Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    nouuu daar komt die hoor:

Ik was 2 jaar geleden met de pil gestopt..daarna had ik altijd goede cyclus echt van 28 daagjes etc...nooit overtijd..ik ben toen wel zwanger geweest maar was een mk. Toen was ik zelfs niet echt overtijd want ik was licht ongie geworden.

Toch maaar daarna besloten dat het nog niet onze tijd ervoor was ben ik een klein jaartje aan de Nuva ring gegaan (heel weinig hormonen en werkt plaatselijk) dus tja... ik denk niet dat het ontpillen is
    Miosschien doet mn lichaam wel raar

Hoeveel rondes zijn jullie bezig>?

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ook 7 jaar..ik d8 in het begin ook steeds dat ik zwanger was.. maar ik was gewoon heel lang aan het ontpillen.. ik heb ook het idee.. dat die nu ook pas uit m'n lichaam is..
    misschien ben jij ook nog aan het ontpillen...hoop het neit voo je..
    ik was niet over tijd.. maar had wel iedere maand echt van die zwangerschapsverschijnselen

3. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    ja en voordat ik stopte met de pil 2 jaar geleden slikte ik m al 8 jaar ..en had ook geen verschijnselen

4. gaby1986

als ik over 11 daagjes negaief test gaan ik naar ronde 7 toe

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik had deze eerste ronde gelukkig geen "neppe"verschijnselen alleen het uitblijven van mn ongi dan.

ik zeg altijd maar tegen mezelf, tegen de tijd dat mn boobies pijn gaan doen, dan zal dr wel wat aan de hand zijn, want ben nu ongi en dan heb ik geen eens last van mn boobies hahaha;)

ben echt ook gwoon benieuwd hoe het allemaal verder zal verlopen..maarja meide ik gad r weer ff vandoor groetjessss fijne avond nog xxx

6. gaby1986

fijne avond sannehai...

7. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @ Sannehai Fijne avond!

8. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Ja ik had voor mn NOD helemaal nergens last van en daarna ook niet..alleen begint het nu te komen ...echt vaag.

Toen ik 1.5 jaar geleden zwanger was toen kwam ik er pas achter bij 7/8 weken..ik was toen pas misselijk etc.

Maarja ik ga pas zondag weer testen :)

9. gaby1986

ik denk dat ik ook maar ga.. nog ff lekker tegen m'n vriendje aan liggen.. en vroeg slapen.. misschien voel ik me morgen dan wat beter..

fijne avond.!

10. gaby1986

oh okeej.. alles is toch bij iedereen anders.. iedereen reageert overal anders op!

11. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    okey slaap lekker :)
    Ik ga er ook vandoor doei doei

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nouik ben dr wee gaat iedereen :(

anoniepje nou hoeplijk ben je zwanger zeg! duien draaien hier voor je :)

sannehai: heb je ook hyves? leuk wat is de jouwe?

gaby: wordt er hier 1 wild van jou avatar :p mn dochterje zit naast me want er zit iets onder dr bed :( dus die ziet dat en begint hel hard nijntje te gillen hahaha..

13. heb je het over deze oma :) Die moet eigenlijk naar bed want oma´s gaan altijd vroeg slapen :)

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ben je de ouste dan ryanne ofzo?
    :p

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag dames

kwam hier ff spieken

hier alles oke,
    sinds vanmorgen is hier de knop om en ben ik volop blij en aan het genieten.

heb zelf het idee dat mn buik nu al iets groeit.

ik ga zo ook lekker slapen.

xxx

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ryanne ik zeg nik s:p

17. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Hoi Mac,

Geniert er maar van! echt leuk dat er iets begint te groeien ,,en ook nu al :)

Slaapse alvast

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mac zag je bericht niet..

gefeliciteerd en odd gewoon lekker genieten :)

19. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Heeft iedereen of is iedereen hier van plan om samen met haar vriend te testen?

Ik weet het namelijk nog niet het lijkt mij ook leuk om hem te verassen als het positief is :)

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hallo dames,

ik stel me even voor ik ben 20 en mijn vriend 30 en we hebben samen besloten om voor een kindje te gaan. vind het leuk dat er zoveel over gesproken word hier op dit topic en dat je er niet alleen voor staat.. als jonge meid voel ik me soms toch wel een buitenstaander omdat veel vrouwen in de 30 zijn in je omgeving en die allemaal vriendinnen hebben die hetzelfde mee maken en dat heb ik nu niet erg spijtig vind ik dat maar ga proberen zo veel mogelijk meiden te leren kennen. ik zit nu in mijn ontpillingsronde officieel beginnen we volgende maand.. spannend dus !

gr roos

Deel Deze Pagina