hey iedereen.. voel me nog steeds verrot... ik ga zo naar rachel...en straks lekker vroeg naar bed... misschien kom ik vanavond nog wel ff bijlezen enzo.. alles verder goed hier?
spotting is idd gewoon wat spatjes zeg maar letterlijk vertaalt dus wat roze oud bruin zeg maar.. kun je ook hebbenbij innesteling,. heb ik beide keren gehad
@sammie owh jammer zeg.. maar wel de moeite waard of dat ook neit? @cristel heb vorige week wel getest hoor, maar die was harstikke negatief.. Wanneer is eigenlijk de beste tijd om te testen?
oke thnx girls heb het ff veranderd maar maakt natuurlijk nog niets uit.. hoelang duurt het eigenlijk meestal na de ongesteldheid voordat de vruchtbare dagen komen? of is dat voor iedereen verschillend.. ja zeker?
gaby: hoe komt t dat je je zo verrot voelt meid? matta: nou ja de betse tidj is bij iedereen anders.. ik wist bijv bij mn dochtertje zeker dat ik zwanger was maar bleef mar nega testen.. pas 5 dagen na mn bruiloft dat was zon 8/10 dagen na mn nod pas positief getest... en nog niet een smet alle merken hoor... verschilt soms echt per merk.. welke gevoeliger izjn enzo.. plus zou t wel met ochtend urine doen.. maar ben je wel vaker zolang over tijd?
hee matta toen ik zo lang overtijd was had ik elke x een week er tussen gelaten en toen ik 3 weken overtijd was ging ik ff langs de ha en toen kwam het ineens uitzichzelf toch op gang, was bij mij echt ontpillen dnek ik.
matta hoelang geleden ben je met de pil gestopt toen ik net gestopt was duurde t 8 weken vorodat ik ongi werd maar had ook wel een zware pil daarvoor.. sannehai: dat is voro iedereen verschillend om die te ontdekken kun je temperaturen gewoon elke ochtend voro je opstaat effe tempen.. en dan invullen op deze site www.fertilityfriend.com dan kun je je ei vinden.. heeel makkelijk.. is alleen wel in t engels die site
ja ik zit ook bij die site dit is mn eerste ronde dat ik echt temp zegmaar elke dag... maar vroeg me gewoon af hoelang dat gemiddeld duur hahaa ben beetje nieuwschierig wanneer we er echt voor kunnen gaan maar dat "hoor"ik dan wel van FF. maar jij kan vast goed engels dus als ik het niet snap mag ik het misschien wel ff aan je vragen hahaha
@cristel ben sinds juni van de pil af, dus nog niet zo lang! Maar had een regelmatige tot mijn laatste ongi en deze.. mijn laastte was ik 9 dagen overtijd en nu al meer dan 17 dagen. miss iets minder 10 ofzo.. miss heb ik het wel verkeerd uitgerekend! @sanne was hij na je ontpillen eerst ook onregelmatig?
nou voordat ik begon met de pil was ik volges mij neit echt helemaal regelmatig. dit is nog maar mijn eerste echte ronde... dus ik weet niet of ik nu nog aan het ontpillen ben...weet ook totaal niet wat voor cyclus ik zal hebben. ik weet alleen dat het voordat ik nu uit mezelf ongesteld werd, het wel 53 dagen heeft geduurt.. dus hoop niet op weer zo'n lange cyclus.....
matta: ooh dan zou je als je al vaker ongi bent geweest nu ook ongi moeten owrden nou ben benieuwd meid hoop op een positieve test voro je! sannehai: ja horo mag alles vragen ik kan idd wel engels maar antwoord op je vraag vaak is het tussen de 8 en 16 dagen ja heb je nog veel aan he ze zeggen 14 dagen voor je ongi wordt maar dat klopt bij mij in ieder geval niet.. ik kreeg voro mn bevalling in ieder geval mn ei op dag 8 -10 ergens en mn cyclus duurde 25 dagen
oke naja ik denk wel dat mijn cyclus in de 30 ligt... ik hoop gewoon op 30 dat vind ik nog wel te doen of korter natuurlijk, maar dat is maar af te wachten.... meiden ik ga ff lekker bij mn mannetje zitten hoor.... groetjesssss
http://wendystoop.hyves.nl/polls/360550 ... k_zwanger/ Willen jullie ook stemmen op m`n poll op hyves. Vind het zo leuk om te zien wat mensen voelen.
haallooo iedereen @ cristel ik kende je ook nog niet welkom terug! @ bos je hebt het antwoord al haha al ben je er niet blij mee sorry! verder weet ik het niet meer ik kan de laatste tijden echt helemaal niets meer onthouden.
hai cristel.. Ik ken jou ook nog niet.. wel gezellig! Lijkt me heel leuk om een keer naar LA te gaan en jij hebt er gewoon gewoont:O Echt leuk dat je 2 kindjes hebt.. hopen maar dat je snel weer ongesteld bent en weer zwanger kan worden.. hoe veel kindjes wil je.. @all: hoe is het verder met iedereen? nog bijzonderheden?
van sommige weet ik het al maar heb ff vragenlijstje (hoezo nieuwschierig) maar weet elke keer niet van wie ik het wel of niet weet dus kijk maar of je zin hebt om te reageren: (en zal hem zelf ook gelijk invullen) Hoe oud ben je?: hoeveel kids wil je?: hoeveel kids heb je al: Hoelang zijn jullie al bezig?: hoe oud is je man/vriend?: hoe lang zij je man/vriend en jij al samen?: Hoe oud ben je?: 23 hoeveel kids wil je?: 3 hoeveel kids heb je al: 0 hoeveel kids wil je man/vriend: eerst 2 maar nu toch 3 Hoelang zijn jullie al bezig?: nu in ronde 8. hoe oud is je man/vriend?: 26 hoe lang zij je man/vriend en jij al samen?: 7 en een half jaar.
suus1987: ja is wel leuk om er te wonen maar niet met kids hoor.. ve te druk en tegevaarljk. ze kunnen niet echt iets laatstaan buiten spelen zoals hier suus ik wil 4 kids dus ben op de helft.. nou ja ik heb ook een engeltje dus eigenlijk heb ik dr al 3,, agneta: ik was dr in juli daarna niet mer want ging dus verhuizen .. dus alweer 3 maanden geleden.. zie dat jij net ongi bent geweest wendy ga t invukllen
Hoe oud ben je?: 22 hoeveel kids wil je?:4 hoeveel kids heb je al:2 en een engeltje Hoelang zijn jullie al bezig?:uhm niet echt want ben no niet ongi geweest hoe oud is je man/vriend?:24 hoe lang zij je man/vriend en jij al samen?: bijna 3 jaar getrouwd