ik ben gister bij de gyn geweest en toen heb ik ze eerlijk gezegd niet gezien mijn eitjes maar ik moet over 10 dagen terug komen en dan is de clomidkuur afgelopen dus ik denk dat het wel goed is.
spannend agenta! Ik word net gebeld door de wij jonge ouders of ik een of andere verzekering wil afsluiten voor 17 euro per maand. Als de kinderen of wij dan in het ziekenhuis komen krijgen we 200 euro per dag ofzo om te gebruiken voor eten en reiskosten...beetje vaag verhaal...heb nee gezegt en nou belt ze terug zei ze zodat ik erover kan nadenken?
ik ga er ook weer vandoor..ben er morgenvroeg voor het werk weer ff.. fijne avond slaap lekker allemaal! x
haha okeej is goed.. dan blijf ik nog totdat mijn vriend onder de docuhe uit is okeej,..ga je morgen nog iets doen?
ben blij als het weekend is.. haha..ben moe..zaterdag heb ik een groot feest van de moeder van mijn vriend die word 50..
oww oke nou dat is natuurlijk wel leuk een feesje. ik ben ook wel beetje moe maar weet dat als ik vroeg ga slapen ik totaaaal niet slaap dus das mega irriant haha
goedenavond meiden hoe gaat het hier? nog spannende dingen meegemaakt? en is h et hier n beetje druk?
ja das zeker irri...ik slaap wel weer.. alleen moet ik veel hoesten en heb keelpijn.. ben ook helemaal hees nu.. net een mannestem haha