Je kan ook ongi worden zonder eisprong. De follikel groeit dan wel en stoot dan de baarmoederslijmvlies af maar kan niet bevrucht worden omdat er geen eitje in zit.
ik ben ook korter ongi dan voordat ik aan de pil was. nu drie dagen vaak ipv vijf. voel allemaal gerommel in mijn buik. zou mijn ei dan toch optijd komen deze maand en de cyclus weer normaal zijn. hoop het zo...
hmm zie wel dat mn banner weer goed loopt ineens, hij liep namelijk Weer al achter...:S thnx in iedergeval
ik hoop het ook voor je bos duimduim en voor mezelf duim ik ook stiekem dat het deze maand weer zo lang gaat duren als vorrige maand....
Nouja ben ik er gaat Gaby weg....tsss Haha nu kan ik ff bijlezen alles slaapt hier. moet 8 pagina's dus ben wel even zoet
Zo im ben er ook weer hoor! @knarboor, wat balen zeg, dat je pcos hebt, echt klote Gelukkig mag je over 2 weken terug komen, dan lekker je ongi opwekken en waarschijnlijk aan de clomid beginnen, dan heb je tenminste een echte kans! Alje vragen op gaan schrijven hoor meis1 Dikke knuf! @bos, hoop zo dat je je ei hebt zeg, dat zou gweldig zijn, lekker op tijd! @agneta, 3e ronde clomid alweer, gaat snel dan he! Hopelijk slaat deze wel aan, en word je heel mooi zwanger deze maand! Daar gaan we voor hoor! @ryanne, hoe staat het er bij jou voor? Word dit dan misschien oze maand @gaby, fijne avond meis, tot morgen!
He das toevallig, bij mij was hij ook degene die de currege deed, hele aardige vent ja! Lambers heb ik nooit gehad, maar vinkenstein is ook neit alles hoor!