toen ik trouwens net thuis kwam...stond er een grote bos bloemen op tafel.. met een kaartje " ik hou van jou eraan''.. kei lief
Ik moet zeggen dat ik steeds vaker pijn bij het vrijen krijg, dat dat een teken zijn van een schimmel. Heb afgelopen weekend gevrijd, maar was zo pijnlijk, dat mannetje netjes heeft gevragen of hij eruit moest. Schaam me dood. Zo doet het niet zeer, maar echt met vrijen of als hij z`n vingers erin doet. Ja sorry voor de uitleg. Kijk het even aan want ik wil wel graag kindjes maken dus daar hoort vrijen bij. Even aankijken denk ik.
bij ons (bij het werk) stond het hele dorp op zijn kop vanmiddag..... heel veel brandweerwagens.... was er een man in de trein die had een kind zien liggen in de sloot langs het spoor. alle hulpdiensten hebben gezocht maar niemand heeft wat gevonden..... je schrikt je toch een hoedje. ik hoop dat hij het verkeerd gezien heeft zeg....
@wendy: zou toch even de huisarts bellen dan als ik jou was. het is toch beter dat als je een schimmel hebt dat je die laat behandelen zou ik zeggen. pijn bij het vrijen kan toch niet goed zijn zou ik zeggen. als je het normaal nooit hebt en nu ineens wel... ik zou er niet gerust op zijn...
Ja zal m`n NOD nog afwachten en dan eens kijken of het nog pijn doet. We vrijen nu niet veel. Heeft hier iemand dat ook wel eens dat het vrijen pijn doet?
hee dames ik was er ook weer nee het is zeker niet echt druk gweest vandaag ow bos dat is best ff eng dan! nou kga ff eten groetjesss xx
hallo dames, zo hier weer klaar met eten,mannetje naar school dus die zapper is vanavond voor mij nog dames de nieuwe sewrie single kijke?
hallo Allemaal, Ik was er ook weer, haha het is inderdaad verslafend @ wendy, ik zal ook even naar de dokter gaan als ik jou was. Beter voor niks dan te laat! @ bos, Pfff dat is zeker eng Het zal je maar overkomen. @ Gaby, Wat lief van je mannetje. Mijn mannetje is ook nog werken, maar hij werkt altijd zo lang! hij is vrachtwagenchauffeur, dus ik heb elke avond de zapper hihi.
hey bos, Ik niet hoor, mijn mannetje is nog werken, dus klussen zit er nu niet in haha ken je die serie niet? Singel heet die serie met katja schuurman.
haha ik heb net ff frietjes op hihi en nu even alvast koken voor morgen dan hoef ik het alleen maar op te warmen, handigg groetjess
komt hij wel elke avond thuis of niet.. anders word het lastig klussen..... zijn jullie al lang samen?