waahah die kids schrikken zich morgen rot dan denken ze een enge man haha grapje hee anoniem, hier is het erg rustig maar wel gezellig haha
ovutesten zijn terecht.. perongeluk bij mn ouders bezorgd. Zegt mn vader, ik maak m wel even open. Ehm nee hoor pap, laat maar. Pfiew, normaal openen ze altijd mijn post. Buurmeisje en ik hadden een te gek idee: we wonen in een 3-kamerflat, zij met zn 4, wij straks met zn 3. We willen allemaal groter wonen. Dus gaan we straks op zoek naar een 2-onder-1-kap in de nieuwbouwwijk
@ sannehai: nou ik heb al 3 testen verbruikt maar las net dat iemand pas na 18 dagen licht positief had getest...dus er is nog goedehoop..ik wacht nu tot zaterdag/zondag denk ik
ja dat heb ik ook al een paar dagen dat ik eerst moet eten en dat dan mijn misselijkheid afzwakt maar alleen 's ochtends. zal wel tussen mijn oren zitten.... hoop dat het bij jou gewoon raak is. je hebt het meer dan verdient.... ik weet wel wat mijn moeder ook al misselijk was een week voor haar NOD dus er is zeker hoop voor je.. heb je de hele week vakantie? kon je geen weekendje weg meer vinden. wij gaan het weekend van 24 oktober een weekend naar barcelona. vond dat we er wel even tussen uit konden... ik ben wel weer over mijn dipje heen. heb weer energie gekregen van de kraamvisite, van de kleine van mijn collega en van de kids op mijn werk vandaag....
Ik weet het... hahahaha. Gaby gepdendelt voor je? nov 2008 jongen? Zal joey leuk vinden jij wou een meisje toch haha grapje. Ik moet ook nog voor suus pendelen had ik beloofd.