@cristel je moet je niet schuldig voelen! het is je gegunt! bij de een gaat het nu eenmaal sneller als bij de ander... @gaby ik zal je ff toevoegen, moet ik je ff zoeken hor, maaaree... geen babypraat hoor op mn msn! niemand weet ut hierso dusss
haha okido pff echt veel meiden op mn werk zijn zwanger of er mee bezig.. echte baby boom joh.. mn bazin zal wel denken
hey meiden daar ben ik weer even lekker gedouched Zo ik kreeg ineens net vette vlaag van misselijkheid en heet zat echt onder mijn oren erg te drukken (ik weet niet of jullie dat kennen maar dan is het zo een voorgevoel van hmm ik moet naar de wc rennen) maarja het was niet heeel misselijk maar gewoon misselijk.. en mn (.)(.) zijn uber gevoelig..misschien wordt ik deze dagen ongi? of toch pregnie? haha
bij mij op het werk zijn er 2 zwanger.. eentje is net terug van verlof.. een is nog op verlof.. en voor zover ik weet zijn er 2 bezig.. waaronder ikzelf
ja hoop het ook, het is mijn 2e ronde nu nog steeds....aangezien het zo lang duurt ben al 2 weken overtijd (nog nooit geweest)
okido ja ik hoop dat je zwanger bent hor anoniempje, mar het kan natuurlijk ook nog ontpillen zijn.... bij mij is er eentje Net terug van verlof, eentje met verlof, 1 zwanger en 2 mensen waaronder ik zelf bezig hahahah
@gaby: Gezellig zeg al die zwangeren om je heen het liefst wil je dan natuurlijk als eerste zwanger zijn
heeft dat er ook nog mee te maken? hoelang je de pil hebt geslikt? ik heb hem volges mij trouwes 7 jaar geslikt
haha ja 1 collgatje, mn naaste collega waar ik mee op de groep werk, die was al wel eerder bezig als mij, maar die heeft nu even een pauze ingelast. enja zou het wel rot vinden als we tegelijk met verlof zouden moeten voor mn andere collega, maarja i kkan moeilijk gaan wachten toch...
ben er toch nog ff.... ik heb ook zes jaar de pil geslikt en zie onder mijn banner. vanaf het begin gelijk een cyclus van 28 dagen..... het zegt dus niet altijd alles want mijn cyclus is pas van slag na dat we op vakantie zijn geweest..... ga nu echt douchen.....