vind je het niet vervelend dat je geen vast inkomen hebt als er straks een kleine komt? in je verlof krijg je dan ook niet doorbetaald he.... of wil je stoppen met werken...
ik heb 20 uur op contract.. en mijn vriend verdient genoeg om ons te onderhouden. dus mijn loon besparen we eigenlijk.. en kunnen we alles van kopen.. en ik wil zeker wel blijven werken,, en verlof krijg ik ook gewoon doorbetaald
gaby: zi enu dat je in cuijk woont wat grappig is echt 5 min bijmij vandaan hahhaha ik woonde ook al na 2 maand samen maar t was of terug na nl of bij mn vriend/ nu man gaan wonen leerde m op vakantie kennen.. dus ja keuze was snel gemaakt
ikzelf zou nooit zoveel lef hebben en er al zo snel voor durven gaan..... @gaby: heb jij ook in een vliegtuigje gevlogen van sand air?
bos: tis maar net hoe t loopt natuurlijk.. ik was nouja ben smoorverliefd op hem en om dan terug te gaan
@matta; truste @cristel: je heb groot gelijk alleen ikzelf zou het niet durven. kan toch.... @gaby: wij hebben laatst ook gevlogen en zag er net zo uit... dus was benieuwd....
gaby: woon je in zuid? bs: ja kan zeker had t zelf oook nooit van mezelf verwacht.. daarom zei ik al is maar net hoe t loopt ik heb opzich wel wat lef maar dat had ik gewoon niet verwacht van mezelf stond er zelf van te kijken,. maar ben blij dat ik t gedan heb gek eigenlijk he.. heo alles loopt soms
haha ja hij lijkt ook op een beertje.. buddha is een chowchow.. met een blauwe tong.. maar hij is van mijn ouders.. ik heb zelf geen huisdieren. omdat mijn vriend en ik allebei de hele dag werken zijn
nog meer mensen uit de buurt men je dat nou wat grappig.. ja ik woon niet in cuijk.. maar bij cuijk.. man man gaat wel in cuijk werken..