{|= Wij, wij, we zijn zo blij want Ryanne krijgt een super ei! {|= Blij \/ Blij \/ ....ja een mega grote EI! {|=
heey ik schreef ene tijde terug met julie mee mar at midden in een verhuziing dus ben niet meer geweest erg he mar de verhuzing is achter de rug ben weer woonachtig n nederln mag ik weer met julli emee schrijven..
cristel1986, Hoe gaat het nu? Bevalt Nederland een beetje? Natuurlijk mag je meeschrijven! Zware verhuizing geweest of viel het wel mee?
super nou de verhuizing opzich ja alles me enemen t t vliegtuig met 2 kleintjes was een missie pffff. en nog gestress moet alles weer door de controle heen en dan zit er weer wat in wat niet mag of t lijkt op een bom ofzo moet alles weer open dan heb ik een rondrennede peuter die weer overal aanzat maar we waren goed aangekomen.. alleen mn cremepjes waren er uit gehaald en juist de duren he maargoed we zitten nu zo goed als effe bijmn vader nu is de missie verblijfsvergunning die erwel aan zit te komen gelukkig en dan final mission een huisje maarja heb weer genoeg tijd om lekker te forummen wie zijn dr in de tussen tijd al zwanger geworden? en hoes mt jou sammie? denk je dat t raak is deze ronde
@cristel: ik ken je nog niet geloof ik.... welkom terug. waar kom je vandaag? @sam: dikke knuffel terug voor jou. @ryanne: gelukkig hebben we niet te hard gedanst. begon me al bijna schuldig te voelen.. {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= ryanne krijgt een super ei {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= oh wat ben ik blij {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= wij klussen ook om de dag. lijkt me beter dan elke dag toch.. gisteravond geklust en vanochtend bijna geen sperma verloren. dat is toch een goed teken? heb sinds een paar dagen zo'n last van mijn ondertanden. ze zijn mega gevoelig. vooral de voorste vier. word er gek van. heb het soms met kou maar nu is het zelfs als ik mijn mond dicht heb. agneta weet jij niet wat ik daar aan kan doen?
Hooooii DAmes @Sammie Dikke knuf terug.. Hoe was de autoshow? @Cristel Welkom terug, in ons kikkerlandje :d.. Balen van je cremepjes..maar er zijn ergere dingen! @Bos Gatver, kom je verstands kiezen niet door.. kan ook behoorlijk pijn doen! @ryanne Ik dans ook voor je ei.. weet alleen even niet hoe..haha.. Hier gaat alles nog steeds goed, nergens last van voel me kiplekker! Mis me mannetje, maar die komt gelukkig weer thuis morgen .. Morgen krijgen we 2 nieuwe jongetjes in de klas .. leuk leuk.. wordt een vol klasje, als na de kerstvakantie groep 3 weer bij ons in komt!
@matta: nee verstandskiezen zijn het niet want er zijn er al twee uit en de andere twee zitten er al.... het zijn voornamelijk mijn onderste vier voortanden.... jij 17 dagen overtijd? het is erg rustig vandaag. hoefde maar twee pagina's bij te lezen
hallo allemaal, hoe is het hier vandaag? Lekker gebabbeld zie ik weer, zo maar eens ff bij lezen HIer lekker weer gewerkt, nog maar 2 daagjes en dan al weer weekend, heb er zin in! Vanmorgen was mijn temp weer hoog, dus daar werd ik wel blij van! Vanmorgen opeens heel erg buikpijn en ja hoor, een druppel bloed, Ik snapte er niets van, heb zelf nog steeds heel erg het gevoel dat ik echt zwanger ben deze maand namelijk Maar daar bleef het ook bij, verder niets te bekennen gelukkig en heb ook gen buikpijn meer gehad verder Mijn baarmoeder staat ook hoog, dus klinkt allemaal best goed zo naar mijn idee, maar we moeten nog 2 dagen... Ga denk ik vrijdag testen ipv zaterdag, denk dat ik langer dsan 1 dag niet meer kan wachten haha Nou ik ga ff bijlezen, sorry voor mijn ego bericht
jep.. 17 dagen overtijd.. in dit geval zou ik gewoon even de tandarst assistente bellen! @sterretje Mijn duimen gaan overuren voor je draaien! Hoop het voor je.. zou mooi wezen!
heey bos: ik ben gewoon in nl geboren maar heb 3.5 jaar in usa gewoont... nu weer terug in nl.. mn beide kids zijn ook in de states geboren en vand aag de meest vuchtbare dag.. zou vandaag voro de zeker heid gewoon doen hoor matta: ja das waar zijn ergere dingen.. vond t erger om die koffers weer open te maken en dicht want zat stamp vol wanner ga je testen? en werk je op een kleuterschool? sterretje dat je uberhaupt kan wachte zeg ik had allang getest bos ik zie ronde 8 alweer voor jou.. nou hopelijk deze ronde raak nou ikzelf ben nog steeds niet ogi geworden na de bevalling van de 2e.. dus maar eerst worden maarja geef nogsteeds bv
@bos technise gezien de tweede (maar we zijn niet echt bezig, gescheurde condoom) Vriend lief zag er toch vanaf.. hij wou het kindje zekerheid kunnen bieden. @cristel Ik weet niet wanneer ik ga testen, dat is nog even afwachten.. Denk als ik in het weekend nog niet ongesteld ben geworden dat ik dan dan ga testen.. Nee ik loop stage als onderwijsassistente op een basisschool in groep 3.4.5 en krijgen in groep 3, 1 nieuw kindje en in groep 5. 2..!
@cristel: zijn jullie daar naar toe verhuisd voor werk of zomaar? Gaan julie nu voor een derde of ben je gewoon gezellig blijven hangen hier na de geboorte van de tweede? ja voor mij al weer ronde acht. vind het eerlijk gezegd wel lang duren hoor....
hee dames hier was ik ook weer welkom cristel ik ken je ook nog niet denk ik @bos ik snap wel dat je het lang vind duren onderhand hoor... ik denk dat ik dat ook zou hebben als ik jou was. hier nog steeds wat ongi, niet zo mega meer dus hopelijk is ut snel voorbij! hahah groetjess
Sterretje, Spannend! :smile: Mijn duimen beginnen al te draaien voor je! Cristel, Ja hier alles goed! Matta, Auto show was wel mooi maar kwa animo viel het tegen.
owja nog ff een vraagje, wat betekend spotting op ff...? betekend dat zegmaar Voordat je ongesteld woord maar als je wel wat bruinig oud bloed verliest? of kan het ook zijn b.v. net als bij mij, ik zit nu op dag 5 ben niet meer Rood ongesteld maar wel nog beetje bruinig, is dit dan ook spotting of niet? xxx
matta: dat jij dat zolang vol kan houden zonder testen petje af hoor! bos: nou ik heb mn man daar leren kennen ben dr getrouwd zwangergeraakt en gebaart en nu weer terug in t koude nl maar wel leuk en lekker rustig hoor.. zat namelijk bijna in hartje los angeles.. dus drukte genoeg daar alleen mis t weer wel en wil idd wel voor een 3e gaan maar ik ben nog niet ongi gegweest.. dus nog eff afwachten denk ik. ik geef ok nog steeds savonds 1 keer bv.. maar ben wel aan de klus zover dat zin heeft,, sanoi hopelijk snel raak bij jou ook bos niet opgegven zie dat er nov is gependelt
owww oke.. haha ik d8 dat dat alleen telde voordat je pas ongi werd, niet bevoorbeeld ook nu bij mij.. haha dan mag ik dat wel es ff veranderen op ff haha zal niet veel spannends uit komen denk ik maar toch goed om te weten