zo.. weer terug van de verjaardagen.. ik ga lekker naar bedje toe.. gelukkig is je ei er sammie.. hopen dat ie nu ook bevrucht is dan weltrusten allemaal!
Ja ik hoor al wel van enkele mensen van: en.... ben je nog niet zwanger? Dan denk ik ook, ja ik wil heel graag maar m`n lichaam heeft de regie. Had ik maar zelf de regie dan had ik nu al 6 maand zwanger geweest.
er zijn bij ons ook steeds meer mensen die vragen: willen jullie niet met kindjes beginnen.. Dan krijg ik tranen in me ogen en zeg: nee, hoor.. ben nog zo jong! (maar denk dan: heeeeel graag maar wil nog niet lukken)
ja.. weet bij jou iemand het bos? bij mij alleen mijn twee beste vriendinnen gaby en rachel die hier ook regelmatig op het forum zitten, mijn zusje en schoonzusje en de vriend van mij lieverd! verder niemand.. en da wil ik ook zeker zo houden..! maar vind het soms wel moeilijk en zeker als ze erom vragen.. Heb nog geen zin om naar bed te gaan (moet ook nog douchen en morgen al om 6 uur op )
Ja, aan de ene kant is het een nadeel andere kant ook wel weer fijn. Zo kan ik toch open en bloot met enkele mensen erover praten en dat vind ik echt wel fijn.
ik heb daarom alleen een paar mensen die het mogen weten en dus ook weten.. kan ik er wel met een paar mensen over praten maar niet iedereen hoeft het van mij nog te weten
Vind het altijd zo stom dat mensen vragen van EN? ben je al zwanger? dan denk ik echt van als het zo ver is kom je het wel te weten. Zo raar vind ik dat.
in eerste instantie wist niemand het. maar toen mijn vriendin zwanger was toen ik mijn vmk kreeg en opmerkingen ging maken dat wij wel de volgende waren begon het te pijnlijk te worden. ook kwamen we een bekende tegen bij de vk die bij mijn schoonouders in het dorp woont hebben we besloten het te vertellen tegen de ouders en broers en zussen. ook weten 3 collega's van mij het omdat ik onverwachts weg moest voor een bloedtest en er mee zat... verder weet niemand het....
Toen we al bezig waren en mensen vroegen of ik kindjes wilde dan zei ik eerst altijd ; nee ik plak ze achter het behang. Dat kan ik nu echt niet meer zeggen en zo is het min of meer toch wel duidelijk geworden dat ik kindjes wil. Nu zeg ik bij sommige mensen ; nou ik zeg nooit nooit. Dat is ook wel weer duidelijk. Zeg dat niet meteen ; ja we zijn bezig dat nou ook weer niet.
ow oke maar als het op je hyves staat zullen er wel veel mensen achter komen.. Ik heb het mijn zusje verteld omdat ervaringen mee te delen.. die wist het als eerste.. toen kwam me schoonzus een paar maanden hier wonen dus hebben we het die ook maar verteld.. Toen heb ik het mijn beste vriendin verteld om tips te krijgen (zij heeft zelf al 2 kindjes) en dus heb ik et mijn andere beste vriendin ook verteld omdat die ook zwanger probeerd te worden en het leuk is om er samen over te kletsen En mijn schatje heeft tegen zijn beste vriend gewoon zijn mond voorbij gepraat.. die heeft sinds een half jaar ook een kindje Vind het zo wel fijn.. zijn redelijk wat mensen die het weten maar niemand die continu vraagt..
@matta zeker niet stom om te vragen, was een hele mooie begrafenis @? kwaaltjes? euhm.. gevoelige borsten maar had ik iedere keer, maar dat houdt nu aan, krampen onderin buik ,maar anders dan ongi krampen strakk gevoel onderinbuik als ik voorover buig verders niet. @degene die het jammer vindt als zwangeren hier weg gaan, snap je ook wel hoor, je bouwt ook wel een beetje een band met mensen hier op, maar moet zeggen dat je je nu je zwanger bent met andere dingen gaat bezig houden en het leuk is om daar met andere zwangeren over te praten en dingen te delen, netzoals het leuk of fijn is als je zwanger wilt worden dit te delen met anderen die in het zelfde schuitje zitten. twee topic bijhouden is niet te doen vindt ik, hier gaat het al soms te snel laat staan dat ik er 2 moet bijhouden, hopelijk snap je het. blijf hier af en toe wel spieken xxx
bij mij vragen ze het ook niet direct. wel hoe het met me gaat.... maar niet of ik al zwanger ben. mijn collega vraagt wel altijd wanneer ik weer ongi moet worden maar dat vind ik niet erg...
ik had het net in de auto met mijn lieverd trouwens over babynamen.. De meisjes naam zijn we het over eens maar de jongens naam niet.. Willen allebei een andere Best lastig omdat op te lossen..
@mac ik geef je groot gelijk hoor. je bent nu niet meer bezig met je NOD dus gewoon lekker gaan kletsen over zwanger zijn, en gewoon af en toe komen spieken hier maar wel even HOI roepen he als je langs komt want we willen wel weten hoe het met je gaat...