ja zo voel je dat gewoon. ik kom de laatste tijd ook allemaal klasgenoten tegen of met een dikke buik of met een kinderwagen.
hoi meiden. vervelend is dat he iedereen om je heen word zwanger... onze tijd komt echt........ (zegt degene die zelf in de grootste dip zit sinds de acht maanden dat we bezig zijn zucht...) vanmiddag op kraamvisite geweest. wat een klein schatje zeg. smelt . heb hem de fles gegeven. oh hij was zo lief.....
ik ga weer van de pc af...lekker op de bank tv kijken..met m'n schatje. en vanavond nog ff vroeg naar bed.. fijne avond dames.. morgen ben ik er weer.
hee dames nee zeker niet zo veel bij te lezen haha was een rustig dagje hierzo zo te zien! hee sammie wat super als ff een ei aan geeft!
jaaaaa sammie heeft een ei! Hebben de dansjes hun werk gedaan. Ik heb volgens mij ook mijn ei gehad aan de afscheiding te merken en de bmm. Heb alleen vergeten te tempen vanochtend (hoe geef ik dat aan op mijn kaartje btw?) Oooh en emoties he! Ben nu one tree hill aan t kijken, en moet werkelijk om alles huilen! Mn vriend kwam ook al binnen, ZO zielig is die serie toch niet? Nee, sniff.. maar ik heb onwijze last van hormonen. Werd helemaal erg toen zn oom werd doodgeschoten, die vind ik zooo leuk! hehe
@sammie wat goed dat je je ei hebt gevonden zeg, de aanhouder wint hoor! @suus, ff de huisarts bellen hoor, zo'n korte cyclus is niet goed hoor, en drie maanden achter elkaar geen ei lijkt me ook niet helemaal goed bij het ontpillen nog vallen hoor, lijkt me erg lang! Voor mij word het tijd dat het weekend voorbij is, ben opeens zoveel bezig weer met de laatste week voor mijn nod sinds vandaag Ging zo goed wilde ook echt tot na mijn nod wachten met testen, maar ben nu weer helemaal hyper, en zit heel de tijd aan testen te denken Is maatg eod dat ik morgen weer moet werken, nu de dinsdag nog door komen, zonder stiekem de badkamer in te duiken Nou voor nu duik ik lekker op de bank met een dekentje en lekker tegen em ventje aan! Allemaal een fijne avond, tot morgen maar weer!
Hoi, Willen jullie mijn poll even bekijken en stemmen uiteraard. Alvast bedankt. http://wendystoop.hyves.nl/polls/360550 ... k_zwanger/ Groetjes
Nee! Mijn ouders wel en die zijn het belangrijkste voor ons en de rest heb ik niets me te maken. Dus wij zijn open sinds enkele dagen. Als ik zwanger raak houd ik het stil omdat m`n werk ook veel collega`s op hyves zitten, vandaar.
Vele weten het al wel, en sommige hebben wat horen luiden zeg maar. Dus hier is het al min of meer overduidelijk.
Ja juist. Ik ben er min of meer klaar mee om geheimzinnig te doen. Ik heb niet alles open en bloot, maar je snapt me denk ik wel. De babysite is wel geheim en weten enkele vriendinnen en mensen die hier komen, heb hem hier als link op m`n onderschrift.
nee snap het niet helemaal maar dat hoeft ook niet. als jij je er prettig bij voelt moet je het zeker niet laten toch 8)
Hier in het clubje gaat het langzaam aan wel beter. Weer een zwangere erbij wat leuk zeg. Mac is de volgende geweest. Nu maar hopen dat we de NOD-lijst zo afwerken. Hoe gaat het met jou bos?