dit is ook hoe ik het bedoel. maar iedereen moet het opvatten zoals ie wil. ik ben op het forum voor mezelf en niet voor anderen, ben hier om gezellig te kletsen en meningen en verhalen uit te wisselen. en dat wil ik graag zo houden. jullie zijn heus niet minder hoor, dat slaat nergens op. zoals ik eerder zei, je komt in een andere fase en heb over eisprong, zwanger worden, tempen ovutesten enz.... niet zo veel meer te melden. xxx
Hoi allemaal! MAC GEFELICITEERD! Nog even terug komen waarom sommige zwangere hier (bijna) niet meer zijn... ik kan het domweg niet allemaal meer bijhouden. Ik lees regelmatig nog wat stukjes terug, vooral om te weten hoe het met de 'oude' garde gaat. De anderen vind ik ook allemaal wel interessant, maar ik kan dat lang niet allemaal onthouden en dan word je er weer op gewezen dat je ongeintersseerd bent enz. enz. Ik ben de afgelopen 4 dagen naar centerparcs geweest met vriendinnen, erg gezellie. Er zat een baby'tje van 3 maanden bij ons in het bubbelbad, zooo lief! heb ook allemaal cadeautjes gekregen van Lief. et gata nu toch allemaal best hard. Ik heb de tweede echo gehad en daarbij is de nekplooi gemeten. De kans dat ons kindje down heeft is erg klein, dus een super uitslag. De kleine groeit goed. Ik ben zelfs waarschijnlijk toch iets verder dan ik dacht, helemaal mooi meegenomen! De oma's waren allebei mee en ook die vonden het prachtig. Ik hoef (helaas) nog steeds geen zwangerschapskleding te kopen, maar heb laatst toch een spijkerrokje gekocht. Ik wilde een rokje hebben en bedacht dat ik beter zo'n rokje kon kopen. Dreamer, je moet doen waar je je goed bij voelt! Kristel, dit worden weer spannende weken voor jullie! Natassie, hoe gaat het? hebben jullie he jullie kleine meid al verteld? Mijn neefje van 3,5 weet het wel. Hij heeft het kindje ook al gehoord (met 5 weken al, met zijn oor bij mijn buik, heel bijzonder...) en is ervan overtuigd dat het een jongetje wordt... Hij is er op zijn eigen manier heel druk mee bezig, helemaal leuk! De rest ook allemaal veel succes, maar zoals ik al zei kan ik dat niet allemaal onthouden!
ik zal hier ook zeker wel van me laten horen hoe het allemaal gaat hoor. ik zal nog wat hcg strooien voor de andere dames: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG zo genoeg? anders hoor ik het wel weer. xxx
ja die ken ik een beetje vind het een aardige man. Hij heeft toen de curretage uitgevoerd bij mij BEn trouwens in dord bevalle van Alysia gelukkig hebbie geen lambers dat is een grote klootzak... dus ik duim voor je meid! dat ze wat goeds doen voor je!
@ suhe heerliijk naar center parcs geweest zalig welk park ben je geweest. En leuk he die kleertjes van lief, en Alysia weet het al maar snap het nog niet nog geen besef van is ze ook nog beetje te jong voor denk ik mar gaat helemaal goed komen en fijn zeg dat d nekplooi goed was zeg wij laten die test trouwens niet doen en wat gaaf zeg hoe je neefje ermee omgaat heb jezelf al een gevoel wat het word of niet. En wouden jullie het nu weten of niet ben beetje vergeetachtig
Wij zijn naar Zandvoort geweest. Het park was niet bijzonder, maar het strand was heerlijk! Ik heb geen idee wat het wordt. Het maakt me ook allemaal niets uit, vriend wil het wel weten en ik vind het ook wel handig. Groeit je buik al een beetje? Dan kan Alysia het ook steeds beter bevatten als er iets zichtbaar is. Iedereen zijn goed recht om die test wel of niet te doen. wordt je nu ook beter in de gaten gehouden door je miskraam de vorige keer?
nee word niet beter in de gaten gehouden zijn hier erg makkelijk heb 1 extra echo gehad en meer niet. Helaas. Zandvoort ben ik nog nooit geweest schijnt ook meer een park voor in de zomer te zijn omdat er strand is hoorde ik maar je heb heerlijk genoten en daar gaat het om. EN buik groeien een beetje al. ben van mezelf al stevig dus duurt wel even voor we het zien denk ik... en bij jou groeit het al? en wij willen wel weten weer wat het word
Even snel. Jullie zijn niet verplicht om te komen posten, zeker niet. En degene die hier vertrekken moeten dat dan vooral doen als ze willen. Maar we hebben t niet alleen over eitjes en testen, mijn inziens bouw je toch een beetje een virtuele band op met elkaar, zwanger of niet zwanger. Ik blijf wel mocht het raak zijn. Ik voel me hier meer 'thuis' dan in andere topics waar groepjes al zijn gevormd door andere topics. Ook zal ik beter kunnen kletsen met een jonge moeder dan met iemand van 35 die zwanger is van de 3e. Zoals ik al zei, opmerkingen zoals, ik ben zwanger toedeloe! schieten verkeerd. Als mensen af en toe nog langskomen, alleen maar goed toch?
zo ik ben weer thuis van m'n moeder. lindsey wou vanmiddag echt niet slapen in bed..(nou dan niet) dus ik naar mama toe.. rij de straat uit..slaap lindsey haha.. bij mama wou ze niet verder slapen.. ik even later weer naar huis.. kijk achterom.. slaapt lindsey (alweer) uit de auto getild slapend op de bank gelegd.. en mevrouw slaapt nog steeds :-$ ze werd niet eens wakker toen ik haar jas uit deed hahaha..
jayden..(bijna 3 maanden) is echt kei uitgebreid tegen een nijntje boekje aan het kletsen.. haha echt mega schattig!
ja vind het altijd super gezellig als de kinderen van rachel hier zijn.. maar is toch anders als je zelf kinderen hebt.. vooral nu zijn ze lief.. allebei slapend haha
lindsey is weer wakker.. heb der maar een tekening en kleurtjes gegeven.. is ze tenminste ff bezig.. haha..
haha is ook leuk...kleuren suus1987: ik moet maandag 27 oktober op jou locatie werken..ben jij er dan ook.. ik weet nog niet hoe laat..ik moet op groep 2. op welke groep werk jij?
hallo meiden, zo ik ben weer thuis pfff ik heb pcos het was via de echo heel duidelijk te zien!ook moest ik bloedprikken om andere oorzaken uit te sluiten ik moet over 2 weken terug komen voor de uitslag en krijg dan medicijnen om mijn eisprong op te wekken. dus het is nu nog maar even afwachten