mijn temp was vanochtend 36.38 dus flink hoger dan gisteren en weer zoals normaal. Benieuwd wat ie morgen doet, vanaf hoeveel temps hoger geeft ff een ei aan? *gaat ff testen*
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 NOD lijst Oktober 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 20: Dreamer83, 6e ronde 23: Nicole84, 1e ronde 23: Sammie88, 4e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 26: Gaby1986, 6e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Bij 3 hoge temps geeft FF een ei aan. Vul deze temp voor de komende 2 dagen eens in en kijk wat ie dan doet. Maar jeetje wat een lage temp zeg! Temp je rectaal dan? Bij mij issie voor mn ei zo rond de 36,60-36,80. Na mn ei rond de 36,80-37,10. En nu gaan we ervandoor Fijne dag dames
thnx dreamer! meisje ga je nu testen? ahh spannend! laat het ff gelijk weten eh! ik duim voor je! groetjesss
dreamer wat is jou normale temp dan? mijne doet nu al 2 dagen 36,7.. dus ik denk dat dat mn normale temp ofso is?
heb toch maar ff mn banner weg gehaald....wantja is zo verwarrend denk ik. ik kan er toch niet van op aan, maar dan blijf je er wel steeds naar kijken.. is er hier nog iemand...?
Mijn normale temp voor mijn ei liogt rond de 36,4 Na mijn ei is mijn temp vanaf 36,8 tot rond de 37,0 normaal Dus eht verschilt gewoon per persoon Als ej een aantal rondes hebt getempt, krijg je meer inzicht in je eigen temp en weet je wat wel normaal en niet normaal voor jou temp is
ja, daarom is het misschien hopelijk wel handig als ik de hele tijd op 36,7 blijf hangen en dan ineens anders gaat doen, zodat ik dan echt weet dat het mn ei kan zijn... hahaha dat hopen we dus dan maar maar geeft ff je ei ook aan als dit je eerste ronde is dat je echt elke dag tempt?
hij is nu laag maar ik slaap al vanaf de 4e dag vrij laat (eerste 3 dagen tien uur, vanaf dag 4 half 12) dus daar zal t aan liggen, maar wel elke avond vaste tijd naar bed en mn wekker gaat ook om de vaste tijd dus relatief gezien klopt t. Ik heb van mn eigen al een lage temp hoor als ik koortsig ben zit ik rond de gemiddelde temperatuur. Maar wat een verschil dan, tussen vandaag en gisteren alleen al 0,18. Klopt dat wel? Sannehai ik ga nog niet testen hoor 27 oktober is mijn noden 1 november ga ik testen als ik overtijd ben
oww haha dan begreep ik dat ff verkeerd ik snap nog niet veel van die tempkaatjes...maar dat komt vast nog wel ik zou bij jou al denken op dag 7 of 8 dat er wat was hahah maar je temp moet dus een paar dagen aanhouden.. oke. groetjesss kga hier ff de was doen
ff geeft altijd je ei aan asl je ooke cht een eispring hebt Voor ej zelf word het alleen later pas makkelijker om zelf te zien of je ei is geweest of iets dergelijks Ff is gewoon een programma dat altijd je ei opspoort, onafhankelijk welke ronde dit is
aaah nu heb ik geen zin meer om te gaan werken.. .. ze kunnen me beter vroeg laten beginnen dan in de middag pas.. hopelijk kan ik de locatie vinden...haha.. navigatie is uit en krijg hem niet aan.. oplader ligt bij mijn vriend in de auto..
haha ik snap wat je bedoelt gaby... ik moet op dinsdag en donderdag altijd pas om 2 uur beginnen! heb ik liever 1 hele dag vrij dan 2 van die ochtendjes! dan heb je echt helemaal geen zin meer, en kan je net niets doen in huis ofso vind ik.
ja vind ik ook.. als ze me vroeg laten beginnen ben je ook vaak wat eerder klaar.. dan heb je tenminste nog wat aan je dag.. en hoef je niet de hele tijd op de klok te kijken.. omdat je nog weg moet.
ja zeker weten... ik moet dan ook altijd tot 18.00 begin ook liever eerder en eerder klaar maarja....
haha nee dat doe ik niet haah ik kan dat niet, ik ben gependeld door zuurtje, alies05 en jojo82. ze zeiden allemaal wat anders, ene zei dat ik september zwanger was, niet waar, de ander zegt in decmber ( dat hoop ik dan of eerder mag ook natuurlijk) enn eentje zei in februari. dusja.. afwachten. maar ik denk dat je hun wel kan opzoeken, moet je even kijken bij het topic wie gelooft er in een naald aan een draadje, of zo iets. dat staat bij zwanger worden. suc6!