Hoe oud ben je?: 22 hoeveel kids wil je?: 2 hoeveel kids heb je al: 0 Hoelang zijn jullie al bezig?: 6 maanden hoe oud is je man/vriend?: 25 hoe lang zij je man/vriend en jij al samen?: uhm....bijna 10 maanden
Dat is een gevoel dat die mensen dan hebben, dus nee zou ik niet erg vinden. Heb jij dat ingevult dan?
Gaby ik had precies hetzelfde als jou (keelpijn en grieperig) en toen bleek ik zwanger...had het bij allebei zal wel kei toevallig zijn maar ik denk dat je deze maand zwanger bent! Ei ei ei...haha Lindsey huilt moet gaan
nee daar ben ik echt niet bang voor.. we wonen ook al bijna 8 maanden samen... en het gaat echt super goed.. lijkt net of we al ons hele leven bij elkaar zijn..
oma mmm weet niet waar oma is.. OMA WAAR ZIT JE. KOM EENS ACHTER DE GERANIUMS VANDAAN. OOOOOOOOOOOOOOMAAAAAAAAAAAAAA
anoniem: ookal 17 dagen overtijd jij ook nog geen positoeve test dan? dessa: hopelijk voor jou dan eindelijk zwnager ik zag dat je ook ene mooie engel hebt .. gun t je hoor.. nou flink aan de klus dan maar he gaby: nou beterschap! en ja kut weer is t idd bis: nou was gewoon best toevallig en raar egelijk net of t beebje toch nog komt ja heel raar.. maargoed yorgos is op 5 maart geboren dus op 538