oww ja dat kan soms wat lang duren hoor... heb je een prive bericht gestuurd? de ene gaf mij gelijk antwoord want die was ook online op de pagina, en bij andere duurde het wat langer.. je moet je er niet op vast pinnen hoor, maar tis gewoon leuk haha
Gaby je moet ook even geduld hebben! En vaak wordt er gevraagd of je een pb wilt sturen met je volledige naam en geboortedatum. Ik kan helaas ook niet pendelen. Liefs Debby
ja je meot ze wel ff een prive bericht sturen, maar er zijn volges mij best veel dames hoor, die willen pendelen dus misschie nreageert er wel iemand anders opt forum op jou. goedemorge(nog net) debbie... owww je kan over 5 dagen testen, spannend meid
zo ben blij dat we kunnen typen naar elkaar en niet hoeven te praten hahahahaha.... mijn stem is namelijk niet zo best.. kei irri... hoop dat ik niet veel hoef te zeggen op t werk..
oww das nie zo best gaby! meiden kben dr weer ff vandoor moet dalijk gaan werken, moet de post nog doen op mn werk... haha groetjessss
Meiden, Ik had een vraag, mijn zusje en zwager werken bij hetzelfde bedrijf, nu hebben ze zware griep en blijven ze overgeven en hebben koorts en diarree. Nu belde het bedrijf op en zeiden ze "waar zijn jullie mee bezig, als jullie nu niet komen werken krijgen jullie beide ontslag!" Nu wil mijn zwager ondanks dat hij amper kan lopen van het ziek zijn toch gaan werken. Ik zei ze mogen je niet ontslaan als je ziek bent.. Heb ik gelijk, en wat kunnen ze doen?
je mag niet iemand ontslaan als die ziek is.. moeten ze maar een bedrijfsarts sturen..die kijkt of het echt zo is.. en hoe lang je nog moet uitzieken enzo,,
sammie, nou lekker verhaal... Volgens mij kunnen ze je zeker niet zomaar ontslaan, maar als ze echt willen, dan vinden ze daar wel wat op. Ik denk dat ze het beste zelf naar de bedrijfsarts kunnen stappen. Knarbor, ik las dat je PCOS hebt. Dreamer waarschuwde ervoor dat je misschien niet meteen clomid mee krijgt. Zelf vind ik dit onzin. Bij mij ging de gyn op vakantie en die vond dat ik beter kon wachten op een natuurlijke menstruatie. daar had ik geen zin, want dat kon dan meteen betekenen dat ik nog zo'n 60 dagen of langer moets wachten. ik heb zelf voorgesteld om te beginnen met provera (lang leven het forum) en dan eventueel naar een ander gyn te gaan als ik zou beginnen met Clomid. Dat vond ze ook prima. voor de inwendige echo's die daarop volgen heb ik telkens een ander gyn gehad, maar op den duur maakt dat ook niet meer uit... Bij mij was het de eerste ronde raak, bij Agneta duurt het langer, maar zij heeft ook nog niet de juiste dosis gekregen, dus wie weet is zij deze ronde wel aan de beurt. Als ik jou was zou ik even goed bedenken wat je wilt en je zeker niet af laten schepen. Jij betaalt je scheel aan je ziektekostenverzekering en hebt recht op een goede behandeling. komen ze dus met een voorstel waar je het niet mee eens bent, dan moet je dat ook gewoon zeggen en vertellen hoe jij het zelf ziet! Heel veel succes!
hey suhe ik wist niet dat je ook provera en clomid hebt gehad! mijn vorige dosis clomid was wel goed 100. maar het eitje is niet bevrucht of gaan nestelen en ik ben gister begonnen aan mijn 3e ronde clomid. ik krijg ook steeds een andere gyn met de echo maar dat maakt idd op een gegeven moment niets meer uit.
Hey Sannehai! T wordt echt spannend indd! Morgen moet ik even naar de dokter, misschien vraag ik hem wel even om een bloedtestje... Maar het lijkt me harder over komen als hij zegt dat ik niet zwanger ben dan dat ik zelf ongi wordt ofzo... In beide gevallen is het natuurlijk niet leuk, maar toch! Liefs Debby
Ik vond nog wat op internet: Zwangerschap en menstruatie: Sommige vrouwen krijgen tijdens de zwangerschap klachten van een vaginale candida-infectie. Ook bemerken veel vrouwen een toename van de klachten tijdens of na de menstruatie. Dit wijst op een invloed van de geslachtshormonen op de groei van candida in de vagina. De menstruatiecyclus wordt beheerst door twee hormonen: oestrogeen en progesteron. Tegen de tijd dat je ongesteld moet worden, heb je een hoog gehalte van deze hormonen in het lichaam. En daar voelt Candida zich prettig bij. Vandaar dat veel vrouwen vlak voordat ze ongesteld worden of na de menstruatie last krijgen van een vaginale schimmelinfectie.
Wat is het stil zeg hier vandaag! Hoef maar 1 pagina te lezen Heb net een hele lading foto;s de deur uitgedaan, dus daar was ik wel even mee bezig Zo meteeen al weer etenstijd, wat gaat zo'n vrije dag toch snel helaas Heb gelukkig de dag overleefd zonder te testen, ben al helemaal blij hihi
hoi hij hoortde dat ik al zolang niet ongesteld was hij zegt daar gaan we wat aan doen want dat hoort niet.maar dat legt ie me over 2 weken uit wat ik krijg en hoe en wat want moest bloed prikken en hoor dan gelijk de uitslag.dus weet nog niet wat ik krijg, dus nog ff afwachten.
@ sterretje waren dat foto van de bijb estellingen? wat een gedoe is dat he pff werd er gek van, bij wie heb je foto laten maken? wij bij schievink.erg goede fotograaf. leker zeg zon vrije dag ik heb tot 5 uur gewerkt m,aar ja dat is zo lekker van je eigen tijd indelen he heb jij een msn adrs? missch pb?
@eva: spannend meid laat ons wel weten of je het gehaald hebt he... @gaby: ben je invalkracht dan? of heb je ook een vaste groep ? @all: vanochtend echt onwijs buikpijn zeg. in de loop van de dag wel minder geworden maar zit nog niet helemaal lekker. zou dat mijn ei zijn? laat hem aub morgen komen want moet nog klussen vandaag. gister niet gedaan namelijk..... heb weer last van mijn borsten. kan dat te maken hebben met je ei? ze zijn al gevoelig vanaf mijn ongi maar was de laatste dagen minder en nu weer erger... heb wel weer meer afscheiding dat heeft toch ook met een aankomend ei te maken...