hallo is daar nog iemand? ik wil denk ik in mijn eentje testen lijkt me leuk om hem te verassen. @cristel komt je man uit mexico dat is het favo land van leon en mij! gaan er om het jaar heen. 8) ooommmmaaaa waar ben je?!
@Rose: welkom op het forum het is hier heel gezellig..nu alleen beetje rustig @ agneta: Leuk! ik denk dat ik dat ook doe stel dat ie positief is ga ik een leuk doosje ergens regelen met paar sokjes erin ofzo...en dan van JAaHHH het is waaar heb er al helemaal zin in
rose: ik zit al jaren op t forum en heb dr veel aan. welkom hier agneta: ja ik vind t ook geweldig hoor.. ben helemaal verlifd op cancun geworden ben dr afgelopen juli vor t eerst geweest ga zo snel mogelijk weer.. de fotos er van staan op mn hyves mn man komt van het binneland dus ben daar al een paar keer geweest.... anoniempje: ik test altijd alleen.. omdat als het nega is ik effe liever alleen ben aders probeer ik me maar groot te houden en schiet niet zo op.. asl ie positie is wete ie t wel gelijk natuurlijk nou ik ga zo mn bedje opzoeken wordt welles tijd.. nouja eerst effe lekker knuffelen hahhah
ik denk dat dat wel persoonlijk is of je het alleen doet of niet ik denk dat ik dat van het moment laat afhangen misschien ben i kalleen en akn ik niet wachten en maak ik er een verassinkje van als het ositief is en misschein omdat je na een tijdje zo vaak hebt getest dat je het ook wel graag alleen wil doen. ik heb soms behoefte aan wat ruimte als ik me rot voel en dan is het weer beter om het alleen te doen.. lastig dnek ik daarom ik laat het van het moment afhangen. hoeveelste ronde is dit voor jullie of eb ik weer neit goed gekeken? gr roos
heey cristel ik ben 2x in playa geweest en vorig jaar op isla holbox ken je dat? dat is echt super gaaf! ik ben helemaal verliefd op mexico! haha heb je het gelezen wat ik per ongeluk met hyves heb gedaan?
heejheej.. Nog even snel een berichtje voor ik naar bed ga.. Welkom hier rose (het is hier heel verslavend) Welk dorp woon jij dan cristel omdat je zegt dat je dicht bij cuijk woont.. ik woon namelijk ook in cuijk.. Ik heb nu nog elke keer samen met mijn vriend getest.. denk dat ik dit ook blijf doen omdat je dan steun aan elkaar hebt elke keer als de test negatief is.. vandaag heb ik de eerste keer een ovulatietest gedaan.. nog niet posi
haha.. ik ga nog niet slapen.. eerst wilde ik hier nog gezellig babbelen..! Had er eigelijk ook nog niet op gerekend dat mijn ovulatietest posi zou zijn... ben met de eerste uitgegaan van mijn korte cyclus.. heb de laatste keer een cyclus gehad van 33 dagen..
en hebben jullie flink geklust? of is dat de planning van morgen hihi? ik ben as een week gestopt en nog niet officieel begonnen vind het nu al lang duren tot dat ik daadwerkelijk echt kan starten. en ben al zo ongeduldig van natura echt erg hulpvol gr roos
ik heb vandaag heel slecht nieuws gehad Er is vandaag bij de opa van mijn vriend kanker ontdekt.. Wij willen zo graag dat hij de kleinkinderen nog mee gaat maken dus hopen nu nog harder dat het deze maand raak is..! Hij is al 78 dus wel al redelijk op leeftijd.. Ik probeer mijn vriend steeds gerust te stellen dat ze het misschien nog kunnen operenen.. hij moet 4 november onder het mes.. Hoop zo dat het lukt anders krijgt hij een stoma en dan is zijn leven echt voorbij.. Dan kan hij niet meer fietsen en autorijden (en dat betekend voor hem echt dat zijn leven voorbij is want dat is zijn grootste hobby..) Wie wil mij een beetje opvrolijken.. of is bijna iedereen al naar bed?
hoi suus, wat erg om te horen ik heb zoiets afgelopen zomer meegemaakt maar voor mij is het te laat en heeft mijn oma het inplaats van 6 tot 9 kmaanden maar 3 maanden volgehouden maar toen ze er achter kwamen de eerste keer was ander half jaar geleden en zij wou ook dolgraag achterachterkleinkinderen het was mijn overgrootoma maar jammer genoeg kijkt ze nu mee van boven en zou ze een oogje in het zeil houden. ik hoop voor jouw en je vriend dat het gewoon een goedaardige is en dat het nog te behelpen vind het is een akelig word maar soms kan het ook te verhelpen zijn en probeer dat in je achterhoofd te houden. wat komt dat komt zei mijn overgrootoma altijd zelfs de avond voordat ze stierf en het heeft zo moeten lopen bij mij. heel veel sterkte ik ga nu slapen trusten gr roos
goedemorgen cristel1986: nijntje is ook gewoon super leuk haha.. suus: wat erg! rose: welkom. verder gaat t hier wel.. ben nog steeds niet helemaal lekker.. maar ja..moet tot half 6 werken geloof ik..
goede morgen meiden nouja goed is het niet voor jou he suus suus aller eerst t is echt erg en snao dat je j erot voelt maar zoals je al zegt hij wordt geopereerd en asl dat allemaal goed gaat komt alles goed toch! nou ja hij kan niet merfietsen en auto rijedn maar is vast een oplossing voor te vinden en hopelijki kan die gewoon zn achterkleinkind mee maken trouwens ik woon in grave ken je wel toch? ( officieel is het een stad maar ik vidn t een dorp ) rose: ja wachten duurt idd lang de hele zwangerschap is wachte echt erg.. eerst wahten op de ovulatie dag dan op de nod dag dan ben je eindelijk zwanger dan moet je wachten op de eerste echo dan wacht je tot je de gevaren zone uit bent. dan wacht je op je 20 weken echo en dan tot slot op de baby.. tegen t einde wacht je wanneer komt ie er nou uit.. je geduld wordt wel test nou ik heb lekker geslapen en toch nog effe geklust hahha.. ja verlies wat slijm duid op een ei toch
suus jeetje heel vel sterkte met t nieuws! cristel welcome back! mijn temp blijft stijgen. Maar geen rode lijn voor mn ei? goeiemorgen btw
meisje87: soms duurt t 5 dagen na de eisprong voordat je t te zien krijgt tenmnste dat was bij mij hopelijkis het raak voro je