Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

whah echt grappig ik vind allemaal moeders van kindjes van mij opt kdv die op hyves zitten :p grappiggg

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik heb helemaal geen ouders op hyves

3. Sannehai

@cristel je moet je niet schuldig voelen! het is je gegunt! bij de een gaat het nu eenmaal sneller als bij de ander... :)

@gaby ik zal je ff toevoegen, moet ik je ff zoeken hor, maaaree... geen babypraat hoor op mn msn! niemand weet ut hierso dusss :)

4. Sannehai

haha ja echt grappig:p maar wat was je hyves ook weer gaby?

5. gaby1986

als je bij mij op website klikt.. kom je op mijn hyves

6. Sannehai

ow whaha zo snugger was ik nog ff niet ;)

7. gaby1986

bij mij trouwens ook geen babypraat.. niet iedereen weet het hier ook.. hahaha

8. Sannehai

haha okido:)

pff echt veel meiden op mn werk zijn zwanger of er mee bezig.. echte baby boom joh.. mn bazin zal wel denken;)

9. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    hey meiden daar ben ik weer
    even lekker gedouched :):)

Zo ik kreeg ineens net vette vlaag van misselijkheid en heet zat echt onder mijn oren erg te drukken (ik weet niet of jullie dat kennen maar dan is het zo een voorgevoel van hmm ik moet naar de wc rennen) maarja het was niet heeel misselijk maar gewoon misselijk.. en mn (.)(.) zijn uber gevoelig..misschien wordt ik deze dagen ongi? of toch pregnie? haha

10. Sannehai

hee anoniem

ik duim voor je hoor meid! hoeveelste ronde is dit voor je?

11. gaby1986

hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent..

12. gaby1986

bij mij op het werk zijn er 2 zwanger.. eentje is net terug van verlof.. een is nog op verlof.. en voor zover ik weet zijn er 2 bezig.. waaronder ikzelf

13. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    ja hoop het ook, het is mijn 2e ronde nu nog steeds....aangezien het zo lang duurt ben al 2 weken overtijd (nog nooit geweest)

14. Sannehai

okido ja ik hoop dat je zwanger bent hor anoniempje, mar het kan natuurlijk ook nog ontpillen zijn....

bij mij is er eentje Net terug van verlof, eentje met verlof, 1 zwanger en 2 mensen waaronder ik zelf bezig hahahah

15. gaby1986

hoe lang heb je de pil geslikt

16. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @gaby: Gezellig zeg al die zwangeren om je heen :) het liefst wil je dan natuurlijk als eerste zwanger zijn :)

17. gaby1986

haha ja natuurlijk

18. Sannehai

heeft dat er ook nog mee te maken? hoelang je de pil hebt geslikt? ik heb hem volges mij trouwes 7 jaar geslikt

19. Sannehai

haha ja 1 collgatje, mn naaste collega waar ik mee op de groep werk, die was al wel eerder bezig als mij, maar die heeft nu even een pauze ingelast. enja zou het wel rot vinden als we tegelijk met verlof zouden moeten voor mn andere collega, maarja i kkan moeilijk gaan wachten toch...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben er toch nog ff....
    ik heb ook zes jaar de pil geslikt en zie onder mijn banner. vanaf het begin gelijk een cyclus van 28 dagen.....
    het zegt dus niet altijd alles want mijn cyclus is pas van slag na dat we op vakantie zijn geweest.....

ga nu echt douchen.....

Deel Deze Pagina