volgens de pendels wel.... maar mijn cyclus is van slag en ben nu uitgegaan van 28 dagen en dat is nog net oktober maar wie weet word het nu wel nov.... ik hoop het zo.. heb jij er lang over gedaan bij de andere twee
nee bij cailynn gelijk raak ronde 1 dus en bij skye (*) ook in 1 keer raak... en bij yorgso 2e ronde raak dus ik mag niet klagen
ja erg he bos vind t altijd lullig om te zeggen.. echt want ik weet hoe moeilijk t kan zijn... gaby: komt mijn man je bekent voor? hahah ben je weles in mexico geweest.. daarkomt ie vandaan
hee dames was ik weer ff @gaby, ik heb ook 20 uur op contract grappig mn vriend en ik zijn ook nog niet zo Mega lang samen hoor, 1,5 jaar ongeveer en we wonen al weer een half jaartje samen maarja genoeg mee gemaakt saampies nu hopen op ons kleine frutsje haha net als alle andere dames hier. ooh cristel dat zou iedereen wel willen ja hierzo ik heb zelf het idee dat ik niet gelijk zwanger ga raken, weet niet hoe het komt hoop het natuurlijk Mega erg maar heb btje zo'n gevoel, hoop dat het niet juist is maarja.. we zullen zien groetjessss
hij gaat dr werken.. hij heeft t contract al maar mag nog niet werken. omdat ie nog geen verblijfsverguning heeft die krijgt ie als t goed is in dec..
haha ja staan er nogal veeeeeel op sannehai: ja ik voel me ookaltijd wel schuldig asl ikd at zeg hoor da t zo makkelijk gaat
haha kan horo.. ik heb dat zelf ook welles.. in de states ook dan ze ik iemadn en dan denk ik ik ken die ergens van maa dat kan helemaal niet.. ja echt lekker vaag
nou ik ga dr vandoor mn meissie in bad doen want die is nog o erg he,.. en dan mag ze aar bed.. misschien spiek ik vanaaf nog hier
ben er weer vandoor. douchen en naar bed. morgen weer vroeg dag. leuke foto's cristel. zijn er zeker veeeeeeel......